אם יש לכם אירוע שמתוכנן לכם בקרוב אתם בוודאי רוצים לעשות לא מעט ולהשקיע כדי שהכול ייצא לפי התוכנית. לא קל להפיק אירועים בימינו, וזה לא משנה אם מדובר על אירועים גדולים, קטנים או אפילו כאלה שמיועדים למטרה מסוימת. כלומר, בין אם זה אירוע עסקי ובין אם מדובר על אירוע משפחתי כמו חתונה או בר מצווה, בוודאי תרצו להדהים את האורחים שלכם ולמשוך את תשומת ליבם. אתם יכולים להיות בטוחים שהם לקחו חלק כבר בלא מעט אירועים עסקיים ואירועים פרטיים, כך שתמיד נשאלת השאלה איך למעשה נגרום להם לזכור דווקא את האירוע שאנחנו עושים. אחת מהדרכים היא לעשות סרטון שעוסק בתחום מסוים או קליפ, שכן אם הטכנולוגיה לכך כבר קיימת בימינו אז למה שלא נעשה בה שימוש? כל מה שאתם צריכים כדי להקרין את מה שתכינו באירוע זה מסך הקרנה איכותי, דבר קל להשיג היום בלא מעט מקומות, אז למה אתם מחכים?
האיכות שעושה את ההבדל
בין אם אתם רוצים לקנות מסך הקרנה גדול שתמיד תוכלו לעשות בו שימוש ובין אם אתם חושב על השכרת מסך בינוני, יש דבר אחד שאתם צריכים לדעת כבר עכשיו, והוא: העובדה שעל האיכות לא כדאי לכם להתפשר. הרבה פעמים מה שעושה את ההבדל בסופו של דבר בשאלה האם אנשים ייהנו לראות את הסרט שהשקעתם בו והכנתם, זו השאלה האם מסך ההקרנה איכותי או לא. לכן לא כדאי לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר, מה גם שבימינו לא קשה להשיג מסכי הקרנה טובים. כל מה שצריך לעשות כדי לבחור את מסך ההקרנה שלכם זה רק לקרוא כמה שיותר מידע על הנושא, שכן בצורה כזאת ניתן יהיה לבחור את המסך המתאים.
לקנות או לשכור?
השאלה החשובה באמת היא האם אם רוצים לקנות את מסך ההקרנה שבו תעשו שימוש באירוע או שאתם מעדיפים לשכור אותו. כדאי לדעת שהיום יש לא מעט חברות שמציעות את האפשרות של השכרת מסכים כאלה, כך שזו בהחלט אפשרות שכדאי לכם לקחת בחשבון. איזו סיבה יש לכם לקנות מסך כזה אם אתם עתידים להשתמש בו רק פעם אחת באירוע שאתם עושים? לעומת זאת, אם אתם רוצים להתקין את מסך ההקרנה באופן קבוע במשרד, הרי שכדאי יהיה לחשוב על האפשרות של רכישתו כי כך תוכלו לחסוך כסף בעתיד.
באיזה גודל צריך להיות מסך ההקרנה?
דבר נוסף שצריך להטריד אתכם, זו שאלת הגודל, כי למה לכם לקנות מסך קטן מידי? האמת היא שזה לא משנה אם אתם קונים או שוכרים את המסך, כי מה שחשוב באמת זה שהוא יהיה איכותי ומספיק גדול. יש לקחת בחשבון לא רק את מספר האנשים שיצטרכו לצפות בו זמנית בסרט שאתם מקרינים, אלא גם את השאלה איפה מתבצעת ההקרנה. כלומר, האם מדובר על חדר ישיבות קטן? על אולם גדול שמלא באורחים? או אולי על קרחת יער שבה אתם רוצים לעשות את בת המצווה לבת שלכם? חשוב לקחת את כל הנתונים האלה בחשבון כי בסופו של דבר זה מה שיעזור לכם לבחור באיזה גודל צריך להיות מסך ההקרנה שבו אתם מעוניינים.
האם יש יתרונות להשכרת מסך כזה?
מי שיבחר לשכור מסך הקרנה איכותי ולא לקנות אותו יוכל ליהנות כמובן מחיסכון כלכלי, שכן השכרה תמיד יותר זולה מקנייה. בנוסף לכך, אנשים שבוחרים בסופו של דבר לשכור מסכים יכולים להרשות לעצמם לבחור את המסכים הכי טובים שיש כי הם הרי לא צריכים לשלם עליהם מחיר מלא ולרכוש אותם. לא תצטרכו לדאוג גם לשאלת אחסון המסך כי מייד בתום האירוע יהיה עליכם להחזיר אותו לחברה שממנה תשכרו אותו, כך שאין ספק שיש בכך דברים נוחים מאוד. עם זאת, כפי שהוזכר לעיל, השאלה הכי חשובה היא איזה שימוש אם עתידים לעשות במסך ההקרנה ובאיזו תדירות. מומלץ ביותר להשוות מחירים בין אם אתם חושבים לשכור מסך הקרנה ובין אם אתם רוצים לקנות אותו כי אין כל סיבה לשלם מחיר שייראה מוגזם מידי. זה נכון שאתם צריכים לבחור מסך איכותי אך לא תמיד על איכות צריך לשלם הון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !