מסיבת המסיבות כבר הגיע אליכם. לפני כמה ימים ביקרתם אצל חברים ומסיבת הקריוקי הביתית נעמה גם לכם. האם תוכלו גם אתם להגשים את החלום ולהפיק מסיבת יום הולדת על טהרת השכרת קריוקי לאירועים? מה זה בידורית או איך קונים בידורית? יש כמה וכמה אפשרויות לרכישת ציוד מותאם וכאן יהיה עליכם לבצע את סקר השווקים על פי התאמה אישית ובעיקר שווה לכל כיס. מוכנים? אספנו עבורכם כמה מידעים שיסייעו לכם לרכוש בידוריות או להשכיר ציוד קריוקי מתאים ביותר לאירועים.
על קריוקי ועל אירועים
מה תדרשו לקחת בחשבון לפני רכישת הציוד? מה תכלול הערכה של הקריוקי? האם מדברים על מיקרופון אלחוטי או אפילו בידורית שיהיה ניתן לשנע ממקום למקום? מסיבות קריוקי ללא ציוד טוב, עלולות לגרום גם אצלכם את ההחמצה ומכאן- לפני שאתם משכירים את הציוד המתאים, עשו את סקר השווקים הנכון. השוק הפתוח מציע לא מעט אפשריות של רכישה. מסיבות קריוקי מתנהלות בבית או אפילו בחצר האחורית וזו עובדה. המקומות ההמוניים מספקים לא מעט אפשריות ליצירת מסיבת קריוקי מושלמת. הפקת הצלילים הטובים ביותר תחת קורת גג אחת. הכול על פי צרכים ומטרות. פילוח מדויק על פי בירור מטרות, יסייע בכל שלב. יש לדעת את כמות הציוד ואת התאמתו למקומות בהם תרצו להפיק את המסיבה. אם אתם מעדיפים לשכור שירותים, זו בהחלט דרך לרכישה והשלמת המשימה בפן האחר.
לבחור נכון – ציוד מתאים
המלצות מאנשים שאתם מכירים בנוגע להשכרה. גם אם אתם לא רוכשים את הציוד ורק שוכרים אותו, ראוי לבדוק את הסאונד ולשכור את הציוד אך ורק בחנויות הגברה ומוסיקה. המלצות של אנשים יקלו עליכם וכך למעשה תוכלו לבחור את הציוד גם אם אתם שוכרים את הציוד בלבד. יש לנסות את הציוד בפועל ולבקש להיכנס לחדר אטום וייחודי. מה הציוד כולל? יש לדרוש לפחות 2 מיקרופונים חלקם אלחוטיים וגם נייחים. כך גם רמקולים וציוד אשר יגבה את הציוד הקיים למקרה שהציוד הנוכחי לא ממש יספק את הסחורה בזמן של אמת.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !