ציוד הגברה וסאונד קשור בנישה אחת גדולה המביאה עמה לא מעט מוצרים הקשורים בבילוי והנאה. יש לא מעט מאגרי מידע בתחומים שונים המעשירים את הידע ומאידך, לא תמיד מספקים את התשובות הנכונות. להלן אפשריות להעמיק ולקבל מידע חשוב באשר לכל הקשור בבחירת ציוד למסיבת קריוקי כזו או אחרת.
מה כולל ציוד הגברה?
ציוד הגברה כולל אביזרים שתפקידם להעניק את כל יכולות השמע תחת קורת גג אחת. בין החפצים האלו מדברים על מיקסרים, מיקרופונים, מערכות כריזה, רמקולים מוגברים ועוד. בשנים האחרונות התפתח התחום והוא מביא לא מעט אפשריות נוכח לא מעט חברות המציעות את השירות המתקדם הנ”ל. הכול מתחיל ונגמר בבחירת ציוד איכותי בשאיפה להשיג את הטוב ביותר. אז מה כדאי? לקנות או לשכור? יש לא מעט אפשריות להשכיר ציוד הגברה, חשוב לסמן את האירוע המבוקש. איזה ציוד עומד לרשותכם? האם מדברים על אירועים קטנים או גדולים? הדבר יצריך מכם לרכוש או להשכיר ציוד שונה בתכלית השוני כשמדברים על גודל האירוע. יתרונות השכרה באים בכך שהם יותר זולים מרכישה, כמו כן, לא תדרשו למצוא מקום לאחסון, לא תדרשו לטפל בתקלות ולא תדרשו לתחזק. לכל אירוע יש דרישה אחרת של הגברה. הדברים משתנים בהתאם לגודל האירוע, כמות משתתפים, מיקום ומרחב לרבות מרחק הקהל מהקול עצמו. אירועים גדולים ידרשו מכם מערכות שונות וציוד גדול יותר ורציני יותר, מאידך, אירועים קטנים יותר לא ידרשו מכם להיוועץ בגורמים יודעי דבר וכאן תוכלו להסתפק גם בציוד קטן וביתי.
כמה יידרש לשלם על ציוד השכרה?
המחירים נעים ומשתנים בין מאות שקלים בודדים לבין יותר מכך. הכול תלוי באופי ומטרת האירוע אותו תציבו לעצמכם. אלו אביזרים נוספים תרצו לשלב? אם אתם חוששים כי המחיר אותו תשלמו לא יהיה הגון או מתאים, חשוב ביותר לקחת כמה וכמה הצעות מחיר יחד לפני שאתם מחליטים על בחירה כזו או אחרת. השוואת מחירים כבר אמרנו? מה צריך לעשות בכדי שהאירוע יצליח? חפשו המלצות ברשתות החברתיות ובמקביל נסו להיעזר בגורמים יודעי דבר בתחום.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !