מערכת שמע ניידת
אוהבים לבלות בחיק הטבע ולא מוכנים לוותר על המוזיקה? יש לנו פתרון בשבילכם. מערכת שמע ניידת! מעכשיו אפשר לא צריך לשמוע לבד באוזניות, תוכלו להביא אתכם מערכת שלמה שתנעים לכולם את האוזניים. מערכות הגברה ניידות ידועות ביתרונות הרבים שיש להם, אך חשוב לדעת איך לעשות את הבחירה הנכונה.

*מעוניינים להתייעץ איתנו ? 

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

מהי מערכת שמע ניידת?
מערכת שמע ניידת היא מערכת בה תוכלו לשמוע מוזיקה, לחבר כלי נגינה, ולשיר שירי קריוקי דרכה. המערכת לרוב תהיה קלה לנשיאה, עם כלי עזר כמו גלגלים או ידיות נשיאה נוחות. המערכת לא צריכה בחיבור תמידי לחשמל וזהו היתרון הבולט שבה. מערכת שמע ניידת היא קטנה יותר מאשר מערכות רגילות. המערכת ברוב המקרים תעבוד על טעינה. בחלק מהמקרים המערכת עובדת על בטריות, אך זה פחות נפוץ היום. מבין המערכות שאנו מכירים נוכל למצוא:

בידורית ניידת –

הבידורית אמנם לא נחשבת רק למערכת שמע, אך דרכה תוכלו לקבל תוצאה משולבת של שמיעת מוזיקה, ואם גם תרצו תוכלו לחבר מיקרופון אלחוטי ולשיר. הבידוריות הניידות מחירן יקר יותר מאשר הבידוריות הנייחות.

רמקולים –

לא כל רמקול חייב להיות מחובר לחשמל, הרמקולים הישנים עובדים על סוללות, בעוד שהרמקולים החדשים עובדים על טעינה. יש שיעדיפו סוללות ויש שיעדיפו לטעון בכל פעם את הרמקולים. המחירים עבור מערכות שמע ניידות (רמקולים ניידים) אינו נמצא בפער גדול ממחירם של הרמקולים הנייחים. ניתן למצוא רמקולים במחיר של מאות שקלים בודדים. השימוש העיקרי ברמקולים ניידים הוא לרוב כאשר אנחנו רוצים לשמוע שירים בגינה, או כשאנו יוצאים לטיול בחיק הטבע.

רדיו דיסק –

אנו בטוחים שכל אחד ממכם מכיר את המוצר הזה. הרדיו דיסק נחשב למבין מערכות השמע הישנים ביותר. הדור הצעיר כבר לא נעזר ברדיו דיסק, בעוד שהמבוגרים עדיין מחפשים מוצרים כמו אלה. המחירים של הרדיו דיסק הם בהחלט נמוכים. אנו כמובן נמליץ לכם דווקא לשדרג את החוויה ולהנות ממוצר איכותי יותר מאשר רדיו דיסק.

 

יתרונות של מערכת שמע ניידת
זמינות – זהו היתרון הבולט ביותר של מערכת השמע, הזמינות. את המוצר הזה תוכלו לקחת אתכם כמעט לכל מקום. כמובן, יש להתאים את עוצמת הוואט בהתאם למקום בו אתם נמצאים, קחו בחשבון שעבור מקום פתוח אנו נצטרך רמקול עוצמתי יותר מאשר מקום סגור. אם אתם במקום לח, או מקום שהמערכת שמע יכולה להירטב, עליכם יהיה לבחור במקום עם חסינות למים.

נוחות –

מכיוון שמוצרים אלה מיועדים בכל פעם למקום אחר, כדי שהמעברים יהיו קלים, המוצרים הניידים הם מאוד קטנים ביחס לנייחים, המשקל שלהם נמוך ואפשר למצוא להם מקומות אחסון בלי כל בעיה. בדיוק בגלל זה, יש הרבה אנשים שבוחרים במערכת שמע ניידת גם בשביל הבית, מערכת שלא תתפוס הרבה מקום.

המחיר –

בשונה ממערכות הגברה ניידות ונייחות, המחיר אותו תשלמו עבור מערכת שמע ניידת תהיה הרבה יותר נמוכה. המחירים די זהים למערכות שמע נייחות, אולי במעט יותר יקרות. המחירים עבור רמקולים ניידים עם איכות סבירה יעלו לכם כ 200 שקלים, המחיר עולה כאשר האיכות עולה.

 

חסרונות של מערכת שמע ניידת

עוצמה –

זאת בעיה של כל מערכת שמע או הגברה ניידת. מכיוון שאין לנו מקור חשמל זמין שמזרים אנרגיה תמידית למערכת השמע, העוצמה היא לא חזקה כפי שרשומה במפרט הטכני. קחו בחשבון, את העוצמה שאתם רואים במפרט הטכני מחשבים לפי מצבים בה המערכת מחוברת לחשמל. לכן, תמיד רכשו מערכת שמע עוצמתית יותר ממה שאתם צריכים.

מגוון –

לצערנו, אין היום מגוון רחב מדי של מערכות שמע ניידות, אם כי יש מערכות הגברה ניידות ששם כן יש מגוון רחב, אך המוצרים יקרים יותר. הסיבה לכך שאין מגוון רחב נובעת מכך שרוב האוכלוסיה תעדיף מערכות הגברה קטנות לבית, או מערכות ניידות אחרות שהן רב שימושיות.

מאיפה קונים מערכת שמע איכותית?
כדי להנות מאיכות עליכם לרכוש ממקום איכותי. מערכות שמע נפוצות היום הרבה מקומות שונים, תחנות דלק, חנויות למוצרי חשמל, בית ועוד… אם כבר בחרתם להשקיע את הכסף שלכם במערכת שמע, למה שלא תעשו את זה נכון? אנו ממליצים לרכוש אך ורק מחנות סאונד והגברה מקצועית, חנות בה תוכלו לקבל תמורה עבור הכסף שלכם. לא רק מבחינת המוצר עצמו, אלא כל מה שמסביב – ייעוץ בבחירת הדגם הנכון לכם, הכוונה למוצרים שאולי יכולים לסייע לכם יותר, הנחות שונות, מחירים מוזלים עבור מוצרים היישר מהיבואן ועוד… אל תתפשרו על מקום הרכישה כמו שאתם לא רוצים להתפשר על איכות המוצר.

מסקנות
מערכות שמע הן מוצר די בסיסי בכל בית, אבל מערכות שמע ניידות הן מוצר שיכול לשמש אתכם גם בבית וגם מחוצה לו. הרבה טועים בין מערכות שמע למערכות הגברה, מערכות שמע הן מיועדות אך ורק לשמיעת מוזיקה, זאת בניגוד למערכות אחרות שם יש חיבורים נוספים של מיקרופונים ועוד… מערכות שמע ניידות הן לרוב יהיו זעירות, קלות ונוחות למעבר, אין פער מחירים משמעותי בין המערכות הניידות לנייחות. יש הרבה יתרונות למערכות השמע הניידות, אך אם כי יש גם לא מעט חסרונות. כדי לעשות את הבחירה הנכונה הגיעו רק למקום מקצועי, שם תוכלו לצאת בביטחון מלא עם המוצר שלכם מהחנות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !