אירועים זה דבר מרגש בחיים, ולא כל יום יוצא לנו להפיק חגיגות כאלה. לעיתים מדובר על חגיגות משפחתיות כמו בת המצווה של הבת הבכורה או על החתונה שלכם בעצמכם, ולעיתים מדובר על אירועים עסקיים או אפילו על אירועי התרמה. אחד מהדברים שמשותפים לכל האירועים האלה זו העובדה שאם משקיעים כל כך הרבה זמן, תשומת לב ומשאבים, הרי שרוצים שהאירוע יהיה כמה שיותר מוצלח. עם זאת, בבואנו לבדוק מה הופך אירוע ולמוצלח באמת אנחנו מגלים שאין תשובה אחת נכונה, כי בסופו של דבר צריך להתייחס לכל הפרטים הגדולים והקטנים שמרכיבים את החגיגה. זו הסיבה לכך שכדאי לחשוב על הבגדים שנלבש וכדאי לבחור את המקום המתאים ביותר לאירוע, אך מעבר לכל אלה, כדאי גם להתייחס לציוד ההגברה שבו נעשה שימוש.
איזה ציוד הגברה צריך לאירועים?
זה לא משנה אם מדובר על אירוע חברה או על אירוע פרטי, כי בכל מקרה בדרך כלל רשימת ציוד ההגברה שלה נזדקק תהייה זהה. ברוב המקרים באירועים כאלה צריך רמקולים, מיקרופונים, מיקסרים ועוד, כך שאחד מהדברים שיוכלו לעזור לכם זה להתייעץ עם מי שמבין בתחום הזה. יש לא מעט חברות שעוסקות בכל מה שקשור לציוד הגברה בימינו, כך שמאוד מומלץ לפנות אל חברה מובילה, לדבר עם אנשי המקצוע בה וכך לקבל החלטות נכונות. חלק מתרומתו של ייעוץ כזה זו העובדה שכך תוכלו להבין טוב יותר מה דרוש לכם, שכן לא אחת הבעיה היא שאנחנו לא באמת יודעים איזה סוג של ציוד אנחנו צריכים. לכן ייעוץ יוכל למנוע טעויות ומומלץ לבחור חברה אמינה שעובדים בה אנשים שחיים ונושמים את התחום הזה מזה שנים.
ציוד שאפשר לשכור
אם לרגע חשבתם שיהיה עליכם לקנות את כל ציוד ההגברה לאירועים שלכם, כדאי שתדעו שזה לא באמת נחוץ. זה לא משנה על איזה סוג של אירוע מדובר וזה אפילו לא חשוב כמה אנשים יגיעו אליו, כי בכל מקרה כדאי לזכור שאתם יכולים גם לשכור את כל הציוד הדרוש לכם. תוהים למה זו בחירה שכדאי לבדוק לעומק? האמת היא, שיש לכך מספר סיבות טובות. ראשית, זה הרבה יותר זול מאשר להתחיל לקנות את כל ציוד ההגברה שאתם צריכים, ושנית, אם תבחרו באופציית ההשכרה לא תצטרכו לדאוג לאחסן את הציוד אחרי האירוע. אומנם זה נכון שאם אתם מתכוונים להפיק אירועים כל שני וחמישי הרי שעדיף יהיה לקנות את הציוד ולא לשכור אותו, אך ברוב המקרים לא זה המצב ולכן שווה לבדוק את האופציה של השכרת ציוד הגברה לאירועים.
מי מייצר את הציוד?
בין אם אתם חושבים לשכור את ציוד ההגברה ובין אם אתם עדיין מתלבטים לגבי הקנייה שלו, כדאי יהיה לקחת בחשבון גם את השאלה מי מייצר אותו. כפי שקורה היום בהרבה תחומים אחרים, גם בתחום הזה ניתן לראות תחרות גדולה בין יצרנים שונים. בפועל תוכלו למצוא בכל חנות שעוסקת בתחום הזה ציוד הגברה ממדינות שונות אשר יוצר על ידי יצרנים שונים, ובהחלט כדאי לבדוק את כל המידע אודות הציוד שאתם קונים או שוכרים. אומנם זה נכון שבמקרה של השכרה הציוד לא יישאר אצלכם ואתם עתידים לעשות בו שימוש רק לכמה שעות, אך בכל מקרה כדאי יהיה לוודא שאתם בוחרים את האיכות הכי טובה שיש. לא כדאי להתפשר על הנושא הזה כי כאשר ציוד ההגברה אינו מספיק איכותי זה מורגש וזה משפיע לרעה על האירוע, אז מה פתאום שתיקחו סיכונים?
כמה צריך להשקיע בציוד הגברה?
כמובן שיש הבדל בין השכרה ובין קנייה של ציוד הגברה, אך באופן כללי ניתן לראות שבחנויות שבהן מחירי ההשכרה יקרים גם מחירי הקנייה לא זולים. לכן כדאי לפנות אל כמה חנויות עם רשימת הציוד שדרוש לכם, להשוות מחירים וכך לבחור את מה שהכי מתאים לכם. אין כל סיבה שבגללה אתם צריכים לשלם מחיר גבוה מידי על הציוד שבו תעשו שימוש כי בסופו של דבר מדובר רק על עוד הוצאה מתוך הרבה הוצאות שיש לכם בוודאי בהפקת האירוע ולכן עדיף לעשות הכול כדי לחסוך על העניין הזה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !