גם לכם נמאס מבידוריות עם סאונד גרוע, ושמתפרקות מהר… לכן חיפשתם בגוגל “בידורית מקצועית” והגעתם לכאן!!! 🙂🙂🙂

אז אם אתם מחפשים שוב בידורית ב 500-600 שקל, אז תדעו שאנחנו לא הכתובת, כי אנו מייבאים בעיקר בידוריות איכותיות ומקצועיות וזו ההתמחות שלנו !

מרכז הסאונד מציעה עבורכם מגוון רחב של בידוריות מקצועיות למכירה מדגמים שונים פשוטים ועד המתקדמים ביותר בשוק. כל הבידוריות בעלות אחריות מלאה, הדרכה מלאה לפניי הרכישה של הציוד לתפעול הנכון ביותר.

אנו היבואנים היחידים בישראל אשר מייבאים – בידוריות מקצועיות. ולא “חיקויים חיוורים” של אליאקספרס… אתם מוזמנים לבדוק…  

כמו”כ תוכלו גם לקבל המלצות לסוגי הבידוריות באתר, ולצפות ב: *** מחירון בידוריות הזול בישראל – לחץ כאן ***  (המבחר הגדול בישראל), ולהזמין באתר.

דירוג 5 בידוריות מקצועיות הכי טובות בישראל נכון ל-2020 :

1. בידורית מקצועית 12″ Klark&Helmer Splendor Z

בידורית מקצועית ספלנדור Z של חברת קלארק אנד הלמר, נחשבת כבידורית הטובה בישראל ואף נחשבת גם כבידורית ניידת הכי טובה בעולם.

הבידורית כוללת מיקסר מלא, וכל האופציות האפשריות לרבות מיקרופונים אלחוטיים מקצועיים דיגיטליים !!! וכוללת אפקטים הניתנים לשליטה ובקרה.

מחירה הגבוה של הבידורית מציב אותה גם כבידורית הכי יקרה בישראל, ולא בכדי, מדובר פה במערכת סאונד ניידת עם סאונד ועוצמה שלא הכרת עד היום..

(לחץ כאן למפרט טכני המלא, ורכישת המוצר)

 

2. בידורית מקצועית 10″ Klark&Helmer Splendor X

אומנם זו בידורית בגודל של 10″ אבל בידורית מקצועית בעוצמה לא רגילה, כדי להיווכח אתם מוזמנים להגיע אל אחד מסניפנו ולהשוות אותה בלייב לבידוריות 15″ של מותגים אחרים ולהבין כמה שזו “בידורית קטנה” יחסית (משקל של 16ק”ג) אך עוצמתית בטירוף עם סאונד ברמות גבוהות, ומפרט טכני שעומד ברף הגבוה ביותר… שימו לב כי גם פה, הבידורית הזו מגיעה עם מיקסר מלא!

(לחץ כאן למפרט טכני המלא, ורכישת המוצר)

3. בידורית מקצועית Proxtone Air3000

ה”ליין” במקצועי של בידוריות פרוקסטון כבר מוכר וידוע אצל כל משתמש ומפעיל מקצועי, אלו בידוריות אמינות במיוחד, עם עוצמה גבוהה וסאונד מעולה.

סדרת Air של חברת פרוקסטון כבר רץ מיזה מס’ שנים בשוק, ומדובר גם פה בדגם חדש שנכנס לשיווק בשנת 2020, וכולל אופציות רבות ומגוונת, כמו כן מיקרופונים ממש מסיבים ודיגיטליים.

(לחץ כאן למפרט טכני המלא של הבידורית, ורכישת המוצר)

4. בידורית מקצועית Bose S1 Pro

אומנם הבידורית מאוד קטנה (6.5″) ואינה חזקה כמו הקודמות שקראתם קודם, אך היות ומדובר בבידורית של חברת Bose הידועה, ולכן היא נכנסת כבידורית מומלצת בדירוג הבידוריות מקצועיות של 2020. מדובר בבידורית עם סאונד מעולה ברמה גבוהה. היתרון שלה הוא בכך שהיא בידורית קומפקטית, אך אחד החסרונות שבה, שאינה מגיעה ואינה מאפשרת לחבר מיקרופונים אלחוטיים.

(לחץ כאן למפרט טכני המלא של הבידורית, ורכישת המוצר)

5. בידורית מקצועית Proxtone Air2000

(לחץ כאן למפרט טכני המלא, ורכישת המוצר)

 

למה כדאי לקנות בידורית מקצועית במרכז הסאונד ?

בשונה מ-99% מהחנויות שמחזיקות ארגזים סגורים. אנחנו ה-1% הבודד בו תוכלו גם לשמוע ולהאזין ב”לייב” למגוון הבידוריות שנמצאות בתצוגה טרם הרכישה.

לרשותכם בידוריות גדולות וקטנות, ניידות מלאה, על גלגלים, בעלות משקל נמוך, קומפקטיות וניתנות לנשיאה ואחסון בקלות.

דגמי בידוריות מתקדמים המכילים נגני MP3, מיקרופונים אלחוטיים, רמקולים עוצמתיים של מיטב היצרנים וביבוא מלא – שירות , אחריות והתחייבות למחירים הטובים ביותר שניתן למצוא היום לבידוריות. ציוד הגברה מקצועי נוסף ותמיכה רק במרכז הסאונד – האתר והחנות המובילים ברשת לקניית והשכרת ציוד הגברה מקצועי כולל ערכות קריוקי נישאות, בידוריות סטנדרטיות למורים, בידוריות למדריכי חוגים, ערכות קריוקי מקצועיות לתקליטנים ועוד.
היכנסו לגלריית התמונות באתר ולקטלוג במלא לקבלת מפרטים טכניים של בידוריות במחירים הטובים ביותר בארץ – ציוד הגברה מקצועי ושירות ואחריות . ניסיון רב בהרכבת והתאמת ציוד לכל מטרה, לאירועי שטח, מסיבות חצר, ערבי קריוקי בבתים פרטיים, בחוגי בית ועוד.

מפרטים מדהימים של בידוריות! נורות LED לחיווי בשעת הטענה, כניסות מוגברות לגיטרה וקלידים, משקל עד 10 ק”ג, חיבורים למחשב, אייפד ואייפון, כניסות לכרטיס זיכרון, USB ועוד!
בנוסף אקולייזר מובנה, חיבור נוסף למיקרופון אלחוטי, בחלק מהדגמים גם רדיו FM מובנה וכמובן ידית נשיאה וגלגלים לניידות מושלמת – רק במרכז הסאונד, הדגמים האיכותיים ביותר במחירים ללא תחרות, אספקה מהירה, תנאי תשלום נוחים, שירות אמינות ואחריות מעל הכול.

התקשרו עכשיו לקבלת הצעה מדהימה על בידורית מקצועית במחיר הטוב ביותר עם מפרט טכני עשיר, הוראות הפעלה קלים, עוצמת סאונד ואיכות גם של הצלילים הגבוהים וגם של הצלילים הנמוכים – רק במרכז הסאונד – המרכז לכל ציודי ההגברה לאולפנים, חדרי חזרות, אולמות אירועים ועוד.

גלשו באתר לפרטים נוספים על ערכות קריוקי מושלמות, בידוריות מקצועיות ועוד, ערכות בידורית אפשרות לחיבור למצבר, הוספת מיקרופון מדונה בחלק מהדגמים אף קיים אפקט ECHO, והוספת נגן דרך בלוטות’. התקשרו עכשיו לקבלת מבצעים מדהימים על בידוריות מקצועיות מבית מרכז הסאונד. בידוריות קלות לנשיאה ברמת סאונד הטובה ביותר בארץ.

שיהיה בהצלחה בבחירת הבידורית החדשה שלכם 😊😊😊

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !