***שימו לב! אנו יבואנים ומשווקים של מדונות אלחוטיות למדריכי כושר , במחירים – הכי טובים בישראל (מכירה סיטונאית בעיקר, אבל גם לפרטיים, ומחירים זולים מאוד) אם יש לכם שאלות או צריכים עזרה בבחירה, ואפילו גם אם כבר קניתם (גם אם לא אצלנו..) אתם מוזמנים לפנות אלינו ונעזור לכם בשמחה…

חייגו אלינו 050-2288600 או בווצאפ –  וקבלו ייעוץ ללא תשלום !

[ לחצו כאן – לקטלוג המלא של מדונות אלחוטיות ]


* יצרנו עבורכן\ם מדריך מושקע ומומלץ עם כל המידע בטרם רכישת המדונה אלחוטית הבאה שלכם  + דירוג של המדונות אלחוטיות המומלצות ביותר עבור מדריכי כושר !  

באמצעות מדריך זה תקבלו מידע מקצועי ותוכלו להבחין בין  מדונה אלחוטית איכותית לבין מדונות פשוטות יותר, וע”י כך תוכלו לרכוש את המדונה הטובה ביותר בשבילכם!     

 עדכון אחרון: (1.1.2023) 


 

מהו מיקרופון מדונה למדריכי כושר \ מדריכות כושר ? מה מיוחד בו ? ולאן זה מתחבר ?

מיקרופון מדונה זהו סוג של מיקרופון, היושב על הראש, כמו אוזניות.

מיקרופון מדונה אלחוטי למדריכי\ות כושר כולל בד”כ: קשת עם מיקרופון מובנה + משדר (בלפק) היושב על החגורה + רסיבר (מקלט) המתחבר אל מערכת הגברה המקומית, או אל רמקול מוגבר או בידורית ניידת.

מה מיוחד במיקרופון מדונה למדריכי\ות כושר בשונה ממדונות אחרות ? מדונה אלחוטית למדריכי כושר אמורה לשבת היטב על הראש, כך שגם אם המדריך\מדריכה זז במהירות או קופץ, אזי, המדונה לא תיפול, ולא תזוז ממקומה (כלומר מהפה) כך שהמדריך או המדריכה לא יצטרכו כל הזמן “להתעסק” במדונה… 

טכנולוגיות שידור של מיקרופון מדונה למדריכי כושר

מערכות אלחוטיות של מיקרופונים פועלות ב-3 שיטות: 

מיקרופון מדונה אלחוטי UHF – זו השיטה המוצלחת, המומלצת והיציבה ביותר שקיימת, השיטה פועלת בתחום תדרים גבוה, כך שניתן להתרחק עם המיקרופון מדונה למרחקים גדולים. מערכת אלחוטית זו יציבה וכמות הניתוקים וההפרעות שואף ל- 0%.

מיקרופון מדונה אלחוטי VHF – שיטה מיושנת יותר, הפועלת בתחום תדרים נמוכים, פחות מומלצת ופחות יציבה. מיקרופון מדונה למדריכי כושר VHF פחות יציבים מבחינת השידור.

מיקרופון מדונה אלחוטי 2.4 Ghz – שיטה חדשה יותר אך אינה מאומצת כל כך ע”י המשתמשים המקצועיים, בשל הנוחות והיכולת המוכחת של שיטת ה- UHF.

מיקרופון מדונה למדריכי כושר VHF או UHF ?

כמו כל מיקרופון אלחוטי , מיקרופון מדונה למדריכי כושר מצוידת כמו שאמרנו במשדר גלי רדיו , גלים אלו מופיעים בכמה תצורות שתיים מהן כפי שהזכרנו לעיל, הנפוצות ביותר – VHF -very high frequency   שהיא המיושנת והפחות מתקדמת, וכמובן UHF-ultra high frequency היותר חדשה ומתקדמת, העובדת בתדרים גבוהים בהרבה ומוכחת כטובה מבין השתיים בכל הקטגוריות , עוצמת הקול גבוהה יותר וכן גם ההבדל בבהירות וחדות הקול נשמע באופן מידי, ה-UHF  בנוסף מסננת הרבה יותר רעשי רקע ופידבקים כתוצאה מהתדרים הגבוהים, כמובן שטווח הקליטה רחב בהרבה אם בVHF מדובר על מטרים בודדים אז ב- UHF כבר ניתן להגיע למרחק רב יותר של עשרות מטרים לעיתים בתנאים מסוימים אף יותר.

מיקרופון מדונה למדריכי כושר – מה כדאי, עם בורר תדרים או עם תדרים קבועים מראש ?  

אחרי שהגענו למסקנה מה טוב יותר מבין שני טווחי התדרים VHF או UHF,האבחנה הבאה שעליה נדון היא האם יש לנו צורך או מה יהיה השימוש במשדר שמחליף תדרים?

ישנה אופצייה במיקרופון מדונה למדריכי כושר בתצורת UHF להחליף או לברור בין מרחב מסוים של תדרים פעולה זו מאפשרת לנו לבחור את התדר הנקי ביותר, זה שבו רעשי הרקע דוממים ואין שום דבר שמפריע לאיכות הקול , בחירת התדר הנכון והנקי מכולם היא הפתרון האופטימלי לשימוש מרובה של מיקרופונים אלחוטיים (2+)  מקרים נפוצים מאוד להפרעת תדרים הם הימצאות מדונות אחרות , או ראוטר וכמוהו מוצרים בעלי רמה מסוימת של פליטת תדרים וקרינה .

מיקרופון מדונה למדריכי כושר עם “משדר מובנה” מה זה? ומי צריך את זה?

מדונה בעלת משדר מובנה היא כזו שעל גבי מיקרופון הממוקם על ראשינו מצוי משדר זעיר שמשדר אות למקלט המחובר להגברה , במדונות האיכותיות יותר בקטגוריה זו מצוי גם כן מנגנון בחירת תדרים UHF כמו למשל ב- X4000PRO של TRX AUDIO, או ב- מדונה סמסון 77, או ב- פרוקסטון 5198 , זאת אומרת שנוסף על כך שאיננו נושאים מיקרופון בידנו, גם המשדר שעל גופינו איננו עוד, עד עכשיו היה ממוקם על המותן ומחובר בכבל למדונה שעל ראשינו, אך עכשיו ידינו ומותנינו פנויים ואנו זמינים לחלוטין לרקוד או להתעמל בחופשיות ללא חשש שהמשדר ייפול או יסרבל את תנועותינו , כאן חזרנו לשאלה השנייה בתחילת הפסקה, מי צריך את זה? לאור ההסבר על יכולותיה ויתרונותיה של המדונה בעלת המשדר המובנה, אנו מבינים שמי שמומלץ לו בחום לשאת מדונה מסוג זה הם מדריכי ומדריכות כושר, מדריכי  ספורט או ריקוד, מתעמלים ומפעילים או בסופו של דבר כל אחד שרוצה להרגיש בנוחיות מקסימלית וחופשיות תנועה ובו בזמן להשתמש כמובן במיקרופון אלחוטי.

מדונה אלחוטית ללא חיבור לחשמל

ישנם דגמים של מדונות אלחוטיות, אשר הרסיבר (מקלט) שלהם אינו דורש לחיבור חשמל, וזהו יתרון גדול למי שעובד עם מערכת הגברה ניידת כמו בידורית למשל… יתרון נוסף, הוא בגודל הקטן של הרסיבר, ונותן מענה למי שרוצה ערכת מדונה קטנה.

 

1. מדונה אלחוטית למדריכי כושר TRX Audio X4000-Pro

מלבד מספר רב של יתרונות, אחד הדברים הבולטים המייחדים את ה- X4000 Pro שקשור למדריכי כושר, הוא שאין לה משדר קטן שאמור להיתפס על החגורה, בשונה מרוב המדונות. דבר זה מאפשר “חופשיות” גדולה יותר.

[ לחצו כאן כדי לגלות את המחיר, ולרכישה מהירה עם משלוח עד לבית ]

  • מידע כללי על מדונה אלחוטית TRX Audio X4000-Pro

✅‌ סט מיקרופון מדונה אלחוטי ללא משדר גוף בעלת תדר משתנה באיכות גבוהה במיוחד המפיקה סאונד איכותי ומשובח, 
✅‌ מיקרופון מדונה ה- X4000-Pro מגיע עם טכנולוגיה המבודדת רעשי רקע ורוח
✅‌ למדונות ה- X4000-Pro יש תגובה מצוינת המותאמת לשימוש קולי חי
✅‌ מדונה אלחוטית ה- X4000-Pro עובדת בטכנולוגיית UHF ומשדר על גלי רדיו
✅‌ ה- X4000-Pro בעל טווח שידורים של 20 עד 50 מטרים ומספק 5 ערוצים לכל פס תדרים לבחירה
✅‌ קביעה מוגדרת מראש של תדרים להתאמה קלה יותר
✅‌ ל-X4000-Pro תפריט ומערכת הגדרות ידידותית למשתמש, הפעלה וחיבור המכשיר בצורה פשוטה
✅‌ ה”בלפק” פועל על סוללות AA רגילות, ומובנה בקשת המיקרופון
✅‌ עיצוב חדשני לאפשר נוחות לשימוש יומיומי ממושך ובנוסף עמיד מאוד ומשלב בתוכו פילטר “פופ” מובנה
✅‌ ה-X4000-Pro מהונדס בדיוק רב ובנוי בצורה יציבה כדי לספק צליל איכותי גם לשירה וגם לדיבור
✅‌ החברה ידועה באיכות מוצריה ברמה מקצועית ובאיכות שלא מתפשרת.
✅‌ מותאם למגוון רב של שימושים מקצועיים כגון שירה, הרצאות, הופעות, אימוני ספורט , כושר ועוד…
✅‌ מחיר ללא תחרות – ניתן לפרוס את התשלום ל 36 תשלומים ללא ריבית
✅‌ מאושר – ה-X4000-Pro מאושר ע”י משרד התקשורת, ומותאם לתדרים החוקיים המותרים בישראל

( ראו כאן סרטון אודות המוצר )

  • מפרט טכני של מדונה אלחוטית TRX Audio X4000-Pro

דגם: X4000

מספר מדונות: 1
טכנולוגייה: UHF
טווח קליטה: 20-80 מטר
סוג סוללות: AA (סוללת אצבע)
מתאים ל: דיבור,הצגות, הרצאות, שיעורי ספורט ועוד.
כולל: משדר+מיקרופון מדונה עם משדר מובנה
מאפיינים יחודיים: מיקרופון מדונה ברמה גבוהה ללא חיבור חוטי כלל.

 

[ לחצו כאן כדי לגלות את המחיר, ולרכישה מהירה עם משלוח עד לבית ]


 

2. מדונה אלחוטית למדריכי כושר TRX Audio X4000-Pro

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !