לאחר שבחרתם ציוד הגברה, רמקולים שקועים או אפילו מיקרופון אלחוטי, מגיע השלב של בחירת המסיבה. מה המטרה לשמה שכרתם את הציוד? האם ראוי לרכוש בידורית או מערכת קריוקי? הכול עניין של תקציב ומטרות אותן תציבו לעצמכם בפועל. הכול עניין של בחירות כאלה ואחרות. מה בוחרים?כיצד בוחרים? מדוע רוב האנשים מחפשים אחר מוצר שישרת אותם לטווח הארוך? מערכות של קריוקי מתקדמות מספקות לא מעט ועל כך נדבר במאמר שלפניכם.
מערכת קריוקי- יתרונות
כאמור, את המסיבה של הקריוקי הזו תעשו בבית. מבלי שתדרשו להיות חלק מהמוני אנשים מיותרים בחגיגה כזו או אחרת. למעשה מדברים על המון אנשים הנמצאים תחת קורת גג אחת ומאידך, המסיבה ההמונית הופכת פרטית נוכח העובדה כי בחרתם ציוד קריוקי טוב ביותר. אתם בהחלט יכולים להפיק מסיבות בצורה אחרת. מה תדרוש מכם מערכת הקריוקי? מערכת קריוקי טובה תדרוש מכם קודם כל לסמן את המסיבה הראויה. כמה אנשים יהיו בבית? האם אתם מתכוונים לערוך מסיבת קריוקי במקום משוחרר מחלונות, דלתות או מסגרות? כאמור, האם אתם בוחרים להפיק מסיבת קריוקי בחצר? גם לשם כך תדרשו להשיג ציוד קצת שונה ממה שהכרתם עד כה. אז איזה ציוד לבחור? האם יש הבדל בין רמקולים להמוני אנשים או רמקולים לעשרים איש? אם אתם מתכוונים לארח יותר משלושים איש, רמקול אחד לא יעשה את העבודה.
היכן לרכוש?
שאלה טובה, את המוצר יש לרכוש אך ורק בחנויות מורשות בלבד. חנויות מוסיקה, הגברה וכל מה שביניהם. למעשה אין לוותר על הטוב ביותר. אסור לברור מוצר שאיננו בעל שם ומותג, לצורך העניין אם תרכשו מוצר ללא תו תקן, התקלות לא תאחרנה להגיע. תתפלאו לדעת כי מוצרי חשמל או אפילו ערכת קריוקי ללא תו תקן של מכון התקנים או אפילו מכון הבינלאומי, עלולה לסכן את הבאים ולגלות לכם כי אתם מסתכנים בשימוש במוצר שאולי יספק לכם הנאה בדיוק לדקה או שאולי ייצור מצבים מסוכנים ביותר. בסיכום דבר, חשוב ביותר לברור את המוצר הנכון ביותר גם אם מתכננים על מסיבת קריוקי ברת חלוף.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !