מסכי הקרנה הם חלק בלתי נפרד היום באירועים רבים. השימושים הם במצגות עסקיות, בכנסים, אירועים משפחתיים, ערבי קריוקי ועוד שימושים. החשיבות של מסך ההקרנה חשובה כדי לקבל את התמונה המוקרנת בצורה הטובה ביותר.
על מסך ההקרנה להתאים הן לגודל האירוע והן לחלל בו הוא מוצב. ישנם מסכי יום ומסכי חוץ ומסכים המתאימים לחללים פנימיים. כאשר אתם בוחרים מסך ודאו תאימות לצורכים, נוחות שימוש וקיפול, יכולת נשיאה ועיגון, יציבות במצבי רוח ועמידות המסך.
כאשר מחפשים מקומות מתאימים לשים מסך הקרנה יש לדאוג דבר ראשון למרחק מהמקרן לקבלת תצוגה אידאלית. אין למקם קרוב מדי ולא רחוק מדיי מהמקרן. יש לוודא שטח פתוח בין המקרן למסך על מנת למנוע הצללות והפרעות מיותרות.
רצוי למקם את המסך על גבי קיר או בסמוך למקום מוגן אחר על אף שישנן חצובות נהדרות המאפשרות את הצבת המסכים הטובים בשוק גם בשטח פתוח וללא תמיכה בכלל.
הכול תלוי בסוג המקרן, גודל המקרן ולאיזו מטרה הוא מיועד. מסכי הקרנה הפכו פופולריים בזכות נגישות, טכנולוגיית המקרנים והמחירים המאפשרים להשיג איכות HD , רזולוציות טובות ואיכות הקרנה איכותית בתנאי חוץ ופנים.
חשיבות המקרן גדולה יותר אך גם למסך יש תפקיד באיכות התמונה המוקרנת, שהריי הוא המקום הסופי עליו מוקרנת התמונה. היכנסו לאתר וקבלו ייעוץ מקצועי במרכז הסאונד לגביי סוגי מקרנים, מסכי הקרנה מסוגים שונים וקבלו הצעות מחיר אטרקטיביות על מסכים מסוגים שונים, לחללים שונים – מסכים מותאמים לערכות קריוקי, לאולמות, בתים פרטיים ואחרים.
כללים להצבת מסכי הקרנה : דאגו לטווח רחב מסביב למסך, לשטח פתוח למיקום אידיאלי עבור מסך ההקרנה שלכם.
מסכים רבים מותקנים ומופעלים גם באודיטוריום, כיתות לימוד ומקומות אחרים דומים, שם על פי רוב דואגים להציב את מסכי ההקרנה על גביי גלילה עולה ויורדת, ולהתקין את המסך בצורה קבועה לחלק גבוה בקיר או בתקרה וכך לקבל את המיקום המושלם ללא הפרעות להקרנה ולתפקוד הנוסף של המקום כאשר לא מתבצעת הקרנה. כך או כך מסך טוב הוא חובה במכלול לתוצאה טובה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !