(ראו כאן: מדריך עדכני להתקנת רמקולים שקועים בקיר בטון [2021]

עם התפתחות הטכנולוגיה והסאונד בעולם ההגברה, בארץ ובעולם, נוצר גם קידום רציני בתחום ההגברה הביתית ובאולמות אירועים. כיום קל יותר לשלב הגברה נסתרת המשתלבת עם העיצוב החלל, כאשר רמקולים שקועים הופכים פתרון מקובל וטוב, גם בתחום ההגברה של אולמות ובעיקר בעיצוב והתקנת מערכת הסאונד בבית, בחללים גדולים וכן בחללים מוגבלים בגודלם.
הפתרון הנכון והטוב ביותר הוא רמקולים שקועים בקיר. הדבר קל יותר כאשר מדובר בקירות גבס, תקרות עץ וכדומה, אך כיום ניתן לשלב גם רמקולים שקועים בקיר בטון בקלות רבה יותר מאשר בעבר.
על מנת לחסוך במקום, וכן כדי לשמור על עיצוב נקי של החלל, ניתן לתכנן מערכת סאונד בצורה כזו שלא תבלוט בשטח ועדיין תהיה עוצמתית ואיכותית באותה מידה. אחת הסיבות לכך היא התקדמות הרמקולים הן בנפח והן בעוצמה, כאשר המודעות לאסתטיקה בקרב אדריכלים, מעצבי בתים וכן צרכנים, יצרו אופנה חדשה של הסתרת מקור השמע, כך ניתן ליהנות גם מסאונד וגם מעיצוב במקביל.

רמקולים שקועים בקיר בטון מצריכים תכנון מוקדם בחלל הבית, וכך ניתן בקלות לתכנן את החרכים בה יוצבו, את החיווט הנדרש על מנת לחברם אל המגברים, וכן החיפוי ויישור הקו של הרמקולים עם התקרה או הקיר בהם הושקעו.
הרמקולים עצמם, בהיותם מתוכננים להיות רמקולים שקועים מעוצבים בצורה כזאת שישתלבו בצורה מושלמת עם חזות התקרה, לא יבלטו ויחד עם זאת יספקו עוצמת הגברה מאוזנת וחלקה לאוזניים השומעות את הצלילים הבוקעים מהם.

ניתן למצוא רמקולים שקועים בקיר או בתקרה ברדיוסים שונים, בצורות שונות (עגולים, מרובעים) ולצור חלוקת סאונד שווה בכל חלקי החדר בצורה שקשה לקבל מרמקולים חיצוניים רבים.
לסיכום, תכנון מראש של התקנת מערכת הסאונד בעזרת רמקולים שקועים יכול להביא לתוצאות נהדרות גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת איכות הסאונד הבוקעת מרמקולים אלה.
תמיד כדאי להתייעץ עם מומחה סאונד המתמצא בהשקעת רמקולים וכך להימנע מטעויות שיעלו כסף רב לתקנם בהמשך. אך כעיקרון, רמקולים שקועים הם הדרך הנבונה והאיכותית להגברת חללים קטנים כגדולים לסאונד מושלם ומראה מצודד.

***שימו לב! אנו יבואנים של רמקולים שקועים (מכירה סיטונאית בעיקר, לחץ כאן למבצעי רמקולים שקועים) כך שאם יש לכם שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או הגיעו אלינו וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !