מה היתרונות של השכרת ציוד קריוקי? מדוע ראוי להשכיר ציוד קריוקי ולא לקנות? יש אנשים המעדיפים לרכוש בידורית קריוקי מפאת חוסר תקציב או העדפות להפיק מסיבות קטנות יותר. כאמור, הכול עניין של העדפות ומטרות. יש אירועים קטנים יותר וכך גם השכרת הציוד בהתאם. כמו כן, יש המחפשים קלות בתפעול בהתאם ולא בהכרח מייחסים חשיבות לעלות. כיצד בוחרים את הספק הטוב ביותר לרכישת או השכרת הציוד? מה כוללת ערכת ציוד קריוקי?
ציוד קריוקי מקצועי- סממנים נכונים לרכישה
ציוד קריוקי להשכרה טוב בא לידי ביטוי ברמקולים מוגברים איכותיים אשר יכולים לשאת כל גודל של אירוע באשר הוא. כאמור, ההתייחסות לגודל הרמקול בא לידי ביטוי בוואטים. החל מ160 וואט ועד 1000 וואט ויותר למסיבת טבע גדולה – הכול תלוי בכמות האנשים, חלל המסיבה וגודלו של האירוע. את השירות עדיף להשיג משירותים זמינים ל 24 שעות וכמובן מענה כאשר משהו משובש ולא פועל בזמן אמת. אם תרצו לרכוש ציוד ממקום מקצועי, תדרשו להגיע למקום המציע מגוון של ערכות קריוקי- כך יהיה לכם את כל האפשרות לבחור את הנכון לכם. הרכבה, פירוק וכל השאר בעלות שווה לכל כיס, אלטרנטיבות מגוונות- אלו הם כמה נקודות המאשרות כי הרכישה שלכם אכן נכונה.
מאגר שירים ומיקרופונים
השלב הבא הוא מאגר גדול המכיל מגוון של שירים לכל הקהלים. מגוון שירים בשלל שפות- כאמור, כשאין אפשרות של בחירה מתוך מגוון, רצף השירים עלול להישבר ומכאן שחשוב לא לפסוח על פרט זה. האפשרות להניח את כל השירים על המחשב ולבחור ברצף, משדרג את מסיבת הקריוקי לצד שאר המרכיבים ההופכים ערכת קריוקי למקצועית. דבר נוסף מתייחס גם לבחירת מיקרופונים עם טווח קליטה טוב ללא התנגשות עם שאר מרכיבי תקשורת. כאן, חשוב יהיה לברור כמה וכמה סוגי מיקרופונים מתאימים אשר יספקו איכות של שירה גם אם אתם לא הזמרים הגדולים ביותר ביקום. עניין התדרים וכל שאר מרכיבי התקשורת קריטי והוא חלק בלתי נפרד מכל שאר הבחירות שתעשו לפני שתוכלו להגדיר בחירה של ערכת קריוקי.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !