אם אתם בעניין של הפקת מסיבת קריוקי, תדרשו לעשות זאת על פי כמה וכמה קריטריונים. מה תצטרכו לקנות בפועל?איפה כדאי לקנות? רמקול מוגבר לקריוקי או רמקולים שקועים בגבס? מה תצטרכו לקנות כדי שיהיה ניתן להפיק את מסיבת המסיבות בדרך הנכונה ביותר? עניין הסאונד הוא למעשה עניין של מה בכך. יש לא מעט דברים שיהפכו אירועים למושלמים נוכח העובדה כי הסאונד וכל השאר אכן יכול להעניק את כל התשובות. איך משיגים הגברה מושלמת? יש כמה וכמה מרכיבים שניתן לשים אותם על המפה.
מסיבת קריוקי של פעם אחת בחיים
אם מדברים על מסיבת קריוקי, מדברים למעשה על כמה וכמה אפשריות של בחירות. איזה רמקולים? מה ההבדל בין רמקולים מוגברים לבין רמקולים שקועים? עניין הפקת המסיבה המושלמת באים לידי ביטוי בבחירת רמקולים שקועים או רמקולים מגובסים בהתאם. השכרת ציוד לטבע או השכרה למקום סגור? אלו הם פרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים את הציוד המתאים ביותר בפועל. מה ההבדל בין רמקול פאסיבי לאקטיבי? חשוב ביותר לברור את הסאונד המתאים לפני שמשבחים את הערכה המתאימה ביותר. הרמקול האקטיבי יכול להיות בכל מקום וניתן “לשחק” עם הסאונד שלו. בעוד רמקול פאסיבי לא משרת את המטרה ומעניק אפשרויות קצת שונות.
איך בוחרים את הציוד המתאים?
סקר שווקים זו מילה לא גסה. אנשים שעורכים סקר שווקים ובפרט כאשר מדברים על בחירת ציוד יוקרתי, מלווה אתכם ודורש בהתאם את התוצר הנכון ביותר בכדי שלא תהיינה תקלות כאלה ו אחרות. בחירת ציוד מתאים באה לידי ביטוי בבחירת רמקולים המותאמים למסיבה. ראשית, ערכו כמות של אנשים או רשימת מוזמנים. כך למעשה תקלו על הבחירה ביחס לכל השאר. בהמשך, ראוי ביותר לדבר על ניסוי במקום. לאחר שאתם יודעים כמה אנשים יהיו באירוע, יהיה קל יותר לבחור את כל שאר המרכיבים. כאמור, בחירת המוסיקה במקום סגור או פתוח הינה גם פרמטר של בחירת ציוד הגברה או תאורה על פי כל הכללים שראוי לקחת בחשבון בפועל. מכאן למעשה בוחרים את הנכון.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !