עניין בחירת הסרט המתאים, עריכת מצגת, מסיבת קריוקי, אלו הם רק חלק מהסיבות לקבלת החלטות הקשורות בבחירה של השכרת מקרן או קניית מקרן. איך הופכים את המצב לאיכותי יותר? מה ראוי לבחור? חברות מוכרות יותר, תוכלנה להעיד כי יש כל מיני מוצרים המשלבים מחשב נייד, נגנים בשאיפה לתרגם את המסר הנכון באמצעות המכשיר הנכון. להלן כמה נקודות שתסייענה לכם להשכיר או לרכוש מקרן.
הכול אודות המקרן
מה זה מקרן? לפני שאתם ניגשים ומבצעים רכישה או השכרת מקרן, רצוי להבין מה מסתתר מאחרי הדברים. מקרן הוא מכשיר המראה תמונה כזו או אחרת, הוא מתרגם את הדברים ומוצע אל המסך. תמונה אשר מושלכת על משהו חיצוני. מכשיר שיודע לתרגם את כל סוגי התוכן כמו סרט, שקופיות. מידע היוצא מפתח העינית של המקרן ויוצא אל הקיר הנבחר או מסך הקרנה כזה או אחר. באמצעות כבל, מעביר המקרן את כל המידע. כמו בשיטה הטובה והישנה, גם כאן מתורגם המידע ומעביר נתונים מעובדים ההופכים לתמונה. המקרן לוקח את כל הנתונים ומעביר לתמונה באמצעות אותה נורת מקרן הנמצאת בתוכו. כאמור, המקרן מעביר תפקיד של הגשת תמונה בדרך שהמידע יעבור בצורה הטובה ביותר. להפוך את התמונה שתיראה מובנת לעיני כל דורש.
סוגי הקרנה – אור או לילה?
ביחס להקרנות רגילות, הקרנה לאור יום שונה. חשוב גם כאן לדבר על סוג החלל. מקרן לאור יום מדבר על האפשרות להבין את עניין קרני האור. אם אתם מפיקים אירועי יום, תדרשו להשיג דברים אחרים ביחס להקרנה של ערב. כאמור, הדברים שתתייחסו אליהם קשורים בעיקר בעוצמות אור משתנות, גבוהות או נמוכות. הקרנה לאור יום תהיה שונה ומכאן שיהיה עליכם לבצע את הבחירות שלכם בהתאם. במסגרת מקרנים איכותיים, מדברים על גודל המקרן ועל סוגו. בין הסוגים ניתן לראות מקרנים שניתן לגולל כמו תריס, מקרנים הנעמדים על חצובה ועוד. השאלה היא כמה תרצו להשקיע בפועל? האם יש לכם מיקום לאחסון? אם לא תוכלו לאחסן, תמיד תוכלו לרכוש מקרן נתלה. בסיכום דבר, כשאין תנאים להקרין וכשהקיר איננו מתאים, החורים יבלטו והתוצאה תהיה ידועה מראש.

.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !