אירועים מרגשים מביאים את עניין תכנון המסיבה לפני הכול. האם אפשר להביא את האירוע לרמה הגבוהה ביותר ללא בחירת ציוד מותאם? כאן למעשה עולה רעיון של השכרת ומכירה של ציוד הגברה לרבות בחירה ואפילו קניית גנרטור גדול לרבות השכרת קריוקי בדרום. למעשה, אתם תשתדלו לייצר את כל הדברים הראויים לרבות השגת הציוד הטוב ביותר על מנת שתוכלו גם אתם להפיק את האירוע המושלם. על מנת שתוכלו גם אתם להבטיח את הצלחת האירוע, לא תוכלו לפסוח על הבחירות הנכונות.

רמקולים ומיקרופונים

כיצד תדעו מה לרכוש בתחום ההגברה? האם מדובר במופע גדול או בהרצאה דלת משתתפים? עולם ההגברה גדול ומגוון. השוק מציע מגוון של רמקולים. חלקם רמקולים פאסיביים וחלקם אקטיביים דהיינו מוגברים. הרמקולים הפאסיביים מותאמים למקומות מוגדרים מראש. מקומות בהם יידרש ליישם מטרה אחת ומכאן שלא יהיה ניתן לכוון או לצור גמישות בסאונד או בעוצמת השמע. לעומת זאת, בחירת רמקולים מוגברים– יעניקו לכם אפשרויות גמישות יותר לייצר גם סאונד רועש וגם מתון ביותר לכמה סוגי קהלים. מיקרופון אלחוטי יתאים יותר למופעי קריוקי או לכמה אנשים בו זמנית. חוטים מסורבלים? כאן למעשה בא יתרון המיקרופון האלחוטי ומעניק את החופש ואת השימוש הגמיש ביחס למיקרופון הנייח שלא מאפשר לכם להתרחק מנקודה כזו או אחרת.

הרמקול הפאסיבי ביחס לאקטיבי

עולם ההגברה מלא בלא מעט הפתעות וחידושים. עולם הסאונד מביא איתו גם רמקולים פאסיביים ואקטיביים לרבות מוניטורים אקטיביים השונים בתכלית השוני ממוניטורים פאסיביים. המוניטורים האקטיביים באים כחלק בלתי נפרד ומובנה של מגברים ואילו הפאסיביים יידרשו מכם לקנות מגבר ברכישה נפרדת נוכח היותם בעלי הגבלה בסאונד ביחס לאותם רמקולים אקטיביים המקבלים את חופש הפעולה נוכח רכישת המגבר הנפרד. בסיכום דבר, כאשר תבחרו ציוד הגברה מתאים, יהיה עליכם לקחת בחשבון את מהות האירוע, את התקציב אשר יעמוד לרשותכם, את כמות האנשים המגיעים לאירוע ובעיקר את אופי האירוע. כאשר תצליחו להשיג את כל המידעים הללו, לבטח תוכלו להפיק אירוע מושלם ובעיקר לבחור את הציוד המותאם הטוב ביותר.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !