מה זה קריוקי? קריוקי מאפשר להשאיר את הדברים האחרים מאחור ולפצוח בשירה גם אם אינכם זמרים. שירה שאי אפשר לפספס. זה מאפשר לזייפנים לפצוח בשירה ולחקות בהצלחה את מסיבות הקריוקי ביפן. יש לא מעט מקומות ואפשרויות בהן ניתן לשכור חדרים המעניקים ציוד קריוקי משוכלל ביותר של מערכות כאלה ואחרות ולהפיק מסיבת קריוקי על כל המשתמע מכך. לבחור את השיר, את הקהל וכמובן להפיק מסיבת קריוקי של פעם אחת בחיים. זה לא משנה מה אתם חוגגים, ערב שאתם שרים או מתכננים לשיר שירים כאלה ואחרים באופן עצמאי, החשוב הוא להבין ולסמן את החשיבות של השירה ושל הערב המופלא.
האם כדאי לקחת מנחה קריוקי?
ערב קריוקי יכול להיות עם מנחה או בלי מנחה. קריוקי מאפשר לבחור בין לא מעט אפשריות לרבות בחירה של ציוד נוח. אז האם רצוי להזמין מנחה או לוותר על כך? האם אפשר לחסוך את זה לאלתר? הכול תלוי בסוג האירוע וביכולות שלו לנהל את הערב על הצד הטוב ביותר. אם אתם חברים טובים ואתם מרגישים בסביבה טובה, תוכלו לייצר ערב משלכם ולוותר על המנחה- כך תוכלו גם לחסוך לא מעט. אתם לבטח תדעו לשלהב את מי שאתם מכירים ולצור לבד את האווירה הנכונה.
טיפים למציאת ציוד קריוקי
1. אם אתם רוצים להשיג ערב מוצלח , ערכו סקר שווקים בין כל החברות המציעות את השירותים הללו.
2. לפני שאתם בוחרים את השירות, בדקו את ניסיון החברה. כמה וותק ומוניטין היא מכילה? האם מדברים על ציוד חדש או ישן?
3. לעיתים, כאשר משכירים ציוד, נחרדים לגלות מיקרופונים לא תקינים או מערכת סאונד שאיננה מספקת את המסיבה- כאן רצוי ביותר לברור את הנעשה ולבדוק מה בחבילה לפני שאתם משכירים אם בכלל.
4. שלב נוסף בבחירת הציוד קשורה בבחירת השירים, אלו שירים מתאימים לאירוע אם בכלל? את השירים יש להתאים לאופי הקהל המגיע ורק לאחר מכן לתכנן ערב קריוקי על כל המשתמע מכך. כך תוכלו גם אתם לערוך מסיבת קריוקי של פעם אחת בחיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !