מה דרוש בשביל לקיים מסיבת קריוקי?

אז החלטנו לעשות מסיבת קריוקי עם החברים / משפחה. מה שדרוש מאיתנו למסיבה כזאת שתהיה מושלמת. זה שיהיה לנו קודם כל מערכת הגברה מקצועית טובה באיכות סבירה למקום בו אנחנו עורכים את המסיבה כמובן עם מיקרופונים איכותיים וטובים ובנוסף כדאי ומומלץ מאד שיהיה גם מקרן ומסך בכדי להנות מתמונה גדולה וטובה.

איזה ערכת קריוקי מתאימה לי?

עם אתה חובב מסיבות קריוקי ובא לך לרכוש ערכת קריוקי משלך חשוב לדעת טרם הרכישה איזה מערכת קריוקי מתאימה לך ולמקומות בהם אתה מתכנן לעשות את הקריוקי ובכך להתאים את הגודל והעוצמה של מערכת הקריוקי.

סוגי ערכות קריוקי

ישנם מגוון רב של מערכות קריוקי אשר מתאימות לכלל האנשים ולמגוון מקומות שונים באשר נבחר לעשות את המסיבת קריוקי עם זה במקומות פתוחים כמו חוף ים או בפארק ציבורי אשר אין שם איזה שהוא מקור חשמל עלינו לקחת ערכת קריוקי ניידת עם סוללה פנימית בכדי שנוכל להפעיל אותה ולהנות בכל מקום לאומת זאת ישנם מערכות מקצועיות יותר אשר מופעלות רק ע”י חשמל ואנחנו רוצים לעשות מסיבה בשטח עלינו לרכוש או לשכור בנוסף גנרטור עם עוצמת וואט מתאימה למערכת ובכך נוכל להנות ממערכת מקצועית ועוצמתית גם בשטחים פתוחים. חשוב מאוד!! שלוקחים איתנו גנרטור להפעלת ציוד מקצועי שכזה לוודא שיש לגנרטור מייצב מתח ובכך להנות ללא תקלה במתח החשמל כיון שגנרטור ללא מייצב מתח עלול לשרוף לנו את כל הציוד לכן חשוב לתת דגש על הנושא הנ”ל.

למקומות פתוחים כמו חוף הים אשר יש רעש מסביב מומלץ לקחת זוג רמקולים מוגברים 15″ שנהנה מעוצמה טובה ואיכותית. לאומת מסיבת קריוקי  בפארק ציבורי אשר אין שם רעש מסביב נוכל להסתפק בזוג רמקולים מוגברים של 12″.

ערכת קריוקי ביתית

ישנם בתים אשר מותקנות בהם מבעוד מועד מערכת סאונד הקפית אשר מיועדת לשמיעת מוזיקה בחלל הבית ולמערכות אלה בדרך כלל ישנה אופציה להוסיף לה סט מיקרופונים אלחוטיים או דינאמיים עם כבל ועל ידי כך אנחנו הופכים את המערכת סאונד הביתית למערכת סאונד לקריוקי חשוב לדעת ברגע שעושים מהלך זה לקחת בחשבון שהסאונד בשירה יהיה פחות טוב ואיכותי כיוון שהמערכת הביתית פחות מיועדת לכך ומיועדת יותר להשמעת סאונד בלבד לכן כדאי ומומלץ לקנות ערכת קריוקי ביתית  נפרדת אשר מיועדת לשם כך.

ערכת קריוקי מקצועית

מערכת הגברה:

ערכת קריוקי מקצועית נמדדת באיכות וסוג הרמקולים שברשותינו כמובן שגם המיקרופונים והמיקסר יקבעו את איכות הסאונד שנקבל במוזיקה ובשירה לכן עלינו לבחור מערכת טובה ממותג טוב ואמין שיספק אותנו וישרת אותנו נאמנה לאורך שנים רבות.

מקרן ומסך:

מקרן ומסך למסיבת קריוקי היינם חלק מאד חשוב ומוסיף הרבה אשר על ידי המקרן והמסך נוכל להנות מתמונה גדולה מאד נוחה ואיכותית יותר למשתתפים אשר יכולים לקרוא את מילות הפלייבק מבלי להתאמץ ולאמץ את העניים לאומת אנשים אשר עושים זאת ממחשב או מהסמארטפון שזה פחות ריאלי ונוח.

ערכת קריוקי ניידת

ישנם אנשים שכל יציאה שלהם עם חברים הופכת למסיבת קריוקי ואלה נקראים אנשים שפשוט נהנים מהחיים ולכן קיים מערכות קריוקי ניידות וקלות משקל אשר מיועדות למטרות אלה שהם גם מצוינות מבחינת איכות ועוצמת הסאונד וגם מגיעות עם סוללה פנימית אשר מחזיקה לכמה שעות טובות ומהנות של מסיבה.

ערכות קריוקי לילדים

ישנם מבחר רב של סוגי מערכות קריוקי שונות בגדלים. עוצמות. ואיכות. לכן עלינו לדעת מה צריך וכדאי לבחור לילדים שלנו שגם לא יהיה יקר מידיי ולא איזה שהיא מערכת מסורבלת וכבדה. לכן אפשר לקנות בידורית אשר מגיעה כבר עם מיקרופונים אלחוטיים וכניסת USB ואופציית חיבור של בלוטוס ע”י מכשיר הסמארטפון  שלנו. ובכך גם הילדים שלנו יכולים להנות ממסיבת קריוקי בבית או בחצר.

איכויות שונות של ערכות קריוקי

ישנם רמות ואיכויות שונות של ערכות קריוקי ולכן טרם הקנייה מומלץ להגיע אל החנות ולשמוע ערכות קריוקי שונות.

מחירים של ערכות קריוקי

בערכות קריוקי המחיר נמדד מהרבה מאפיינים. מותג טוב ואמין. מכלול הציוד שקיים במערכת(עם מקרן ומסך או בלי מקרן ומסך). סוגי המיקרופונים (אלחוטי או דינאמי).כמות הרמקולים אחד או זוג.לכן הכל תלוי ומשתנה ממערכת למערכת. ערכות קריוקי בסיסיות נעות בין 450 ש”ח לבין 850 ש”ח ויש ערכות קריוקי מקצועיות וטובות יותר אשר נעות בין 1000 ש”ח ל3000 ש”ח ו4000 ש”ח ויותר.

הורדת שירי קריוקי

כיום שכמעט כל יום יוצא קרוב ל20 להיטים חדשים אין כבר דיסקים מוכנים עם שירים לכן קיימת אופציה להורדת שירי קריוקי מהיוטיוב אשר כבר שם הזמר מעלה תשירים שלו לשם.ובכך נוכל להנות ממסיבת קריוקי עם הלהיטים הכי חדשים והמעודכנים שיש.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !