בידורית היא למעשה מערכת הגברה לכל דבר, היא נבנית באמצעות רמקול בודד המעניק ועושה את כל ההבדל. בידוריות מאפשרות מוצר הגברה מושלם. הם נוחים יותר וקלים יותר לנשיאה ואחסון ואלו הם למעשה רק חלק מהיתרונות שהמוצר מעניק. כך גם אספקת חשמל פשוטה יותר נוכח העובדה כי בידורית מעניקה אפשרויות נוכח העובדה כי מטעינים את הסוללה בקלות. שימוש ביתי או לחילופין שימוש בשטח. קריוקי לאנשים פרטיים, קוסמים, אמנים או אנשים שרוצים לנאום. גם חיבור לדיסק קון קי או אם פי שלוש. שליטה מרחק, אפקטים, מיקסר מובנה, רצועת נשיאה, חיבור בלוטוס, אפשריות מרובות לשירה ועוד. אלו הם רק חלק מהדברים אותם מעניקה בידורית.
אודות בידוריות
בידורית היא מערכת הגברה שהיא רמקול שלם. הרמקול מכיל את כל הדברים. בידורית מעניקה הגברה נוחה לשימוש לאדם בודד ולקהל שלם. בידורית היא מוצר הגברה נוח במיוחד, היא מאפשרת איכות וניידות ממקום למקום. יש לה אספקת חשמל ויש לה גם אפשרויות לחבור אל סוללה חזקה דיה. סוללה זו אמורה להספיק לשלוש שעות ועד עשר שעות. הכול בהתאם לעלויות שלכם ומה שתרצו להשקיע. נכון להיום משתמשים בבידורית מגוון אנשים. גם שליטה מרחוק מכילה הבידורית ושוב, גם כאן תדרשו לתת את הדעת לתקציב שלכם. בידורית מכילה אפשרות ואפקט שירה, מיקסר מובנה, רצועות נשיאה, סאונד מושלם ועוד. ההפעלה והאחסון קלים ביותר, הם פשוטים ומכאן שלא מעט אנשים בוחרים באותה בידורית. הרעיון של לא להסתבך עם חיבורים שונים, כבלים וכל השאר, הם הסיבה להשיג את הנכון.

בידורית עם סוללה או בלי
בין כל השאר מדברים על כמה דברים. יש בידוריות ללא סוללה. בידורית זו נתלית עם חגורה ייחודית שניתן לזרוק על הכתף ולעבוד עמה. בידורית ניידת כוללת סוללה נטענת ומיקרופונים בהתאם. בידורית ללא סוללה מחירה נמוך ותר והיא בנויה לעוצמות אחרות בהתאם. כאמור סוללה נטענת עובדת על עוצמה נמוכה יותר בעוד החשמל לא מגביל את העוצמה באותה בידורית ללא סוללה. כך למעשה עושים את הבחירות ביחס לכל שאר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !