אם אתם תרים אחר מיקסר מקצועי להשכרה לדיג’יי, שהרי הגעתם למקום הנכון בזמן הנכון. בין אם תבחרו רמקולים מוגברים או אפילו השכרת מקרנים, עמדת התקליטן תהיה לא פחות חשובה על מנת שהכול יראה ויתקבל מושלם ביותר. אלו מיקסרים קיימים בשוק הפתוח? יש מיקסרים מוגברים, מיקסרים של אודיו, מיקסרים המיועדים לאולפן, להגברה ואפילו להופעות והקלטות. הכול עניין של בחירה. בואו נדבר על עמדת התקליטן ומה נדרש על מנת ליישם את הדברים בצורה ובאופנים הנכונים.

מה מהות בחירת המיקסר?

לפני שתרכשו מיקסר להשלמת האירוע. ראוי להבין מה הוא משמש בפועל. מיקסר הוא למעשה קונסולה לכל דבר והוא מחבר בין כל השאר לרבות המגבר. יש כמה כניסות והספקים משתנים. להלן ערוצים. הערוצים והכניסות משמשות למערכת ההשמעה, רמקולים, מיקרופונים, אוזניות מחשב, אם פי שלוש וכד’. מיותר לציין כי יתרונות המיקסר באים לידי ביטוי בוויסות מדויק המאפשר הגברה או החלשת ווליום בהתאם. כך למעשה ניתן לשנות סאונד בהתאם ביחס לכל ערוץ בנפרד מבלי לגעת בערוצים, “המוגמרים” לכאורה. בין כל שאר היתרונות, ניתן להוסיף אפקטים ולהעשיר את השירה או הדיבור באמצעות כל האפקטים המוכרים והמעצימים את ההשמעה- להלן חלק בלתי נפרד מהמיקסר עצמו.

כמה זה עולה לנו?

ההפעלה במיקסר מתרחשת באמצעות כפתורים ומאידך, הכול העלויות תהיינה תלויות על פי התוספות שתרצו להוסיף. האם יהיה צורך בהוספת מיקסר מוגבר באמצעות מגבר מובנה? יש מיקסרים מוגברים עומדים ויש שוכבים. כאן גם משתנה המחיר בהתאם. יש מיקסרים המיועדים לאולפנים ומתעסקים אך ורק בעיבוד סאונד ויש כמובן, מיקסרים המיועדים לעמדת הדיג’יי וכוללים כמה מקורות השמעה לרבות אפקטים לתקליטן ותצוגה של מקצבים משתנה. הופעות חיות, הקלטות? כאן יהיה עליכם לדעת לשלב את הייחודיות בהתאם לדרישה. חשוב לציין כי בין הרכישות תוכלו לרכוש גם מיקסר דיגיטלי ושם תהיינה לכם כמה וכמה כניסות ויציאות אשר תאפשרנה כמה חיבורים לרבות מקורות שמע רבים. בסיכום דבר, הכול מתחיל ונגמר בהיצע ובביקוש המדויק אותו תציבו לעצמכם. בחירות נכונות? רק כשאתם קונים במקומות בעלי שם ומותג.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !