ערכת בידורית מקצועית היא כמעט כל מה שאתם צריכים על מנת להוציא לפועל יום הולדת שמח מבחינת ציוד הגברה. מרכז הסאונד מספק מגוון בידוריות לכל מטרה: בידוריות אלה מכילות בעצם רמקול מוגבר ואליהן ניתן לחבר מיקרופון, נגן מוזיקה חיצוני (על אף שחלק מהבידוריות מצוידות בכונן דיסקים פנימי), מיקסר ורכיבים נוספים.
מרכז הסאונד מתמחה בהשכרת ומכירת ערכות קריוקי מקצועיות, בידוריות מתקדמות וכל ציוד ההגברה הקשור לכך – מיקרופונים אלחוטיים, מקרנים ומסכים, חבילות דיסקים עם רשימות שירים להרמת ערב קריוקי שישתלב מצוין במסיבת יום ההולדת והכול במחירים ללא תחרות – רק במרכז הסאונד – המקום המוביל ציוד הגברה מתקדם לכל מטרה.
מחירים נוחים לבידוריות המובילות בשוק – כל הפיצ’רים הכי מתקדמים, כניסות AUX, כוננים מובנים, עגלת נשיאה (טרולי) קלה וניידות הערכה, אפשרות לעבודה על סוללות וניידות מושלמת לשימוש של הבידורית גם בחוץ.
היכנסו לאחד הסניפים של מרכז הסאונד, התרשמו ואף התנסו בהפעלת הציוד – קבלו ייעוץ מאיש צוות מנוסה ומיומן שיעזור לכם לבחור את הבידורית הטובה ביותר עבורכם.
רק המרכז הסאונד ניתן לשכור בידוריות לכל תקופה, אפילו ליום אחד. לכן, אם אין לכם צורך בבידורית אלא למסיבת יום הולדת לדוגמא, תוכלו לעשות כן וליהנות מבידורית מקצועית ואיכותית בעלות נמוכה במיוחד.
מרכז הסאונד – הבית של עולם ההגברה בישראל, שיתופי פעולה עם מוסדות וגופים גדולים ומגוון עצום של פתרונות שמע ווידאו לאולמות, בתי אירועים וכדומה. יבוא רמקולים ומגברים לפי כל התקנים ותנאי הבטיחות והבטחה למחיר הטוב בשוק כיום. התקשרו עוד היום להזמנות ומשלוחים.
חנייה חינם בסניפים ואפשרות רכישה והשכרה של ציוד הגברה גם דרך אתר מאובטח, אתר הבית של מרכז הסאונד המציג את שלל הדגמים העומדים לרשותכם, הנחות ומבצעים מיוחדים למזמינים און ליין. אחריות ושירות מעל הכול. כל ציוד ההגברה במקום אחד. רק במרכז הסאונד.
התקשרו או השאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם עם הצעת מחיר והתחייבות למחירים הטובים ביותר. אספקה מהירה, אפשרות להובלה התקנה ושירות עד בית הלקוח. צרו קשר ונציג מטעמנו יחזור אליכם עוד היום.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !