בידורית \ רמקול נייד jbl פארטי בוקס – האם מתאימה לקריוקי?

הרמקולים של חברת JBL מוכרים לכולם, הם קומפקטים, קטנים וניידים, לרוב הם נוחים מאוד ובעלי בטרייה טובה יחסית. חברת JBL השיקה את JBL Party Box לפני מספר חודשים. יצאנו לבדוק עד כמה הערכה משתלמת והאם היא מתאימה ויכולה לשמש כסוג של ערכת קריוקי ?

(לחץ כאן לעמוד המוצר ולרכישה)

יתרונות

  • עיצוב – אם יש משהו שחברת JBL מומחית בו הוא הפן העיצובי. הבידורית אמנם גדולה יותר ממה שציפינו, ובהחלט גדולה בהתאם לרמקולים הניידים של החברה, אבל העיצוב מרשים, יש תאורת לד נחמדה שמשתנה בהתאם למוזיקה.
  • ניידות – ה Party Box מתהדר בניידות שלו, הוא שוקל כ 12 ק”ג, והוא עובד על בלוטוס. לדגם יש חסינות בפני התזת מים IP67 ולכן ניתן להיות איתו גם במקומות אחרים חוץ מהבית עצמו. 
  • מחיר – מחיר הערכה לדעתנו משתלם לצרכן בגלל שאר האלטרנטיבות שיש בשוק ל JBL Party Box. המחיר אותו תשלמו עבור המוצר הוא כ 400 דולר מחנות היבואן. המחיר בישראל יכול להגיע לכ 1,500 ש”ח. 
  • בטרייה – הבידורית היא בידורית ניידת ונטענת, זמן הפעולה של הבידורית עולה על כמה שעות בודדות. 

חסרונות

  • מיקרופונים אלחוטיים – אחד הדברים הפופולריים ביותר בערכות קריוקי הוא עצם העובדה שמלבד לרמקול עצמו, הצרכן מקבל גם אביזרים נלווים כמו מיקרופונים אלחוטיים, כבלים שונים, סטנד וכו’. בדגם זה למעט כבל טעינה לא נקבל שם דבר נוסף.
  • איכות סאונד בקריוקי ושירה – אפשר להגיד שדגם זה פחות מתאים לשירה ויותר מתאים להשמעת מוזיקה. אם זה הייעוד שלכם מהערכה, תרכשו אותה – היא מעולה. לעומת זאת דגם זה אינו מתאים לקריוקי, כאשר חיברנו שני מיקרופונים אלחוטיים מסוג UHF קיבלו איכות סאונד עמומה. 
  • חיבורים – מספר החיבורים והערוצים של בידורית זו נמוכים ולא מאפשרים לצרכן לתמרן בין מכשירים שונים או מספר מיקרופונים העולה על 2. 

 

אם תרצו בידורית של JBL שתישמע טוב גם עם מיקרופונים אולי כדאי שתשקלו לרכוש את הבידורית הזו של JBL. אך היא לא נטענת וגם אינה מגיעה עם מיקרופונים אלחוטיים אותם תאלצו לרכוש בנפרד.

האם באותו תקציב של בידורית JBL אוכל למצוא בידורית קריוקי טובה?

ללא כל ספק כן. רק מי שקנה ערכת קריוקי לא טובה יוכל להבין את האכזבה שיש בכך, ואת הבלבול שיש מרוב ההיצע הגבוה. מבין כל סוגי הבידוריות, בידוריות קריוקי הן הנפוצות ביותר. יש כל כך הרבה דגמים, חלקם אמינים וחלקם לא. בתור שלב ראשון, כדי להיות בטוח שאתם רוכשים בידורית קריוקי אמינה, עליכם יהיה לפנות אך ורק לחנות סאונד והגברה מקצועית. בשלב השני, חפשו את המותגים המוכרים, שם תוכלו להרגיש עוד יותר בטוחים עם הבחירה שלכם. חפשו את החברות הבאות: TRX Audio, ProXtone, Pure Acoustics. ובשלב השלישי והאחרון, נסו בעצמכם את הבידורית עוד כאשר אתם בחנות, בדקו את כל הגבולות של הערכה ואיך היא מתמודדת איתם. בסכום של 2,000 ש”ח ופחות תוכלו למצוא המון ערכות קריוקי ביתיות או ניידות באיכות גבוהה. הערכות אמנם לא יהיו מקצועיות, אבל הן יהיו באיכות סאונד גבוהה וסביר להניח מלווים במיקרופונים אלחוטיים. (ראה כאן את קטלוג בידוריות המלא והגדול בישראל)

 

מסקנות

בידורית JBL Party Box עומדת בציפיות וברף של החברה עצמה או החברות המתחרות. הערכה פחות מיועדת לקריוקי, ובתור רמקול נייד היא יכולה לשמש אתכם בצורה טובה. המחיר של הבידורית גבוה בהתאם לנתונים הטכניים של המוצר. סביר להניח שהחברה, כמו מותגים אחרים, גובה סכום גדול עבור המוצרים שלה בעיקר בגלל השם של החברה.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !