מדריך קניית גנרטור אינוורטר

*המדריך מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לכלל המינים.   |    תאריך עדכון אחרון: 02.01.2023

[ גלו כאן את מחירי גנרטורים מושתקים במחירים הזולים בישראל ]


 

***שימו לב! אנו יבואנים של גנרטורים מושתקים ורגילים (מכירה סיטונאית בעיקר) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

*מעוניינים לקבל ייעוץ מקצועי  ?  חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

גנרטור אינוורטר נייד יוצר זרם חשמל יציב, בין אם אתם זקוקים לגנרטור 2,000 וואט שיפעיל תאורה של חניון לילה או דגם בעל הספק גבוה יותר המשמש כגיבוי במקרה של נפילת החשמל. בהשוואה לגנרטור מסורתי, האינוורטר שוקל פחות, שקט יותר וחסכוני יותר בדלק.

 

מהו גנרטור אינוורטר נייד?

מקור השם אינוורטר בטכנולוגיה אשר הופכת את זרם החשמל מזרם חילופין (AC) לזרם ישיר (DC) ובחזרה לזרם חילופין. בתהליך זה מפיק גנרטור האינוורטר זרם עקבי של חשמל נקי ויציב (ללא קפיצות) אשר יכול להזין מכשירי חשמל ובמיוחד ציוד אלקטרוני רגיש.

יעילות בדלק

עוד מאפיין של גנרטור האינוורטר, אשר מבדיל אותו מהאחרים, הוא היעילות בצריכת הדלק. 

כמו גנרטורים ניידים קונבנציונאליים, האינוורטרים פועלים על פרופן או בנזין, וישנם אינוורטרים אשר מסוגלים לעבוד על שניהם, עם מתג שמחליף בין סוגי הדלק. עם זאת, האינוורטר הרבה יותר יעיל בדלק מאשר הגנרטורים המסורתיים משום שמהירות המנוע שלו מותאמת לצריכת החשמל. החיסכון בדלק עשוי להיות משמעותי מאוד. מאידך – המנועים של רוב הגנרטורים המסורתיים פועלים במהירות קבועה ומייצרים חשמל בהספק קבוע שאינו מושפע ממידת הצריכה. למעשה כל החשמל העודף שהם מייצרים פשוט מתבזבז.

רעש הגנרטור

המנועים של רוב הגנרטורים המסורתיים מייצרים המהום עקבי שעלול להיות די חזק. גנרטור אינווורטר פועל באופן שקט בהרבה משום שהמנוע שלו מאט כאשר יש צריכה נמוכה. בדרך כלל יש לגנרטור אינוורטר גם מארז שמתוכנן כך שיפחית את רעש העבודה. כשהם פועלים במהירות נמוכה, אינוורטרים משמיעים רעש בעוצמה השווה לשיחה רגילה. [ ראו כאן עוד בנושא גנרטורים מושתקים ניידים ]

גודל הגנרטור

גנרטורים אינוורטרים הינם לרוב קטנים מגנרטורים ניידים אחרים והודות לכך הרבה יותר קל לנייד אותם ברכבים פרטיים.

הספק מירבי

ההספק המירבי של גנרטור אינוורטר מוגבל יותר מאחר והדגש הוא על יעילות, ניידות וגודל קטן, כך שניתן למצוא דגמים קטנים ( לדוגמא גנרטור זה ) של עד 2,000-3,500 וואט ( לדוגמא גנרטור זה ). עם זאת, ניתן גם למצוא דגמים גדולים יותר המספקים עד 7,000 וואט ועובדים למשך כמה שעות טובות על מיכל הדלק שלהם.

זהירות

עקבו אחר הוראות היצרן של הגנרטור בכל הנוגע לתפעול, תחזוקה ובטיחות השימוש.

לעולם אל תפעילו גנרטור בחלל סגור או בחלל סגור למחצה כמו מוסך.

הפעילו את הגנרטור בשטח פתוח ומאוורר היטב, הרחק מחלונות, דלתות ופתחי אוורור של בניינים.

וודאו כי בביתכם מותקנים גלאי פחמן חד-חמצני.

טיפ

ישנם גנרטורים ניידים בטוחים במיוחד, בעלי גלאי פחמן חד-חמצני מובנה. גנרטורים אלו מתוכננים כך שיכבו אוטומטית כאשר החיישנים שלהם מגלים רמות מסוכנות של פחמן חד-חמצני. גם גנרטורים אלו מיועדים לשימוש בשטח פתוח בלבד ואותן הוראות בטיחות תקפות לגביהם. יש להיוועץ בהוראות היצרן לפני השימוש.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !