מבין כל כלי הנגינה הקיימים כיום בשוק, מרבית הנגנים בוחרים להתנסות, לפחות בהתחלה, בנגינה על גיטרות קלאסיות. הגיטרה הקלאסית היא אחד מכלי הנגינה הנפוצים ביותר בחנויות המוזיקה של ימינו, בהפרש ניכר על כל שאר הכלים. ילדים צעירים בראשית דרכם המוזיקלית, מוצאים רוכשים גיטרה קלאסית ספרדית ככלי נגינה ראשון ומשם יכולים ללמוד לנגן בצורה מקצועית על כלים נוספים לאורך השנים. ההורים מצדם שמחים מאוד לפתח תחביב מוזיקלי שייטיב עם הילדים ועזור להם לפתח כישורים גם בתחומים חברתיים וגם באופן מקצועי. בתמונה כוללת, אם אתם רוצים להעשיר את עולם התוכן של הילדים שלכם, פיתוח יכולות הנגינה שלהם היא דרך טובה מאוד להגיע למטרה.

מדוע גיטרות קלאסיות הן כלי נגינה פופולרי

חמש סיבות שבגללן אתם רוצים לנגן על גיטרה קלאסית

אם אתם הורים צעירים שרוצים להביא את הילדים למצב שיא ההצלחה שלהם, הנה לכם חמש סיבות מעולות לרוץ לחנות כלי נגינה מרכז הסאונד ולקנות לילדים גיטרה קלאסית חדשה:

1. קל ללמידה – באופן יחסי, יכולות הלמידה של ילדים הן מעולות. ואולם, מבין כל כלי הנגינה, הכלי הנוח ביותר והנגיש ללמידה הוא הגיטרה הקלאסית. רוב הילדים יכולים למצוא גיטרה שתתאים למידות גופם ותאפשר להם נוחות מקסימלית. כמו כן, כיום יש מורים רבים לגיטרה שיכולים ללמד את הילדים בשיטות מאוד פשוטות ליצור רמת נגינה גבוהה מאוד. כך שאתם לא חייבים ללמד אותם לנגן בכינור מורכב בניסיון הראשון ללמוד כלי נגינה.

2. כלי נגיש – בניגוד לגיטרות חשמליות או לפסנתרים, גיטרה קלאסית היא כלי נגינה שקל מאוד לשנע ממקום למקום. הילד יכול ללמוד גם בבית וגם במרכזי מוזיקה מסודרים ולא חייב להיות תלוי בכם על מנת לקחת את כלי הנגינה שלו איתו. גיטרות מגיעות עם קייס נשיאה ומאפשרות לקחת אותן לכל מקום שרק תרצו.

3. עלויות נוחות – בניגוד לכלי נגינה גדולים יותר ומורכבים יותר, גיטרה קלאסית היא כלי נגינה שעלותו נוחה לכל כיס. כמובן שיש מגוון רחב של חברות בשוק שמציעות איכויות שונות של כלי נגינה. אתם יכולים לבחור את הגיטרה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ובהתאם לשלם מחיר שלא יקרע לכם את הכיס.

4. תפעול קל – הטיפול השוטף בגיטרות קלאסיות היא יחסית קל ומאפשר לכם להתמודד באופן עצמאי. אתם יכולים להחליף מיתר ולבצע תיקונים קלים מבלי לפנות כל פעם לחנות כלי הנגינה. ביום יום כמעט ואין צורך להשקיע בכלי הנגינה ואפשר בשימוש סביר לטפל בו בעצמכם.

5. בסיס טוב לעולם המוזיקה – כל מי שלמד גיטרה בעברו יודע שקל מאוד להתקדם לכלי נגינה אחרים לאחר שקיבלתם את הידע הבסיסי בנגינה על גיטרה קלאסית. החל מגיטרה חשמלית וכלה בפסנתר ואורגנית אתם יכולים בקלות ללמוד את האקורדים ולהעשיר את הידע המקצועי שלכם בעולם המוזיקה.

גירה למתחילים

הופכים לנגנים מקצועיים – התמדה בנגינה מובילה לתוצאות

ככל ותתחילו לנגן על גיטרה קלאסית בגיל צעיר יותר, כך תוכלו לראות במהרה את תוצרי העבודה הקשה שלכם. כמו בכל תהליך למידה בחיים, גם בתחום הנגינה אתם חייבים להשקיע זמן רב ומשאבים רבים על מנת להפוך למקצוענים בתחום העיסוק שלכם. לכן, כבר מילדות מומלץ להרגיל את הילדים לנגינה על גיטרות, כך שהם יוכלו לפתח את היכולות המוטוריות כמו גם את יכולות האלתור שלהם ולהפוך להיות נגנים מקצועיים בתחומם. במקום לשלם עשרות אלפי שקלים על חוגים שונים אתם יכולים להשקיע כמה אלפים בגיטרה איכותית ובשיעורי נגינה למתחילים ולאפשר להם לרכוש ידע שילווה אותם לאורך כל החיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !