בידורית במבצע? מגוון ענק של בידוריות במבצעים מיוחדים

עומדים לפני מסיבה גדולה? אתם בעלים של אולם אירועים גדול? במקום שתוציאו סכומי עתק על בידוריות, אצלנו, ב”מרכז הסאונד” תוכלו להנות ממגוון עצום של בידוריות במבצע. מה אנחנו יכולים להציע לכם?

לחץ כאן למעבר על – מחירון מבצעי בידוריות

בידוריות ניידות

מתכננים טיול קטן? אתם בוודאי רוצים לבלות בערב סביב שולחן מלא במטעמים ולהנות משירים ואולי אפילו לשיר קצת בעצמכם. בשביל זה אתם צריכים בידורית ניידת. הבידורית הניידת היא מכלול הכולל בתוכו מגבר, מערכת סאונד ואפשרויות לחיבור מיקרופונים אלחוטיים באמצעות UHF או באמצעות חיבור הכבל. הבידוריות הניידות מתאימות לחובבי טיולים, לאנשים שאין להם מקום ספציפי למקם את הבידורית, בתי ספר ומוסדות ציבוריים שונים. הבידוריות הניידות מאופיינות במשקל הקל שלהן ובאפשרויות נשיאה שונות המאפשרות למשתמש להתנייד בקלות ממקום למקום. חשוב להדגיש, לבידוריות הניידות יש זמן מוגבל אשר הן יכולות לעבוד ללא חיבור לשקע החשמל, לכל בידורית יש את הזמן המוגבל שלה… בנוסף, בידוריות ניידות הן פחות עוצמתיות מבידוריות המחוברות למקור חשמל באופן רציף. ב”מרכז הסאונד” תוכלו למצוא מגוון רחב של בידוריות ניידות במבצע.

בידוריות נייחות

יש לכם אולם אירועים? יש לכם עסק קטן? אתם בוודאי רוצים שהלקוחות שלכם יהנו ממוזיקה לאורך השהות שלהם במקום שלכם. בשביל זה אתם צריכים בידורית נייחת – בידורית המחוברת לחשמל. הבידוריות הנייחות נחשבות לעוצמתיות יותר מאשר כל סוגי הבידוריות השונות אך מצד שני הן גם כבדות יותר ותוספות יותר מקום. הבידורית הנייחת גם היא כוללת בתוכה מגבר, מערכת סאונד ואפשרות לחיבור מיקרופון ומוצרים שונים כמו מחשב נייד, חיבור לכלי נגינה ועוד… המחיר של הבידוריות הנייחות יהיה לרוב יותר נמוך מאשר מחירן של הבידוריות הניידות. לבידוריות הנייחות יש מגוון רחב מאוד של מוצרים אשר מיוצרים על ידי חברות שונות בתחום הסאונד וההגברה. ברשת חנויות הסאונד וההגברה – מרכז הסאונד, תוכלו למצוא דגמים שונים תחת הנחות ומבצעים.

בידוריות קריוקי

בידוריות אלה נחשבות להכי פחות איכותיות מאשר שאר דגמי הבידוריות. הבידורית מיועדת אך ורק לצרכי קריוקי, האיכות שלה לרוב תהיה ירודה מאשר בידוריות אחרות. ניתן למצוא היום מעט מאוד דגמים איכותיים של בידוריות הקריוקי, את הדגמים תמצאו בחנויות סאונד והגברה שונות ולא בתחנות דלק שמוכרות את המוצר הזה. המחיר של בידורית הקריוקי הוא די נמוך וכך גם אורך החיים שלו. אנו ממליצים לכם לרכוש בידורית ניידת פשוטה מאשר בידורית קריוקי.

בידוריות רצפתיות

לפני שאתם בוחרים את הדגם, אתם צריכים לדעת איפה אתם מתכננים למקם אותו… בידורית רצפתיות לרוב תהיינה הכבדות ביותר, הבידוריות עם משטח מיוחד המבדיל אותן ממים או מנזקים שונים שיכולים להגיע. המשקל שלהן יכול להגיע ל 20 קילו ומעלה. מצד שני, מדובר על בידוריות עוצמתיות ביותר, לרוב הבידורית הזאת תהיה גם חלק ממערכת קולנוע ביתי. בידוריות רצפתיות במבצע ניתן למצוא רק ב”מרכז הסאונד”.

בידוריות תלויות

בידוריות אלה לרוב תהיינה ניידות. מדובר על בידוריות קטנות שתולים אותן על הקיר. הבידוריות אמנם קטנות אך עוצמתיות. בדרך כלל לא נרכוש מוצר בודד אלא סט שנפזר אותו בחלל באופן שווה. המחיר של הבידוריות התלויות הוא נמוך ביחס לבידוריות הרצפתיות.

בידורית סטנד
כשמן כן הן… בידוריות אלה מיועדות לתלייה על סטנד, לרוב השימוש הנפוץ ביותר של הסוג הזה נמצא במוסדות ציבוריים, אולמות אירועים, תיאטראות, הופעות וכו’… בידוריות סטנד יכולות להיות ניידות או נייחות. לרוב יהיה מדובר על בידוריות עוצמתיות. יש לקחת בחשבון שמלבד לבידורית עצמה יש לרכוש בנפרד את הסטנד.

למה דווקא לבחור ב”מרכז הסאונד” ?

מרכז הסאונד היא מבין רשתות הסאונד וההגברה המובילות בארץ. מה שמייחד את מרכז הסאונד מיתר הרשתות המתחרות היא שמרכז הסאונד, מלבד להנחות שהיא מעניקה, היא גם יבואן רשמי של המוצרים שלה. מה זה אומר? כאשר אין מתווך שיוצר קשר עם היצרנית ומייבא את המוצרים עד לחנות, המחיר יורד. מרכז הסאונד היא היבואנית של עצמה, ולכן אין די תיווך, והדבר מתבטא במחיר הסופי על המדפים. מרכז הסאונד מעניקה הנחות שונות ומאפשרת לכם לבחור גם במוצרים יד שנייה.

 

יש ברשת הזאת הנחות על מגוון מוצרי סאונד וההגברה, בין היתר לחברי הסתדרות המורים. מלבד לכל אלה, כאשר אתם תגיעו לחנות אתם עלולים להיות מאוד מבולבלים, יש מגוון רחב של מוצרים ובדיוק בשביל זה אתם צריכים ייעוץ מאיש מקצוע. מרכז הסאונד מעניקה ליווי וייעוץ מקצועי לכל לקוח ולקוח עד לקבלת ההחלטה המספקת אותו והמתאימה לו. לכן, אם אתם גם רוצים לחסוך הוצאות מיותרות וגם רוצים להנות מהמוצרים האיכותיים בתחום, הגיעו לרשת החנויות “מרכז הסאונד”.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !