איזה ערכת קריוקי לקנות? מה ראוי לבחור? יש המון ערכות קריוקי בשוק הפתוח. יש ערכות קריוקי קטנות ויש בידוריות נטענות במחיר לכל כיס. לפני שבוחרים נכון, יש לבחון את המטרות בשטח. אם אתם יודעים את המטרה, כך תוכלו לסמן גם את האירוע המבוקש. מה כדאי לקנות? להלן כמה עצות לפני שאתם בוחרים את הרכישה הרצויה לכם ביותר.
בידורית עם סוללה או בלי סוללה?
שוק ההגברה מציע לא מעט אפשריות. הוא מעניק מגוון של סוגים הקשורים בבחירת בידוריות כאלה ואחרות. מה בוחרים? מה ההבדל בין בידורית עם סוללה או בלי סוללה? איזה ערכה כדאי לקנות? בידורית עם סוללה היא בעצם בידורית נטענת לכל דבר. ניתן לנייד אותה ממקום למקום ללא בעיה ומאידך, חסרונה הוא בשמע שלה. הוואט שלה יהיה חלש ביחס למשהו המחובר לחשמל כך שאם אתם מחפשים קשר לעוצמות גבוהות, אולי כדאי שתבחרו משהו אחר. אם אתם בוחרים לצאת למסיבה או פיקניק בטבע, בידורית עם סוללה נטענת תעניק לכם את התשובה הרצויה. כאמור, הכול עניין של בחירות.
טיפים לבחירת בידורית
1. ראשית, היצמדו למשהו מוכר. המשהו המוכר הזה ימנע לכם בעיות כאלה ואחרות בעתיד. מיותר לציין כי עלות זולה מדי עלולה לגרום לכם לבחור שלא נכון.
2. איפה כדאי לקנות? בחרו בחנויות הגברה ותאורה או לחילופין חנויות שתחומן קשור במוסיקה. כך יהיה לכם קל להסיר דאגה מהלב.
3. במסגרת רכישת בידוריות, ראוי לרכוש בידורית עם אפשרות לכניסות חופשיות של מיקרופונים, מיקסר, טלפון או כל מדיה אחרת לרבות כלי נגינה. כך למעשה לא תהיו מוגבלים בבחירות שלכם.
4. לפני שאתם בוחרים את הבידורית המתאימה, וודאו כי המרחב שלכם מתאים עבורה. רשימת האנשים שערכתם מבעוד מועד תעניק לכם אינדיקציה. לרוב בודקים וואטים בהסתמך על כמות אנשים ומכאן שתוכלו להיעזר בנתון זה בכדי לחשב את עוצמת הבידורי שלכם.
5. המלצות מיודעי דבר, הגברה, תאורה, מוסיקה וכל השאר, ישלימו לכם את החסר ויקלו עליכם את הבחירה אותה תוכלו לעשות בסופו של דבר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !