אם אתם רוצים להגיע לתכל’ס, אז לחצו כאן ל: מחירון בידוריות הכי זול בישראל 🙂🙂🙂

שימו לב !!! אנו יבואני בידוריות הזולים והיחידים בישראל אשר מייבאים – בידוריות ניידות ובידוריות קריוקי איכותיות ומקצועיות. ולא “חיקויים” של אליאקספרס… מוזמנים לבדוק…

בנוסף, ניתן גם לקבל המלצות על מגוון הבידוריות וערכות הקריוקי באתר.   עדכון אחרון: 03.03.2021

היכן קונים בידורית במחיר הכי זול בארץ ?

כיום, במדינת ישראל, נמכרים עשרות דגמים של בידוריות, אולם למעלה מ-90% מדגמי הבידוריות הם פשוטות ואינן איכותיות !

מרכז הסאונד, מייבאת דגמי בידוריות איכותיות ברמה גבוהה מאוד, ואפשר לומר אף הרמה הגבוהה בישראל.

אז אם אתם מחפשים בידורית פשוטה.. אנו לא הכתובת עבורכם.. תוכלו לרכוש בידוריות זולות כאלו בתחנות דלק, הום סנטר וכדומה.. אולם אם אתם מחפשים בידורית איכותית ומקצועית במחיר זול – תשיגו אותה אצלנו, ומיותר לציין במחיר הכי נמוך בישראל.

איך מבדילים בין בידורית פשוטה ל- בידורית איכותית ?

הפרמטרים העיקריים אשר הופכים בידורית קריוקי , לבידורית איכותית הם כמה דברים:

1. יחידת המגבר – ע”מ להבחין בהבדל בין בידורית פשוטה למקצועית, התבוננו במגבר, הרימו את הבידורית. אם הבידורית היא קלה מאוד, אז כנראה מדובר על הזן הפשוט יותר, מה שמתורגם בסופו של דבר לעוצמה נחותה, איכות סאונד ירודה, ובלאי מהיר וגבוה.(כלומר הטוויטר או הוופר יישרפו מהר…)

2. יחידת האלמנט – אם אתם מגבירים את עוצמת הבידורית והצלילים מקבלים עיוותים, זה סימן מובהק שמדובר באלמנט שרובו פלסטיק ואינו 100% מגנט.

3. מיקרופונים אלחוטיים – מיקרופוני VHF יהיו קלים יותר, ובעלי טווח קליטה חלשה ואיכות סאונד ירודה. לעומת זאת מיקרופון אלחוטי UHF יהיו כבדים יותר, אבל עם סאונד ברמה גבוהה יותר עם שידור חלק ומינימום ניתוקים והפרעות. 

*** בידורית חזקה ואיכותית יכולה לעשות את ההבדל בין אירוע בינוני לאירוע מדהים. איכות הסאונד בכל שימוש של בידורית עוצמתית באירוע קריוקי למשל, חשובה מעין כמוה ולכן יש להקדיש מחשבה ותקציב עבור התאמת הבידורית הטובה ביותר שכספכם יכול להשיג.

דגמי בידוריות מומלצות במחיר זול (יחסית)

ראו כאן דירוג של בידוריות מומלצות – ה-5 בידוריות הטובות ומחיר הכי זול בארץ  אצלנו במרכז הסאונד ! 

 

היכנסו עוד היום למרכז הסאונד וקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר עבור הבידוריות המתקדמות בארץ. הדגמים הטובים ביותר בשוק, דגמים חדשים והתחייבות למחירים הטובים ביותר – עכשיו במרכז הסאונד.

 

ראו עוד במרכז הידע שלנו: 

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !