מרכז הסאונד | יבואני מקרני קולנוע ביתי – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד מתמחה בייבוא של מקרנים לקולנוע ביתי + מסכי הקרנה חשמליים (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

 

אולמות הקולנוע המסורתיים הולכים ומאבדים פופולריות, כשרבים מעדיפים לייצר לעצמם את חווית הקולנוע בסלון באמצעות מקרן לסלון. כשכל המשפחה והחברים מתאספים לצפות בסרט האהוב עליכם, החוויה רק מתעצמת. וכמובן, אתם יכולים להיות יצירתיים ולדאוג לפופקורן, שתייה ואיזה נשנושים שאתם רק רוצים. ואז, כל מה שנשאר זה לבחור סרט שאתם והאורחים שלכם יכולים ליהנות ממנו.
עכשיו שבחרתם את הסרט, איך תקרינו אותו? אנחנו מציעים לכם ללכת על מקרן ביתי שיכול להקרין על גבי מסך הקרנה נייד גדול או אפילו קיר. צפייה עם מקרן בסרטים הכי טובים תעניק לכם ולאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת, כשהמסך גדול בהרבה מאשר טלוויזיה רגילה.

 

המיקום האידיאלי להקרנה

כמובן שבהתאם לכמות האורחים שהזמנתם ולסרט שאתם צופים בו, מומלץ לבחור בסביבה מתאימה שבה תוכלו לארח את כולם וליהנות מהסרט בנוחות. כשהסביבה באמת מתאימה, ההנאה גדולה בהרבה. אם אתם צופים בסרט “גברתי הנאווה”, למשל, עדיף בתוך הבית, שתוכלו באמת לתפוס את כל הניואנסים והשנינות של פרופסור היגינס, בלי שתחמיצו אף מילה. תוכול להרגיש את הניגוד המדהים בין הדיבור של אליזה דוליטל לבין זה של פרופסור היגינס.

כדי ליהנות כמו שצריך מ”גברתי הנאווה”, תצטרכו את אחד מהמקרנים הנהדרים של XGIMI

מקרן ביתי המושלם להקרנת סרטים בתוך הבית.

 

המלצות למוצרים

XGIMI AURA
XGIMI HORIZON
XGIMI Nian Gao

הכנה לקראת ערב סרט

עכשיו, כשיש לכם מבחר של שלושה מקרנים בהתאם לסוג הסרט שבו תרצו לצפות ולסביבה שלכם, חשוב שתכינו את התפאורה.
קודם כל, תצטרכו ללמוד כיצד להגדיר את המקרן, בעזרת ההוראות המפורטות במדריך למשתמש. כך, תוכלו לזהות בעיות וללמוד כיצד לפתור אותן. כדאי גם לרשום לעצמכם מיקומים מתאימים למסך הקרנה, כמו קירות הסלון, הקולנוע הביתי הייעודי שלכם או כל מקום אחר. בנוסף, מומלץ לבדוק את התאימות למכשירים השונים שברשותכם ושייתכן שתרצו להשתמש בהם במהלך הקרנת הסרט. תוכלו גם לשקול להשתמש במעמד מקרן כדי להרכיב את המקרן ולקבל חווית צפייה טובה ויציבה יותר.

בתוך הבית
מכיוון שיש לכם רשימה של מיקומים מתאימים למסך, אתם יכולים כעת להתקין את הציוד הקרנה עם כל הציוד ההיקפי הנדרש. בחירת המיקום תלויה במספר האורחים שלכם ובכמות מקומות הישיבה שיש לכם. אם יש לכם קולנוע ביתי ואתם רוצים שהצפייה תהיה שם, סביר להניח שתזמינו את האורחים לפי המקום שיש לכם בחלל. לא משנה על איזו סביבה תלכו, מקרן ה-XGIMI שתבחרו ידאג להעניק לכם את חווית הצפייה המיטבית.
לאחר שבחרתם את הסרט והתפאורה, כל מה שנשאר לכם הוא להדליק את המקרן, להתרווח וללחוץ פליי.

מחוץ לבית
ערב סרט מחוץ לבית הוא קצת יותר מסובך. עם זאת, אם יש לכם את כל האביזרים הנדרשים (כיסאות, מחצלות, ספות, פופים וכורסאות), תוכלו לארגן את זה בקלות למדי בעזרת המשפחה והחברים שלכם.

כדי להתכונן לקראת הקרנה מחוץ לבית, כדאי לפעול לפי הצעדים הבאים:

• טעינת המקרן הנייד
• הורדת הסרט ושמירתו בכונן USB
• התקנת המסך במיקום המתאים, בו אין הפרעות מהשכנים ותאורה שעלולה להפריע
• התקנת מערכת השמע אם אתם משתמשים ברמקולים חיצוניים
• חיבור מקור החשמל
• כיבוי או החלשת אורות חיצוניים
• צפייה בסרט ברגע שהכול מוכן

 

המלצות לסרטים

1. פארק היורה
כשאתם צופים בפארק היורה עם מקרן XGIMI, אתם מקבלים את מלוא העוצמה של האפקטים המיוחדים בסרט. תוכלו באמת ליהנות מהמראה המרהיב של הדינוזאורים העצומים רק על גבי מסך הקרנה גדול.

2. הארי פוטר והאסיר מאזקבן
עבודת המצלמה המרהיבה בסרט הקסום הזה לוכדת את הנסיעה המהירה של אוטובוס האבירים, בייחוד כשהוא נדחס בין שני אוטובוסים דו-קומתיים אדומים לאחר שהוא מתכווץ. עם מקרן ומסך גדול, אתם תשכחו איפה אתם נמצאים ותישאבו עמוק אל תוך האקשן.

3. אווטאר
צפייה באווטאר על גבי מסך הקרנה גדול בבית עם מקרן ביתי XGIMI בעל טכנולוגיית ALDP (תצוגת לייזר פוספור מתקדמת) היא פשוט חובה! הטכנולוגיה משחזרת את החיות של התמונות ואת הצבעים האמיתיים שלהן עד כדי שהתמונות יוצאות מהמסך.

4. מלתעות
אם אתם צופים בסרט כמו מלתעות עם מקרן קולנוע ביתי XGIMI, לא תוכלו להתעלם מהעוצמה של האקשן, גם כשתצפו בסרט מחוץ לבית. הרגע שבו ברודי מפוצץ את הכריש ירעיד את האדמה שעליה אתם יושבים. תוכלו ממש לראות את הרגש עם הפרטים החדים של ההקרנה וכמובן, לחוש את העוצמה של המלתעות המרהיבות של הכריש.

5. זוטרופוליס
בזוטרופוליס, הדמויות השונות, כגון הארנב השוטר והשועל הערמומי, נראות כמעט אמיתיות.

6. מהיר ועצבני
אם מישהו חי מתחת לאדמה ולא מכיר את סדרת הסרטים הזו, מדובר בסרטי אקשן מהירים על מרוצי מכוניות בלתי חוקיים ברחוב. כל אחד מהסרטים בסדרה מעוטר בסצנות מרוצים מהירות ומרהיבות ומרדפים מסחררים. טכנולוגיית MEMC של XGIMI מאפשרת למקרן להציג תנועות חלקות ונקיות, מה שמשדרג את החוויה לחלוטין. שווה לצפות באחד מהסרטים בסדרה עם מקרן כזה גם אם כבר צפיתם בכל הסרטים.

7. מגרש השדים
מגרש השדים הוא אחד מהסרטים המפחידים ביותר שתמצאו. אין לכם מושג אילו רגשות יתחוללו בתוככם כשתצפו בסרט הזה על גבי מסך “300 עם מקרן XGIMI. אנחנו ממליצים לכם בחום לגלות. לא לבעלי לב חלש.

8. הנוקמים: סוף המשחק
הנוקמים: סוף המשחק הוא ללא ספק סרט מרשים. הקרב האחרון בסרט הוא ללא ספק קרוב לבלתי נתפס, כשדמויות רבות משתתפות בו. כשתצפו בו על גבי מסך גדול, אתם תרגישו כאילו אתם ממש חלק מהקרב.

9. בחורים רעים לתמיד
בחורים רעים לתמיד הוא הסרט החדש בסדרה, כשוויל סמית’ ומרטין לורנס נמצאים בגיליהם הנוכחיים. האקשן ורמת הפרטים של הסרט דורשים הקרנה איכותית ומסך גדול.
בין אם אתם צופים בתוך הבית או מחוץ לבית, אין כמו צפייה בסרט טוב עם מקרן XGIMI.

 

מידע מקצועי נוסף בתחום המקרנים במרכז הידע שלנו:

[ ראו כאן דירוג 11 דגמי מקרן 4K מומלצים והטובים ביותר – מתעדכן]

[ ראו כאן מדריך בנושא יחסי הטלה במקרנים ]

[ ראו כאן מדריך בנושא עוצמת הארה של מקרנים ]

[ ראו כאן מדריך בנושא רזולוציית מקרן ]

[ ראו כאן מדריך בנושא בחירת מסכים למקרן ]

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !