בידורית לבתי ספר – מידע מקצועי

עולם הסאונד וההגברה רק הולך ומתחזק עם הזמן. היום כולם יודעים שאין אירוע בלי מערכת הגברה ראויה. בגלל הביקוש הרב נוספו דגמים חדשים המיועדים למטרות שונות. נוכל למצוא היום כמעט בכל בית ספר בידוריות מכל הסוגים, המיועדות לטקסים מיוחדים, לימי כיף, ותחרויות שונות. איך נדע איזה מהבידוריות מתאימות לנו?

אם אתם רוצים אינדיקצייה למחירים הזולים שלנו, תוכלו ללחוץ על הקישורים הבאים:

מחירון מערכות הגברה | מחירון בידוריות | מחירון חגורת הגברה | מחירון מגפונים | מחירון מסכי הקרנה

מהי בידורית ?

הבידורית היא מערכת שמע. ישנו מגוון רחב של בידוריות, חלק מהבידוריות הן ניידות וחלק הן נייחות. בתוך הבידורית קיימת מערכת הגברה, רמקול וחיבור לניגון מוזיקה ממקורות שונים. לבידוריות יש מספר אופציות של שמע והיא מתאימה את עצמה לאופי האירוע. לבידוריות יש מספר התמחויות, חלק מהבידוריות מיועדות לניגון והשמעת מוזיקה, חלקן לצרכי קריוקי וחלק מיועדות לצורכי הסברה והעברת אינפורמציה לקהל הרחב.

על חברות ומותגים

השוק בהחלט רחב וקיימות המון חברות חדשות וותיקות אשר מתחרות על רכישתם של הצרכנים. על מרבית החברות סביר להניח שלא שמעתם עדיין, היות ומדובר בחברות “נישה”. המותגים המוכרים בישראל הם, Pro Audio, Proxtone, TRX Audio, Pro Tech ועוד… אך אל תטעו, יש מקום גם לחברות הצעירות, החברות מציגות מוצרים ברמת גימור גבוהה ובהחלט מאתגרים את החברות השולטות בתחום. יתרון נוסף שקיים בקנייה של מוצר שהוא לא של חברה מוכרת הוא עצם העובדה שאם זה היה מותג הייתם משלמים יותר. כאשר אתם רוכשים מוצר מחברה מוכרת אתם משלמים “מס” נוסף על קניית מותג. עשו השוואת מחירים בין מוצרים שהם בגדר מותג וכאלו שלא, בעלי מפרט טכני זהה וכך תוכלו לבחור את המוצר שעדיף לכם.

כדאי לדעת

כדי לבחור את הבידורית שהכי מתאימה לנו יש לבדוק תחילה מהו הצורך שלנו מהבידורית, אם אנחנו מתכוונים להשתמש בה כדי להשמיע מוזיקה וצלצולים לתלמידי בית הספר, או אם אנחנו רוצים להשתמש בבידורית כדי שהיא תשרת אותנו בטקסים הבית ספריים. יש לבידוריות עוצמות וואט שונות, עוצמת וואט ראויה לקהל רחב עומד על לפחות 600 וואט, לפני הקנייה בדקו מהי עוצמת הוואט של המכשיר אותו אתם רוצים. לכן, לפני הקנייה בדקו את מספר האנשים בקהל בו אתם מתמקדים. שימו לב, ישנן בידוריות שאמנם עוצמת הסאונד שלהם גבוהה אבל ברגע שאנחנו משתמשים בשיא העוצמה איכות הסאונד יורדת, לכן, בדקו עוד בחנות אם קיימת בעיה כזו בבידורית אותה אתם מעוניינים לרכוש.

מחיר בידורית שמתאימה לבית ספר

ישנם מספר סוגים של בידוריות ולכל סוג יש עשרות דגמים מרמות שונות. בכדי שתוכלו לקבל מחיר מדויק עליכם לבחור בצורה ספציפית יותר איזה דגם של בידורית אתם רוצים. כמובן, הבידוריות הניידות  הן יותר יקרות ויותר מקצועיות, לרוב הן גם יתאימו לכל השימושים שלכם. המחיר יכול להגיע עד אלפי שקלים ועל הבידוריות המקצועיות נשלם גם לעיתים עשרות אלפי שקלים. ברגע שתדעו את הייעוד שלכם ולאילו מטרות אתם צריכים אותן, תוכלו לקבל הצעות מחיר ממקום הרכישה. כמובן שעליכם להתייעץ עם המוכר, להשוות בין דגמים בעלי מפרטים טכניים דומים וכך תוכלו להוזיל עלויות.

מאיפה קונים?

בחירת מקום הרכישה הוא חשוב לא פחות מתהליך בחירת המוצר. בדקו תחילה שלמקום יש ביקורות חיוביות, ולקוחות מרוצים. היעזרו במכרים שכבר ביצעו רכישה דומה ובקשו את ההמלצות שלהם. מקום טוב הוא מקום שבעל המקום והעובדים הנוכחים יהיו סבלניים כלפיכם ויקשיבו לכל ההתלבטויות שעולות לכם בראש. זכרו, מקום אמין לא יחפש קנייה חד פעמית אלא לקוח קבוע ומרוצה.

לסיכום

ככל שעולם הסאונד והגברה משתדרג כך גם הבידוריות. כיום, ישנם אלפי סוגים ודגמים של בידוריות שונות, נייחות וניידות. החברות המובילות מוצאות את עצמן בתחרות מתמדת בכדי לספק את רצון הלקוח ולהגיע לתוצאות הגבוהות ביותר. בידוריות לבתי ספר הן הנפוצות ביותר בקרב הקונים. בכדי לבחור את הבידורית הנכונה לבית ספר שלכם עליכם לעבור דרך מספר פרמטרים, עוצמת הוואט של המכשיר (600 וואט ומעלה מתאים לקהל הרחב), מספר האנשים אליהם אתם פונים בזמן השימוש, זכרו שעוצמת וואט גבוהה יכול להוות מכשול, על כן עוד בחנות בדקו שאין רעשי לוואי ופגיעה באיכות הסאונד בזמן שימוש במקסימום של עוצמת הסאונד. מחירי הבידוריות משתנה בהתאם לדגם ולסוג החברה, המחיר יכול להגיע לאלפי שקלים, לכן העמיקו במחשבה לפני בחירת הדגם. מקום הקנייה גם הוא חשוב לכן היעזרו במכרים ובחרו מקום בעל ביקורות חיוביות.

 

היכן קונים?

חברת מרכז הסאונד, היינה יבואנית המובילה והזולה בישראל של בידוריות ניידות מקצועיות, ציוד הגברה איכותי, ומערכות הגברה, לכל מטרה, לבתי ספר, אולמות, מתנ”סים, חברות הגברה, להקות ועוד.

 

אם אתם רוצים לרכוש בידורית ניידת לבית ספר, מרכז הסאונד היא הכתובת המדוייקת עבורכם. למה?

במרכז הסאונד תקבלו: 1. שירות אישי 2. מחיר נמוך 3. ליווי לאורך כל הדרך.

חברת מרכז הסאונד היא ספקית של: משרד החינוך, רשת המתנ”סים, רשת בתי ספר אורט, רשת עמל, רשת אמ”ית, רשת בני עקיבא, רשת החינוך אל המעיין, רשת החינוך העצמאי, מוסדות חינוך ת”א, ועוד… לא סתם בחרו בנו…

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !