מתכננים אירוע בשטח ? יש המון פרטים שצריך לטפל בהם – אוכל, חנייה, כלים, שולחנות וכמובן גם הגברה ותאורה לאירועים זהו פרט חשוב במיוחד. ציוד הגברה לקניה נועד לאילו שעושים אירוע יותר  מ-3 פעמים בשנה ואז באמת השכרת ציוד כזה כבר לא משתלמת ועדיף להשקיע ולקנות את הציוד. כמובן, שציוד של התאורה וההגברה זקוק לחשמל בעוצמות משתנות ואם אין לנו נקודות מתח בקרבת מקום – אז אנו נזדקק כמובן גם לגנרטור להשכרה או אפילו נשקול את האפשרות לרכוש אחד.

כיצד מחשבים באמת מה יותר משתלם? רכישה או קנייה של ציוד?

עסקים זהו דבר מורכב, ולעיתים הצלחה או כשלון של עסק נופל לא על הדברים הגדולים או שיווק, מכירות וביצוע עבודה טובה אלא על הדברים הקטנים, כמו החלטה אם לשכור או לקנות ציוד הגברה ותאורה לאירועים ואז, העסק לא מתרסק כמובן, אך הרווחיות שלו הולכת ונשחקת לאט לאט, מה שמביא בסופו של דבר לסגירתו. כמובן – שאנו כאן כדי לתת עצות כלליות, ותמיד מומלץ לפנות לחברות יעוץ עסקי כי לקבל החלטות מהסוג הנ”ל.
את החשבון נעשה בצורה הבאה – חשבו את כמות הכספים שאתם מוציאים בשנה על השכרת הציוד – נתון זה ישמש אותנו בתור תשואה. עכשיו חשבו את העלות של רכישת הציוד. כמובן, שחובה להוסיף עלויות עתידיות כמו תיקונים אפשריים, הובלות( אם יש), בלאי, אורך חיים, ביטוח וכדומה. עכשיו קחו את הנתון הראשוני – תשואה וחלקו בעלות. המספר שקיבלתם הוא החסכון ( = רווח) באחוזים שקיבלתם על הרכישה של הציוד כל שנה. כמובן – שחובה לקחת בחשבון דברים לא צפויים שיורידו משורת החסכון הסופית. כל מספר של מעל 25% תשואה אומר שהרכישה משתלמת בוודאות. במספר זה – תוכלו אפילו לקחת הלוואה על מנת לממן את הציוד  הגברה ותאורה לאירועים, ועדיין להיות ברווח על הרכישה.

נתון נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא מקצועיות, נניח ואתם עושים שימוש בציוד הגברה, תאורה ומקרן ביחד – עליכם להיות בטוחים שיש לכם או לעובדים שלכם את הידע והיכולות לתפעל ציוד בצורה חלקה, ואם יש לכם ספק – השכרת מסך למקרן, ציוד תאורה והגברה עדיף לכם כי עבודה לא מקצועית מצדכם יכולה בסוף לעלות ביוקר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !