כאשר מדברים על ערכות קריוקי מקצועיות למכירה, אין מדברים על קריוקי זול למכירה וגם לא על ערכות קריוקי להשכרה. הפקת אירוע מושלם ברמה הגבוהה, בא לידי ביטוי באירוע מהנה שבו ניתן לשקול כמה אפשרויות, זה בא לידי ביטוי באירוע בעל אופי עסקי, אירוע של מסיבת יום הולדת, יכולת להיפרד מהעובדים או אפילו לשבור את הפורמאליות הרגילה. רוב האנשים אוהבים לשיר ואין הם מבחינים בין ערכה מקצועית לרגילה, עד שמגיע שלב הביצוע. שם כולם מרגישים כי משהו עלול להיות חסר אלא אם בוחרים ערכה מקצועית דיה.

ממה מורכבת הערכה?

ערכת קריוקי למכירה או להשכרה, בפרט שמדברים ערכות מקצועיות, מדברים על מרכיבים שונים. הדברים מתחילים במיקרופונים. הבחירה של יותר ממיקרופון אחד, תמיד נחוצה כאשר מדברים על ערכות קריוקי מקצועיות. היכולת לשיר בקבוצות, מדברת על בחירת הציוד המתאים ביותר. בכדי שכולם יוכלו לשיר בו זמנית, נדרש מכם שלא לפסוח על מיקרופונים אלחוטיים באשר הם. כך גם לדרוש כי הערכה תכיל כמה רמקולים מוגברים. רמקול אחד, מיקרופון אחד וכל מה שביניהם, לעולם לא יספיקו לספק את הסחורה בפועל. השליטה על העוצמה, הינה דבר שחשוב לקחת בחשבון בנוסף. אפקטים, סאונד וכל מה שביניהם- קוראים לזה מיקסר איכותי. כך למעשה יהיה ניתן להבטיח שימוש נכון והשמעת פלייבקים על הצד הטוב ביותר.

לרכוש בזמן ובמקום הנכון

אם אתם בוחרים לרכוש ציוד לקריוקי מושלם, ראוי כי תבחרו ערכת קריוקי איכותית בחנויות מורשות בלבד. בין כל החנויות אותן תעברו, ראוי לבחור ערכות למכירה אצל יודעי דבר, אנשי סאונד, אנשי הגברה וכל מה שביניהם. איכות השמע הינה מעל לכל ועל כן יש לברור ערכות קריוקי איכותיות יתר  על המידה. אין לרכוש ערכות זולות- הן לרוב עלולות לעלות יקר יותר ומכאן שיש לבחור מוצרים עם עלויות סבירות בלבד. כך למעשה תסמנו וי על מוצר עם אחריות, שירות ואפילו מוניטין אשר יספק לכם את העובדה כי ביצעתם רכישה ראויה בפועל. בסיכום דבר, סקר השווקים מחייב אתכם לנהוג בהתאם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !