לקראת סיום שנת הלימודים, בכל שכבת בוגרים מתחילים להתארגן התלמידים לקראת אחד מרגעי השיא של השנה. מסיבת הסיום השכבתית מאפשרת לתלמידים לסיים בצורה מרגשת ומכבדת את כל השהות שלהם בבית הספר. בשנים האחרונות הפכו מסיבות הסיום להפקות אירועים מיוחדות ומושקעות. בתי הספר מוכנים להשכיר ציוד הגברה למסיבת סיום ולהשקיע משאבים רבים על מנת להפוך את המסיבה לתצוגת תכלית של התלמידים. כדי להשכיר את הציוד בצורה הראויה, במיוחד כאשר מדובר על רמקולים מוגברים RCF, אתם צריכים בתור מורים בבית הספר לחשוב מראש על הצרכים שלכם ביום המופע ולתת מענה מדויק מאוד. כך תוכלו לקבל את המוצר שאתם צריכים אך לחסוך בעלויות מיותרות שיכולות לפגוע בתקציב בית הספר.

 

מופע סוף השנה המקצועי שלכם

איך לבחור רמקולים למופע סוף שנה?

כדי לבחור מערכת הגברה למסיבת הסיום אתם צריכים להסתכל על כמה פרמטרים חשובים:

כמות אנשים

מטרתם של הרמקולים הילה אפשר לקחת בערב במסיבה לשמוע בצורה מדויקת כל מה שמתרחש על הבמה. לכן חשוב מאוד להבין קודם כל כמה אנשים יש בו בקהל בערב המסיבה. אם מדובר על קהל קטן מאוד אתם יכולים להסתפק ברמקול נייד שיש ברשות כל בית ספר. לעומת זאת אם הקהל צפוי לכם הוא קהל גדול מאוד ועמוס במשפחות וילדים, מומלץ לחשוב על פתרונות מקצועיים יותר שיאפשרו לכולם להנות מהמסיבה.

מיקום המופע

מופע סוף שנה שמתקיים בחצר הפתוחה של בית הספר שונה מאוד בצרכים שלו ממופע אשר מתקיים באולם סגור. לכן חשוב כבר בתכנון הראשוני של המופע להבין איפה בדיוק הוא יתקיים, ואיך נראה אותו חלל. במופעים בתוך אולם, קל יותר לשלוט על אקוסטיקה, ולכן יש צורך להשקיע פחות משאבים ברמקולים. מופעים המתרחשים בחלל הפתוח, דרושים רמקולים חזקים יותר שהתגברו על הרעש היומיומי.


מיקום הרמקולים

כדי למקסם את האפקט של הרמקולים, אתם צריכים לחשוב מראש על הצורה בה אתם למקומו את הרמקולים. אפשר לפזר את הרמקולים באופן רנדומלי בקהל, ולקוות שכולם יצליחו לשמוע כמו שצריך. אבל אם אתם רוצים לעבוד בצורה מקצועית אתם יכולים לתכנן מראש איפה תניח אוכל רמקול על מנת למקסם את הפעילות שלו. ניתן להיעזר באנשי המקצוע כדי לבצע פעולה זו.


סוג השימוש

לאורך המופע הרמקולים ילוו את הילדים בשירה, בריקודים ובהצגות קטנות שהם מציגים. על מנת לבחון את הצורך ברמקולים אתם צריכים למפות בדיוק מה הולך להיות השימוש ברמקולים. מופע שהוא כל כולו מוזיקה חייב להסתמך על רמקולים איכותיים יותר, אשר יפיקו צלילים מדויקים יותר ויאפשרו לנגנים להציג את כל כישרונם.


עלויות

כמו בכל דבר בחיים, גם במופע שלכם חשוב לשים לב לעלויות. כיום אין צורך לקנות מערכות הגברה לטובת ערב אחד ויחיד. ועדיין גם כאשר אפשרויות ההשכרה הן רבות אתם לא רוצים לבזבז את הכסף שלכם לחינם. אתם יכולים לקבל רמקולים איכותיים מאוד בעלויות נוחות לכל כיס רק אם תתייעצו עם אנשים מקצועיים שמבינים עניין. הם יוכלו לאתר לכם את המוצר המתאים לכם ביותר ולספק לכם אותו עד לבית הספר בעלות שתתאים לתקציב שלכם.

JXR2

רגע השיא של ילדי השכבה הבוגרת

אחרי 3 שנות לימודים מאומצות, ערב מסיבת הסיום הוא ערב מרגש מאוד לילדים וגם להורים. כדי שתוכלו להפיק אותו בצורה מכובדת אתם רוצים לאפשר לילדים להישמע בקול ברור, ולכן חשוב מאוד להשקיע ברמקולים מקצועיים ואיכותיים. זהו ערב חד פעמי שלא יחזור בשנית ואתם רוצים לתת להם את ההרגשה הכי טובה שיש.

 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !