מרכז הסאונד | יבואנים מקרנים לבית – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד מתמחה בייבוא של מגוון סוגי מקרן ביתי לקולנוע ביתי + מסכי הקרנה חשמליים (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

 

מבוא

מסכי LED הפכו לעמודי תווך בבית שלנו, במשרדים, בבתי הספר והאמת – איפה לא? כמה שאנחנו נהנים מהאור הכחול, חשיפה מתמשכת אליו הוכחה כמזיקה לבריאות העיניים שלנו. עומס דיגיטלי על העיניים או תסמונת ראיית המחשב ונזק קבוע לרשתית הם חלק מהנזקים הפוטנציאליים הנובעים מחשיפת יתר לתאורת LED ממסכי טלוויזיה וממקורות אחרים.

בעזרת הקרנה על גבי משטחים מחזירי אור, מקרנים חכמים מפחיתים באופן משמעותי את ההשפעות של החשיפה לאור כחול על העיניים. בעוד שצפייה במסכי טלוויזיות LED תחשוף אתכם לאור הכחול באופן ישיר, מסכי ההקרנה סופגים את רוב הקרנות המזיקות, ומחזירים את התצוגה המוקרנת כפי שהירח מחזיר את אור השמש.

XGIMI HORIZON Pro, AURA ו-HORIZON הם מקרני לייזר רבי-עוצמה לבית המציעים חשיפה נמוכה לאור כחול עם החזרה דיפוזית. במאמר הזה נעזור לכם להבין מה האור הכחול עושה לעיניים שלכם ונשווה בין מקרנים לבין מסכי הטלוויזיה הטובים ביותר מבחינת הגנה על העיניים והבריאות שלהן. בנוסף, נבחן מקרנים של XGIMI ואת התכונות הנהדרות שלהם המספקות הגנה על העיניים שלכם ומעניקות חווית צפייה מדהימה.

כיצד מקרנים מפחיתים את החשיפה לאור כחול? מה הוא אור כחול?

אור כחול הוא אחד הצבעים בספקטרום האור הנראה לעין – האור הלבן שאנו רואים מהשמש וזו הסיבה שהשמיים נראים כחולים. אורך הגל של האור הכחול קצר במיוחד, 380-500 ננומטרים, והוא נחשב אור באנרגיה גבוהה. באופן מלאכותי, אור כחול נמצא במסכים דיגיטליים (מסכי LED של טלוויזיות, סמארטפונים, מחשבים ניידים וכו’) נורות לד, מכשירים אלקטרוניים ותאורת פלורסנט.


כיצד האור הכחול מגיע לעיניים?

אור השמש הוא המקור העיקרי לאור כחול. האור הכחול שמייצרת טלוויזיית ה-LED שלכם נכנס לעיניים שלכם בדיוק כמו עם אור השמש, אבל בעוצמה פחותה בהרבה. אור שמש ואור כחול חודרים לעיניים דרך הקרנית אל האישון, וממנו מגיעים לעדשת העין ולרשתית, דרך הגוף הזגוגי של העין. לאור לבן יש לפחות שבעה אורות בספקטרום הנראה לעין. בתוך הספקטרום הנראה הזה, האור הכחול רוטט עם גל באורך קצר ובאנרגיה גבוהה.

האם אור כחול מזיק לעיניים ?

לאור כחול יש מספר יתרונות בריאותיים. הוא מסייע במניעת קוצר ראייה אצל ילדים ועוזר לפתח את העיניים והראייה שלהם. בנוסף, חשיפה לאור כחול מווסתת את המקצב הצירקדי (מחזור השינה והערות) ומגבירה את הזיכרון והתפקוד הקוגניטיבי.

חשיפת יתר לאור כחול משפיעה באופן משמעותי על בריאות העיניים. חשיפה ממושכת לאור כחול מובילה לעומס דיגיטלי על העיניים או לתסמונת ראיית המחשב, המאופיינים בכאבי ראש, נדודי שינה, מאמץ בעיניים, ראייה מטושטשת ועיניים יבשות. בנוסף, מחקרים הראו כי חשיפת יתר לאור כחול עלולה להוביל לנזק ברשתית אצל מבוגרים, ולגרום לניוון מקולרי תלוי גיל (AMD).


כיצד מקרנים מפחיתים את החשיפה לאור כחול ?

מקרנים מפחיתים משמעותית את החשיפה לאור כחול. מקור האור שלהם מטיל תמונה על גבי מסך למקרן או קיר, ומה שמגיע לעיניים הוא האור המוחזר, כך שנמנעת חשיפה ישירה למקור האור. המשטח הקולט סופג את רוב קרני האור הכחול המסוכנות, ובעזרת החזרה דיפוזית הוא שולח את שאר הקרניים לעינינו.

הירח הוא דוגמה מהטבע לתהליך ההחזרה. הוא מקבל וסופג את רוב קרני השמש ומחזיר צבע כסוף עליו ניתן להסתכל ישירות מבלי להידרש להגנה על העיניים. בנוסף, חלק מהמקרנים כוללים טכנולוגיית תאורה דיפוזית מתקדמת שמועילה מאוד לבריאות העיניים, בייחוד לילדים, מכיוון שהיא מפחיתה את פליטת האור הכחול המזיק.

 

מקרני XGIMI: נבדקו ואומתו להגנה על העיניים

מקרני XGIMI נבדקו ואומתו בכל הנוגע להגנה על העיניים, עם טכנולוגיה ואישורים אמינים להגנה על העיניים. סדרת XGIMI HORIZON מוסמכת לפי TUV Rheinland Low Blue Light להגנה על העיניים. מותגים מובילים כמו Samsung ו-Dell עובדים עם אותה ההסמכה.

המקרן XGIMI AURA משתמש בטכנולוגיית הטלה קצרה במיוחד כדי לייצר תצוגות גדולות ממרחקים קצרים למדי, מה שמפחית את החשיפה לקרינה בחלל. בנוסף, ל-AURA יש דימר אור אוטומטי הנשלט על ידי חיישני אינפרה-אדום מתקדמים ומעמעם את הלייזר והמסך כדי להגן על ילדים וחיות מחמד מפני קרינה מזיקה לעין כשהם קרובים למקרן. יתרה מזאת, AURA משתמשת בטכנולוגיית החזרה דיפוזית כדי למנוע נזקים מהאור הכחול.

המלצות למקרני XGIMI לבריאות העיניים :

XGIMI Horizon Pro (מקרן 4K להטלה רחוקה)
XGIMI AURA (מקרן 4K לייזר להטלה קצרה במיוחד)
XGIMI Horizon (מקרן 1080p FHD לבית)

 

סיכום

מקרנים מייצרים פחות חשיפה לאור כחול מאשר מסכי טלוויזיה LED באמצעות טכנולוגיית החזרה דיפוזית וחוסכים מהמשתמשים את ההשפעות המזיקות של נורות LED על העיניים. בנוסף, מסכי הקרנה סופגים את רוב האור הכחול המזיק ממקור האור, ומשאירים תצוגה עם פליטת אור כחול נמוכה.
XGIMI HORIZON Pro ו-HORIZON הוסמכו TUV Rheinland Low Blue Light, ו-AURA מגיע עם דימר אור אוטומטי לילדים וחיות מחמד. AURA משתמשת גם בטכנולוגיית החזרה דיפוזית ומקרינה בטכנולוגיית לייזר בהטלה קצרה במיוחד, המגנה על עיני המשתמשים מפני חשיפת יתר לאור כחול.

 

מידע מקצועי נוסף בתחום המקרנים במרכז הידע שלנו:

[ ראו כאן דירוג 11 דגמי מקרן 4K מומלצים והטובים ביותר – מתעדכן]

[ ראו כאן מדריך בנושא יחסי הטלה במקרנים ]

[ ראו כאן מדריך בנושא עוצמת הארה של מקרנים ]

[ ראו כאן מדריך בנושא רזולוציית מקרן ]

[ ראו כאן מדריך בנושא בחירת מסך הקרנה מומלץ ]

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !