טרנד הקריוקי כבש את העולם כמו גם את ישראל בשנים האחרונות. יותר ויותר ערכות קריוקי זולות וטובות נכנסו לשוק והאפשרויות העומדות לקהל הצרכנים חובב השירה גדולות ומגוונות. כיום ניתן למצוא חבילות קריוקי מושלמות הכוללות מיקרופונים אלחוטיים, איכותיים ונוחים יותר, ערכות קריוקי קלות לתפעול, קלות לנשיאה ובעלות תפוקת סאונד לא קטנה בכלל.
התקנה והפעלה של ערכת קריוקי, גם עבור חסרי הניסיון שביננו, היא עניין עליו ניתן להשתלט בקלות גם בצורה עצמאית, אך תמיד עדיף להשתמש בעזרה של יועץ סאונד מקצועי או של איש מכירות המכיר היטב את התחום.
שימוש נכון בציוד ישמור עליו לאורך זמן והדבר נכון לגביי כל חלקי הערכה לרבות המיקרופונים, הכבלים המתחברים לערכת הקריוקי וכמובן הערכה עצמה, כלומר, הרמקול או ערכת הרמקול.
עדיין יש משמעות לגודל בכל רמקול אך לא תמיד הגודל הוא הקובע אלא איכות הצליל הבוקעת מהרמקול.
המיקום האידאלי לחיבור ערכת הקריוקי בבית, משתנה ממקום למקום אך כעיקרון, חלל המגורים, או הסלון הביתי הוא על פי רוב המקום בו נערכות מסיבות הקריוקי.
על מנת למקם את ערכת הקריוקי בצורה הטובה ביותר, כדאי לבחון את כמות הקהל הצפויה ודאוג לאקוסטיקה הולמת עבור יחידת הרמקול שתוצב במרכז, ותגיע לאוזניים של כולם, רצוי בווליום הנכון.
יש לקחת בחשבון שהאורחים יזוזו בחדר, יעמדו, ירקדו ויתפזרו ולשם כך אפשר לדאוג לכיסא יציב או שרפרף עליו ניתן יהיה להניח את יחידת הקריוקי ולהגיע למרחק גדול יותר בחלל החדר.
אם המסיבה נערכת בחצר או בגינה, כדאי לדאוג לערכת קריוקי בעלת עוצמת הגברה גבוהה יותר מאשר זאת הקיימת בערכת קריוקי ביתית המיועדת למבנה פנימי וזאת ניתן לדעת בקלות בעזרת איש מקצוע שידע להתאים את ההספק של הערכה (WATT) לאופי האירוע והמיקום בו הוא ייערך.
כדאי לזכור שלכל ערכת קריוקי טובה מצורפים מקרן ומסך אשר גם להם יש לדאוג למיקום אופטימלי. לשם כך יש לתכנן מראש את מיקום הערכה והמפעיל שלה. מפעיל מקצועי המנוסה בהפקת אירועי קריוקי ידע בדיוק מהו המיקום הטוב ביותר להתקנת הערכה כולל המקרן והמסך, ואם אינכם שוכרים את שירותיו של איש כזה, פנו מעט זמן לתכנן ולחשוב בדיוק, היכן אתם רוצים את האורחים שלכם והאם מיקום ערכת הקריוקי ישתלב בצורה טובה ולא יפריע לאורחים ליהנות מהאירוע.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !