בואו ונדבר על אירוע כזה או אחר. כיצד תנהגו על מנת להפוך כל אירוע לחוויה? קוראים לזה רמקולים מוגברים bts ועליהם נדבר במאמר הבא. בידורית טובה? רמקולים מוגברים איכותיים? אספנו עבורכם כמה מפרטים מסוג של בי טי אס. 

מסיבת טבע או מסיבת בית?

אם אתם מתכוננים לייצר מסיבת טבע רבת משתתפים, סביר להניח כי הדגם הנ”ל יתאים בעבורכם למשימה. רמקולים מוגברים מבית בי טי אס. רמקולים איכותיים הבאים לידי ביטוי ב15 אינצ’ ו500 וואט כוח. העמידות חזקה ביותר, התקלות מכאן והלאה והרכישה היא בהחלט לטווח הארוך. למעשה, מדברים על רמקולים הנמכרים ביותר בתחום ההגברה. לצד שאר הדברים, מגיע עניין האחריות לטווח הארוך ומכאן מגיע מענה במצבים בהם תתקלו בחוסר ידע בהפעלה ולא בהכרח בבעיות טכניות או תקלות.

אפשרויות איכותיות למסיבה המשולמת

במסגרת רכישות של בי טי אס, תוכלו לרכוש גם רמקולים עם 400 וואט למסיבה  מושלמת. הרמקולים יכללו כניסות לנגנים כמו mp ואפילו חיבור באמצעות usb וכד’. גם כניסות לטלפון נייד תהיינה אפשרויות והשליטה תהיה קלה ופשוטה ביחס לכל שאר הבחירות. מערכת הרמקולים תכלול עבורכם אקולייזר מקצועי אשר ינווט את הסאונד בהתאם, עוצמות, 2 מיקרופונים מצורפים, יכולות לשירה ומסיבת קריוקי מושלמת ועוד. לרוב, בעוד אתם רוצים לרכוש רמקולים  מוגברים להשמעה מושלמת למוסיקה שערכתם, תגלו כי תצפנה לכם עוד הפתעות הבאות לידי ביטוי בשילוב שירה ואפילו נגינה. אחריות? גם כאן תקבלו אחריות מותאמת לשנה.

ציוד נלווה מבית bts

בהמשך לרכישת רמקולים משובחים וחיבורים לנגני קבצים, יו אס בי וכל השאר. תדרשו לתת את הדעת לבחירת שאר הציוד מאותו בית היוצר. כאן תוכלו לרכוש ערכה של רמקולים איכותיים בעלי 300 וואט המחוברים ל2 מיקרופונים איכותיים אלחוטיים לרבות מיקרופון מדונה איכותי. במסגרת השיקולים שלכם, תתנו את הדעת לתדרים המשודרים, ליכולת האפקט שתקבלו נוכח רכישת המיקרופונים הנלווים וכד’. בסיכום דבר, ערכו סקר מושכל מראש, אל תתפתו לרכוש רכישות זולות מדי ואם אין לכם שמץ של ידע בסאונד, ראוי כי תתייעצו עם מומחים בתחום.

 
     
     
     
 
     

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !