מה צריך לדעת לפני שקונים או משכירים ציוד קריוקי? הכול אודות ערכת קריוקי, איך באמת יודעים כי רמקולים מוגברים טובים יותר מערכה של בידורית קריוקי שלמה? במאמר הבא נעסוק ברכישה נכונה על פי מוניטין אך לא רק. הפעלה באירועים, מסיבות קריוקי, מסיבות בבית ומילים שאפשר לקרוא מהמסך ולשיר בצורה המקצועית של העניין. משמעות הקריוקי ביפן הרחוקה ומכאן שמדברים על תזמורת ריקה. תזמורת ללא ליווי זמר. פלייבק ריק שעליו למעשה נבנית כל המלודיה. אז איך אפשר להישמע נפלא מבלי שיהיה צורך בליווי מוזיקלי אחר?
מצרכי הקריוקי- הציוד הנדרש
במסגרת הציוד יש כמה וכמה פרמטרים שתדרשו לקחת בחשבון, ראשית, בואו ונדבר על מערכת קריוקי מלאה אשר תכלול בתוכה מיקסר ורמקולים ראויים. כך גם מגבר אשר יפיק את כל הצלילים הנכונים. מיותר לציין את מקלט הטלוויזיה ואת המקרן גם יחד. כך גם את המסך או קיר ההקרנה. מיקרופונים הם השלב הבא והם מתייחסים לרגילים או אלחוטיים. מיקסר מרכזי שיחבר את המיקרופונים ויעניק העשרה מאלה לסאונד לרבות אפקטים. כמו כן, מוזיקה נבחרת עם חיבורים לאתרים רלוונטיים אשר יספקו את השירים הנכונים.
ציוד קריוקי – פרטים נוספים
ראשית, סמנו את המטרות, האם אתם מתכננים לעשות מסיבה במקום קטן? יש גם ציודים המתאימים למקום ולכמות אנשים קטנה. איכות משתמעת לכמה וכמה היבטים. מערכת ביתית? אם מדברים על מסיבת קריוקי לילדים, תוכלו להשכיר או לרכוש ציוד בהתאם לכך. דבר נוסף חשוב קשור בעיקר במגבר. איזו עוצמה מתאימה למסיבת הקריוקי? כאמור, אם אתם יודעים את המקום אתם יודעים את העוצמה. השימוש עלול להשתנות בהתאם לבחירת מוסיקה לריקודים או מוסיקה להשמעה. כאמור, סוג האירוע, מספר האורחים, מקום סגור או פתוח? מה מתאים לצרכי המסיבה? עניין המיקום והגודל קשורים לחישוב הוואט ולכן פרט זה חשוב לדיוק. האם השמעת מוסיקה לריקוד חזקה יותר מהשמעת מוסיקה לשירה או דיבור? כאן למעשה מדברים על עוצמות שמע ואי אפשר לפסוח על כך כאשר רוצים לשמר רמקולים או מערכת שלמה שאמורה לשמש אתכם לטווח הרחוק.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !