רמקולים לסטודיו – 5 סוגי רמקולים מומלצים לסטודיו

כל בעל סטודיו יודע שללא רמקולים איכותיים אי אפשר להעביר להנות מהכנת מוזיקה איכותית. כל כלי צריך לקבל את הרמקול שיוציא את המיטב ממנו. יש סטודיו שמטרתו הכנת מוזיקה ומצד שני יש סטודיו המותאם להעברת אימונים שונים בקבוצות. בשני המקרים, אסור להתפשר על בחירת הרמקול. לפניכם חמישה דגמים של רמקולים מוגברים המתאימים לחלל סטודיו אשר מהם ניתן לבנות מערכת הגברה מקצועית לסטודיו.

*** שימו לב !!! אנו יבואנים של רמקולים מוגברים (לחץ כאן לקטגוריית רמקולים מוגברים)  פנו אלינו בכל עניין ל: 050-2288600

רמקול מוגבר מבית היוצר TRX Audio דגם Q10   

חברת TRX Audio היא אחת מהחברות המוכרות בתחום, החברה הוכיחה את עצמה בשל מוצריה המגוונים. דגם זה מתאים לסטודיו בעל חלל גדול. רמקול מוגבר מכונה Q10 בגלל אלמנט הוופר שלו (אלמנט בס וצלילים נמוכים). וופר בעל 10 אינץ’ מקנה לנו צלילי בס נקיים, הבעיה העיקרית שיש ברמקולים מוגברים הוא שכאשר יש צלילים נמוכים, הסאונד היוצא אינו נקי, שומעים זמזומים ורעשי רקע. חברת TRX Audio התעלתה על המכשול ללא כל ספק. רמקול מוגבר זה מתאים לחלל גדול כיוון שעוצמת הוואט שלו עומדת על 500. היתרון המשמעותי של דגם זה הוא שהרמקול אינו גדול ואינו כבד, המשקל שלו עומדת רק על 12 ק”ג. בין אם מדובר על סטודיו לצורך כושר ובין אם מדובר על סטודיו מקצועי להכנת מוזיקה ולהקלטות, רמקול זה עושה את העבודה. תוכלו למצוא את כל הכניסות המתאימות לסוגי המיקרופונים השונים. בחלק האחורי של הרמקול נמצא מעבד DSP חדשני הכולל בתוכו אפשרויות שליטה בתחומי התדרים. לרמקול זה יש שלושה מצבים – מוניטור (Monitor), מצב זה מיועד לשימוש הרמקול כאשר הוא מונח על הרצפה, Bracket – כאשר הרמקול תלוי על הקיר, והמצב האחור מכונה Pole, כאשר הרמקול מוצב על גבי חצובה על על סטנד ייעודי. הנראות של המכשיר ראויה לשבח, הרמקול עשוי פלסטיק קשיח בצבע שחור בהיר המושך את העין.      לחץ כאן לרכישת הרמקול.

מפרט טכני
עוצמה: 500 וואט
אלמנט (וופ’ר): 10 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
דציבל: 128db
סוג הכניסות: XLR/TRS LINE
משקל: 12 ק”ג
טווח כיסוי במצב מאוזן: 90 מעלות
טווח כיסוי במצב מאונך: 60 מעלות
גובה: 62 ס”מ
רוחב: 36 ס”מ
עומק: 35 ס”מ

רמקול מוגבר מבית היוצר TRX Audio דגם X12

כאמור, חברת TRX Audio נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם בתחום הסאונד וציוד הגברה. דגם זה נחשב לדגם עוצמתי ביותר והינו חלק מסדרה ארוכה. דגם X12 מצויד במעבד סאונד DSP הכולל פרוססור מובנה. המעבד מאפשר שליטה מלאה בכל התדרים של הרמקול, ניתן גם את דגם זה למקם במקומות שונים ולהתאים על הרמקול לכך. המעבד כולל בתוכו EQ מלא להיענות תדרים מקסימלית. כמו כן, דגם זה מאוד חסכוני כיוון שיש בו כבר מיקסר מובנה, מיקסרים יכולים להגיע לסכומים של אלפי שקלים. אלמנט הוופר של הדגם מאוד בולט כאן. אמנם מדובר על רמקול שהוא כבד יחסית, אבל הוא בהחלט יכול להספיק בשביל חלל עצום. הסאונד היוצא של הרמקול מאוד נקי ונעים לשמיעה גם כאשר אנחנו משתמשים במלוא העוצמה של הדגם. לרמקול מוגבר זה יש כניסות שונות בחלק האחורי שלו. העיצוב הייחודי של הדגם מאוד בולט לעין, מקדימה נוכל לראות את הלוגו של החברה באמצע המכשיר, נורת לד כחולה לאורך הרמקול ובחלק האחורי יהיה המעבד ושאר הכניסות. המחיר אותו תשלמו עבור דגם זה הוא רק 3,890 ש”ח.       לחץ כאן לרכישת הרמקול.

מפרט טכני
דגם: X12
עוצמה: 750 וואט
אלמנט (וופ’ר): 12 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR
משקל: 17.5 ק”ג

רמקול מבית היוצר Klark&Helmer ART500

הדגם מתאים לסטודיו קטן עד בינוני. למרות כל יתרונותיו הרבים של המכשיר, המחיר שלו אינו גבוהה כלל ועומד על 2,141 ש”ח בחנויות סאונד והגברה נחשבות. אלמנט הוופר ואלמנט הטוויטר (האחראי על הצלילים הגבוהים) מתואמים בצורה בה הסאונד נשמע רך ועדין לאוזן. החיסרון במוצר הוא שצריך לרכוש סט של מערכת הגברה כדי להנות ממכשיר זה.       לחץ כאן לרכישת הרמקול.

מפרט טכני
דגם: PRO-TECH CB350
עוצמה: 350 WATT
אלמנט (וופ’ר): 12 אינצ’
טוויטר: 1.2 אינצ’
רגישות: 99DB
התנגדות: 8 אום
משקל: 16 ק”ג

רמקול מוגבר RCF דגם ART710A

אמנם לא הרבה מכירים את חברת RCF, אך המוצרים שלה בהחלט שווים את היחס שלכם. דגם זה הוא חלק מסדרה חדשה של החברה. מדובר על רמקול מוגבר בגודל בינוני, עיצוב המוצר לא שונה מרוב המוצרים על המדף, אבל מה שתקבלו מהמוצר עבור רק 2,890 ש”ח בהחלט משתלם לצרכן ולכל בית עסק. רמקול מוגבר זה כולל בתוכו מעבד מובנה ומגבר Class-D, המעבד מאפשר לנו להנות ממגוון רחב של תדרים ומעבר ביניהם בצורה נקייה, המגבר נותן לנו סאונד נקי ברמה גבוהה. רמקול מוגבר זה הינו בעל הגנת מים. בחלק הקדמי נוכל לראות את לוגו החברה ובחלק האחורי יהיו כל החיבורים הנדרשים לנו והמעבד עצמו. הרמקול מאוד פשוט להפעלה ומאוד מובן לצרכן ללא כל ידע מוקדם בנושאים אלו. משקל המוצר הוא 15.5 ק”ג, מימדיו אינם גדולים, ניתן לתלות את המוצר על קיר או על סטנד, וכמו כן, רמקול מוגבר זה יכול לשמש גם כרמקול ריצפתי.       לחץ כאן לרכישת הרמקול.

מפרט טכני
דגם: 710-A
עוצמה: 500 וואט
אלמנט (וופ’ר): 10 אינצ’
הגנה (לימיטר): יש
כניסת LINE: יש (1)
כניסת מיקרופון: יש (1)
סוג הכניסות: XLR
כניסת USB: אין
משקל: 15.5 ק”ג

רמקולים שקועים מבית היוצר Lumi Audio דגם FLC-6BTS

רמקולים שקועים הפכו להיות טרנד עולמי בשנים האחרונות. רמקול שקוע הוא רמקול המוצב בתוך הקיר שלנו, חשוב עוד מבעוד מועד לתכנן את גודל השקע בהתאם לגודל הרמקול. לרמקולים השקועים יש את הסאונד המיוחד שלהם. חברת Lumi Audio היא אחת מבין החברות המובילות בתחום הסאונד וההגברה בארץ ובעולם. דגם זה מתאים לסטודיו קטן. עם רכישת המוצר תקבלו סט כפול של רמקולים שקועים כאשר כל אחד מהם הוא בעל עוצמה של 120 וואט. ניתן להתחבר אל המכשיר בעזרת בלוטוס. דגם זה הינו מזערי, אך מצד שני מאוד מושך את העין בזכות העיצוב שלו. רמקול שקוע זה הינו עגול, אין צורך במגבר חיצוני, זהו רמקול ללא מסגרת בעל צבע שחור בוהק. המחיר אותו תשלמו עבור כל החבילה הוא 1,385 ש”ח בלבד.       לחץ כאן לרכישת הרמקול.


מפרט טכני
דגם: FLC-6BTS
הספק מקסימלי: 120W ב-2 אום
גודל אלמנט: 6.5
כמות בחבילה: 2
בלוטוס: יש
מידות חיצוניות: 21 ס”מ
מידות חיתוך: 20.5 ס”מ

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !