אם החלטתם שאתם רוצים לעשות מסיבה גדולה, אתם צריכים לדאוג לפני הכול למוזיקה. המסיבה שלכם לא יכולה להיות מוצלחת אם אתם לא דואגים לכך שאפשר יהיה לשמוע בה מוזיקה מכל פינה, ולשם כך אתם צריכים ציוד הגברה. השאלה הראשונה היא האם כדאי לקנות ציוד הגברה או לשכור אותו, והאמת היא, שאם מדובר על המסיבה הראשונה שלכם אז עדיף לחשוב על האפשרות של השכרה. זה לא משנה אם אתם רוצים לעשות מסיבת חתונה או שהסיבה לאירוע היא אחרת, כי בכל מקרה אם מדובר על אירוע שהוא יחסית חד פעמי אז לא כדאי לקנות את כל הציוד הזה ולשלם על כך הון עתק אם אפשר לשכור אותו ולחסוך כך.
איזה ציוד אתם צריכים?
לפני שאתם בודקים כמה יעלה לכם ציוד ההגברה במספר מקומות שונים, כדאי יהיה גם לבדוק מה בכלל אתם צריכים. כלומר, יש מקרים שבהם לא צריך מיקסר וצריך רק רמקולים גדולים, אך במקרים אחרים צריך גם מיקרופון, מכשיר הקלטה ועוד סוגים אחרים של ציוד. זו הסיבה לכך שלפני הכול צריך לעשות רשימת ציוד, ואם אין לכם ניסיון בתחום הזה הרי שכדאי יהיה להתייעץ עם המומחים. מי שיוכל למכור או להשכיר לכם ציוד הגברה יוכל גם להמליץ לכם על הדברים שאתם צריכים, כך שכדאי לפנות אל הבקיאים בתחום.
התקציב שלכם
לבסוף כדאי יהיה גם להתייחס לתקציב. לא כל אחד מוכן לשלם כל השכרת ציוד מחירים גבוהים מידי, ולכן כדאי לכם לבדוק כמה תהיו מוכנים להשקיע בנושא. חשוב לזכור שאם מדובר רק על השכרת הציוד הרי שזה לא יעלה לכם הרבה כמו הקניה שלו, כך שכן תוכלו להרשות לעצמכם ציוד איכותי יותר. מצד שני, לא בטוח שאתם צריכים לשכור את הציוד הכי איכותי שיש ולשלם עליו הון עתק, ובכל מקרה כדאי יהיה לפנות אל כמה וכמה חברות שונות. כך תוכלו להשוות בין המחירים הקיימים וכך תוכלו לדעת כמה אתם צריכים לשלם על כל העניין של הציוד למסיבה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !