אין לך סבלנות ? רוצה להגיע לתכל’ס ? לחץ כאן ל: מחירון בידורית ניידת קריוקי

עולם האירועים הפרטיים והביתיים, כמו גם מסיבות פרטיות במועדונים ובמסיבות בר מצווה, חתונות וכדומה, מוצף היום בטרנד הכובש של הפקות קריוקי למיניהן.


ייתכן ושמעת את המושג ‘בידורית’ בעבר וחשבת שמדובר בציוד המיועד אך ורק לתקליטנים מקצועיים ובטח שלא לערבי קריוקי פרטיים וקטנים.

הטכנולוגיה היום מפותחת ומאפשרת גם להדיוט שאינו בקיא ברזי מקצוע ההגברה, להשתלב בצורה יפה, ולהרים ערב קריוקי איכותי בזכות היצע די גדול בשוק של ערכות קריוקי שונות.

ערכת קריוקי בסיסית:

ערכה כזו היום כוללת כבר כמעט הכול : מיקרופון, רמקול, נגן, וכדומה. אך זו רק חבילת הבסיס.
ערכת קריוקי משדורגת: תכלול גם מיקרופונים אלחוטיים ואפשרויות חיבור מתקדמות לנגני MP3, למכשירי סמארטפון, אייפונים וכדומה.
בנוסף, ערכת קריוקי איכותית תספק לך ערכת בידורית קלה לנשיאה ולתפעול כאשר כל מה שיישאר לך זה להעלות את המוזיקה שלך ולהתחיל במסיבה.
ערכות קריוקי פרימיום משודרגות: ייתנו לך ליהנות מהאפשרות ליהנות מחבילת פלייבקים גדולה ואיכותית, כלומר : כמעט כל שיר שתרצה, בגרסת הקריוקי שלו, באיכות סאונד טובה יותר וכמובן בקלות תפעול.

קח בחשבון מה הצרכים שלך:

היכן אתה מעוניין לעשות את ערב הקריוקי, כמה אנשים מתוכננים להיות נוכחים במסיבה וכדומה.
מחירן של ערכות קריוקי בסיסיות אינו כולה על כמה מאות שקלים, אך במחיר טיפה גבוה יותר ניתן להשיג ערכת קריוקי פרימיום וליהנות מ-חווית סאונד ושירה שיגרמו לאירוע שלך להיות מוצלח , מהנה וללא תקלות.

נחזור לבידוריות :

למעשה אין הבדל בין ערכת קריוקי לבידורית , פרט לכך שכל ערכת קריוקי אפילו הבסיסית, אמורה לתת לך יכולת להשמיע את השירים האהובים עליך בגרסת הפלייבק שלהם, כלומר: ללא שירה, ואילו בידוריות תפקידן יותר לשמש להדרכות מקצועיות, השמעת מוזיקת רקע וכדומה ומיועדות לצרכים אחרים.

בחר את ערכת הקריוקי המתאימה לך ביותר. התייעץ עם חברה המתמחה לך. אין כמו בעל מקצוע שידע להתאים לך את ערכת הקריוקי הרצוי לצרכיך. השווה מחירים ובחר את החבילה הטובה היותר עבורך גם במחיר של כמה שקלים יותר. כך תיהנה מערב קריוקי מושלם לך ולחבריך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !