מרכז הסאונד | יבואני מקרני Optoma + Epson + Benq – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד מתמחה בייבוא מקרנים למצגות וקולנוע ביתי של המותגים: Optoma Epson Benq  (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

 

בעולם המקרנים בולטים שלושה מותגים: Optoma, Epson ו-BenQ. כל אחד מציע תכונות ויתרונות ייחודיים, אבל איזה מקרן באמת בולט מעל השאר ? אנו, חברת מרכז הסאונד, יבואנים של מקרנים מ-3 המותגים הללו, ערכנו השוואה מעמיקה אשר תדריך אתכם בכל ההיבטים המרכזיים שלהם, ותעזור לכם לקבל החלטה מדוייקת ומושכלת.

 

1. הקרב מתחיל: Optoma נגד Epson נגד BenQ

בכל הנוגע לבחירת המקרן המושלם לצרכים המקצועיים או האישיים שלכם, השוק מציע מגוון רחב של אפשרויות. בין המתמודדים המובילים בקטגוריית המקרנים ניתן למנות את Optoma, Epson ו-BenQ, כל אחת עם תכונות ויתרונות ייחודיים משלה. 3 המותגים הללו ביססו את עצמם כמובילים בתעשיית המקרנים, והותירו את הצרכנים עם המשימה הקשה להחליט איזה מקרן הכי מתאים לצרכים שלכם . עם הטכנולוגיות המרשימות והמוניטין שלהם לאיכות, Optoma, Epson ו-BenQ מוכנים ללכת ראש בראש בקרב המקרנים הזה.

Optoma ידועה בשילוב הבלתי מנוצח שלה בין איכות ומחיר. המקרנים שלהם ידועים באספקת תמונות חדות מאוד ומלאות חיים, הודות לטכנולוגיית DLP המתקדמת שלהם. מקרני Optoma מציעים דיוק צבעים ובהירות מעולים, בנוסף, מקרני Optoma מסוגלים לספק תמונות בהירות וברורות גם בסביבות מוארות היטב מה שהופך אותם לאידיאליים הן עבור מצגות מקצועיות והן עבור שימוש בקולנוע ביתי. עם מגוון דגמים , Optoma מספקת אפשרויות שיתאימו לתקציבים ודרישות שונות.

[ ראו כאן קטלוג + מחירון של מקרן Optoma ]

 

מצד שני, Epson מתגאה בבהירות ובדיוק צבעים מעולים, מה שמציב רף גבוה. מקרני Epson משתמשים בטכנולוגיית ישנה יחסית הנקראת: 3LCD, המבטיחה צבעים חיים ואמיתיים. עם עוצמת לומן גבוהה. בנוסף, Epson מציעה מגוון רחב של דגמים, הנותנים מענה לצרכים שונים, בין אם זה למצגות עסקיות, הגדרות בכיתה או בידור ביתי.

[ ראו כאן קטלוג + מחירון של מקרן Epson ]

מצד שלישי BenQ מתגאה בתכונות כמו טכנולוגיית SmartEco המביאה לידי ביטוי חסכוניות במנורת המקרן, מקרני BenQ מספקים חווית צפייה משופרת. הם מצוידים גם באלגוריתמים מתקדמים של עיבוד תמונה, וכתוצאה מכך תמונות ווידאו מצויין. מקרני BenQ נועדו לתת מענה להעדפות משתמש שונות, בין אם זה עבור משחקים, קולנוע ביתי או הקרנת מצגות.

[ ראו כאן קטלוג + מחירון של מקרן BenQ  ]

 

 

חשוב לשים לב לשחקן חדש יחסית (13  שנה בתחום) שבולט בתחום, ובמקרים רבים מתעלה על 3 המותגים הללו, ועונה על השם Xgimi, ומנצח כמעט בכל פרמטר כאשר מדובר על מקרנים לקולנוע ביתי וסרטים. לא ראינו לנכון להכניס אותו במבחן ההשוואתי הזה משום ש- Xgimi מתמקדת רק במקרני פרימיום לקולנוע ביתי, בשונה מאפסון, אופטומה ובנקיו, אשר מייצרים מקרנים גם למצגות, אירועים וגם לקולנוע ביתי.

[ ראו כאן קטלוג + מחירון של מקרן Xgimi  ]

 

Optoma: שילוב ללא תחרות של איכות ומחיר ?

חברת המקרנים Optoma צברה מוניטין של שילוב תחרות לצד איכות ומחיר. המקרנים שלהם מציעים ביצועים יוצאי דופן מבלי לשבור את הכיס. המחויבות של המותג לספק מקרנים באיכות גבוהה ניכרת בטכנולוגיית ה-DLP המתקדמת שלהם, המבטיחה תמונות חדות ומלאות חיים. מקרני Optoma מתהדרים גם בדייקנות צבעים מרשימה, המאפשרים חווית צפייה סוחפת באמת.

אחד המאפיינים הבולטים של מקרני Optoma הוא עלות העלות שלהם. למרות ביצועים מהשורה הראשונה, Optoma מצליחה לשמור על המחירים שלהם תחרותיים, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור קונים מודעים לתקציב. בין אם אתם מחפשים מקרן למצגות עסקיות, למטרות חינוכיות או בידור ביתי, ל-Optoma יש דגמים המתאימים לתקציבים ודרישות שונות.

מקרני Optoma ידועים בעמידותם ובאמינותם, מה שמבטיח שההשקעה שלכם תחזיק מעמד לאורך שנים. המחויבות של המותג לאיכות באה לידי ביטוי בחומרים המשמשים ובתהליכי הבדיקה הקפדניים המופעלים בתהליך הייצור. המשמעות היא שאתם יכולים לסמוך על מקרני Optoma שיספקו באופן עקבי ביצועים יוצאי דופן, אפילו בשימוש מתמשך וקבוע.

בנוסף לאיכות התמונה המרשימה שלהם, מקרני Optoma מגיעים לרוב עם תכונות נוחות. אלה עשויים לכלול רמקולים מובנים, קישוריות אלחוטית ותיקון אבן מפתח, בין היתר. תכונות אלו משפרות את השימושיות והופכות את מקרני Optoma למגוון עוד יותר עבור מגוון יישומים.

Epson: האם הבהירות והדיוק הצבעוניים המעולים שלה יכולים לעלות על השאר?

בכל הנוגע לבהירות ודיוק צבע, מקרני Epson לצד מקרני Optoma נחשבים זה מכבר לכמה מהטובים בתעשייה. עם טכנולוגיית ה-LCD מקרני Epson ידועים ברמות הבהירות המעולות שלהם, מה שמבטיח שהתמונות שלך יהיו ברורות ומלאות חיים. המחויבות של המותג לספק מקרנים עם עוצמות הארה טובות הופכת את מקרני Epson לבחירה מצוינת עבור מצגות, כיתות לימוד ואירועים .

מקרני Epson ידועים בזכות דיוק הצבעים יוצא הדופן שלהם. המותג משתמש בטכנולוגיית עיבוד צבע מתקדמת, כגון טכנולוגיית 3LCD, כדי לספק צבעים מדויקים ואמיתיים. זה מבטיח שהתמונות והסרטונים שלך יוצגו בדיוק מדהים, מה שמאפשר חווית צפייה סוחפת ומרתקת יותר.

בנוסף לבהירות ולדיוק הצבע המרשימים שלהם, מקרני Epson מגיעים לרוב עם מגוון תכונות המשפרות את השימושיות והנוחות. אלה עשויים לכלול אפשרויות קישוריות אלחוטיות, רמקולים מובנים וממשקים קלים לשימוש. חברת Epson מבינה את החשיבות של מתן חוויה חלקה וידידותית למשתמש, מה שהופך את המקרנים שלהם למתאימים לשימוש מקצועי ואישי כאחד.

המחויבות של Epson לאיכות באה לידי ביטוי עוד יותר במבנה ובעמידות שלהם. מקרנים אלה נועדו לעמוד בדרישות של שימוש קבוע, מה שהופך אותם לבחירה אמינה להשקעה לטווח ארוך. בין אם אתה משתמש במקרן של Epson בחדר ישיבות או לערבי סרטים בבית, אתה יכול לסמוך על כך שהוא יספק ביצועים עקביים וחזותיים מרהיבים.

BenQ : “הדרך הטובה ביותר לחזות את העתיד היא ליצור אותו” 

בשוק התחרותי של המקרנים, חברת BenQ מתגלה כמותג שמתגאה בחדשנות. עם גישה של חשיבה קדימה, BenQ דוחפת ללא הרף את גבולות טכנולוגיית המקרנים, במטרה לעצב את עתיד התעשייה הזו. בואו נחקור כמה היבטים מרכזיים בגישה החדשנית של BenQ שמבדילים אותה מהמתחרות שלה.

 

 

טכנולוגיית תצוגה חדשנית:

Optoma ידועה בשילוב טכנולוגיות של תצוגה מתקדמות במקרנים שלהם. דוגמה אחת כזו היא השימוש שלהם בטכנולוגיית DLP (Digital Light Processing), המציעה יתרונות רבים לרבות יחסי ניגודיות גבוהים, זמני תגובה מהירים ודיוק צבעים מצוין. טכנולוגיה זו מאפשרת למקרנים של Optoma לספק תמונות ויזואליות מדהימות עם פרטים מדויקים וצבעים מרהיבים, מה שהופך אותם לאידיאליים עבור קולנוע ביתי, משחקים ומצגות מקצועיות.

תכונות חכמות וקישוריות:

BenQ מבינה את החשיבות של קישוריות ותכונות ידידותיות למשתמש בעידן הדיגיטלי של היום. המקרנים שלהם מגיעים לרוב עם פונקציות חכמות, כגון קישוריות אלחוטית ואפליקציות סטרימינג מובנות, המאפשרות למשתמשים לגשת בקלות לתוכן ממקורות שונים וליהנות מהם. 

 

פתרונות ידידותיים לסביבה:

היבט נוסף בגישה החדשנית של BenQ הוא המחויבות שלהם לקיימות. מקרני BenQ משלבים לרוב טכנולוגיות חסכוניות באנרגיה המפחיתות את צריכת החשמל מבלי להתפשר על הביצועים. דגמים מסוימים כוללים טכנולוגיית SmartEco, אשר מתאימה אוטומטית את בהירות המנורה על סמך התוכן, מאריכה את חיי המנורה ומפחיתה את צריכת האנרגיה. על ידי מתן עדיפות לפתרונות ידידותיים לסביבה, BenQ לא רק תורמת לסביבה ירוקה יותר אלא גם עוזרת למשתמשים לחסוך בעלויות האנרגיה.

 

 

השוואת מפרטים טכניים מרכזיים

כשמדובר בבחירת המקרן הנכון, חיוני להעמיק במפרט הטכני המרכזי כדי לקבל החלטה מושכלת. בואו נשווה את המפרטים הטכניים של מקרני Optoma, Epson ו-BenQ כדי לראות כיצד הם עומדים אחד מול השני.

 

רזולוציה:

Optoma, Epson ו-BenQ מציעות מגוון רזולוציות, כולל Full HD (1080p) ו-4K Ultra HD. מקרני Optoma ו-BenQ מצטיינים לרוב בקטגוריית 4K Ultra HD, ומספקים למשתמשים בהירות תמונה ופרטים יוצאי דופן. Epson, לעומת זאת, איננה מציעה מקרני 4K אמיתיים.

 

בהירות:

הבהירות של מקרן נמדדת בלומנס, והיא ממלאת תפקיד מכריע בקביעת איכות התמונה, במיוחד בסביבות מוארות היטב. מקרני Epson ומקרני Optoma ידועים ברמות הבהירות המעולות שלהם, עם דגמים שיכולים להגיע עד 5,000 לומן או יותר. 

יחס ניגודיות:

יחס ניגודיות מתייחס להבדל בין האזורים הכהים והבהירים ביותר בתמונה. יחס ניגודיות גבוה יותר מביא לעומק תמונה ופרטים טובים יותר. מקרני Optoma ו-BenQ מתהדרים לעתים קרובות ביחסי ניגודיות מרשימים, ומספקים חזותיים עשירים ותוססים. מקרני Epson מציעים גם יחסי ניגודיות טובים, מה שמבטיח איכות תמונה מעולה.

 

מרחק זריקה:

מרחק הזריקה מתייחס למרחק בין המקרן לבין הקיר או מסך ההקרנה. [ ראו כאן קטלוג + מחירון מסכי הקרנה ניידים | מסכי הקרנה חשמליים ] מקרני Optoma, Epson ו-BenQ מציעים מגוון מרחקי זריקה, המאפשרים למשתמשים לבחור דגם המתאים לדרישות החלל שלהם. חיוני לקחת בחשבון את מרחק ההטלה בעת קביעת מיקום המקרן לחוויית צפייה מיטבית.

אפשרויות קישוריות:

קישוריות היא גורם מכריע שיש לקחת בחשבון, במיוחד אם אתה מתכנן לחבר מספר התקנים למקרן שלך. כל שלושת המותגים מספקים מגוון אפשרויות קישוריות, כולל HDMI, USB, VGA וקישוריות אלחוטית. מקרני Epson מציעים לעתים קרובות מגוון רחב יותר של אפשרויות קישוריות, מה שהופך אותם לבחירה רב-תכליתית עבור התקני מולטימדיה שונים. 

 

איזה מקרן מציע את התמורה הטובה ביותר לכסף?

כשמדובר בקניית מקרן, אחד הגורמים המכריעים שיש לקחת בחשבון הוא התמורה לכסף. כאן, נבדוק את שלושת מותגי המקרנים המובילים – Optoma, Epson ו-BenQ – ונקבע איזה מהם מציע את התמורה הטובה ביותר לכסף.

  1. Optoma:

מקרני Optoma הם שם נרדף לטכנולוגיה חדשנית ותכונות חדשניות , מקרני Optoma ידועים בשילוב יוצא דופן של איכות ובמחיר סביר. עם מגוון רחב של דגמים זמין, Optoma מציעה מקרנים הנותנים מענה לתקציבים וצרכים שונים. המחויבות של המותג לספק תמונות באיכות גבוהה, ביצועים אמינים ותכונות חדשניות בנקודת מחיר תחרותית הופכת אותו למתחרה חזק עבור אלה שמחפשים תמורה לכסף.

 

  1. Epson:

מקרני Epson עשויים להגיע עם תג מחיר מעט גבוה יותר בהשוואה ל-Optoma, אבל הם מציעים תמורה יוצאת דופן לכסף. המקרנים של המותג ידועים בבהירות, דיוק הצבעים והעמידות המעולה שלהם. Epson מספקת גם תמיכת לקוחות מעולה, ומבטיחה שההשקעה שלך נתמכת היטב לאורך כל חייה. אם אתה נותן עדיפות לאיכות תמונה ואמינות לטווח ארוך, מקרני Epson הם השקעה סבירה.

 

  1. BenQ:

מקרני BenQ מספקים לרוב חווית צפייה מצויינת, הודות ליכולות עיבוד התמונה המתקדמות והרכיבים האיכותיים שלהם. עם BenQ, אתה יכול לצפות לדיוק צבע מעולה, חדות וביצועים אמינים. 

 

איזה מקרן מתאים ביותר לצרכים שלך?

בחירת המקרן המתאים לצרכים שלך יכולה להיות משימה מאתגרת. כדי לקבל החלטה מושכלת, שקול את הגורמים הבאים.

 

דבר ראשון, חשוב על מטרת המקרן שלך. האם אתה מתכנן להשתמש בו למצגות מקצועיות, לקולנוע ביתי, למשחקים או למטרות חינוכיות? מקרנים שונים מצטיינים בתחומים שונים, כך שזיהוי השימוש העיקרי שלך יעזור לצמצם את האפשרויות שלך.

 

דבר שני,  בדקו את סביבת הצפייה שלך. האם אתם מתכננים להשתמש במקרן בחדר מואר היטב או בקולנוע ביתי ייעודי עם תאורה מבוקרת? מקרני Optoma ו-Epson, הידועים בבהירות שלהם, עשויים להתאים יותר לסביבות מוארות, בעוד שמקרני Optoma , עם עיבוד התמונה המתקדם שלהם, עשויים להצטיין בהגדרות של קולנוע ביתי.

 

היבט נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא איכות התמונה הרצויה. אם אתה נותן עדיפות לשחזור צבע וחדות מדויקים, מקרני Epson ו-Optoma ידועים באיכות התמונה המעולה שלהם. מצד שני, אם אתם מחפשים איזון בין איכות ובמחיר סביר, מקרני BenQ עשויים להיות הדרך ללכת.

 

מידע מקצועי נוסף בתחום המקרנים במרכז הידע שלנו:

[ ראו כאן דירוג מקרני 4K מומלצים והטובים ביותר – מתעדכן]

[ ראו כאן מדריך : יחס הטלה במקרנים ]

[ ראו כאן מדריך : בהירות מקרנים ]

[ ראו כאן מדריך : רזולוציית מקרנים ]

[ ראו כאן מדריך : רמקולים למקרנים ]

[ ראו כאן מדריך : בחירת מסך למקרן ]

 

מרכז הסאונד | יבואני מקרני Optoma + Epson + Benq – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד מתמחה בייבוא מקרנים למצגות וקולנוע ביתי של המותגים: Optoma Epson Benq  (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !