מרכז הסאונד – יבואני מערכות שמע ביתיות – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד היינה יבואנית ומשווקת עשרות דגמים של מערכות שמע לבית ולעסק ממבחר מותגי על , לצד ציוד הגברה מקיף (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים. 

תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני מהיר או ווצאפ ב:

050-2288600

* * * * *

אם אתם חובבי מוזיקה או סרטים, סביר להניח שאיכות השמע חשובה לכם. אתם רוצים סאונד עשיר וברור, שיעטוף אתכם ויכניס אתכם אל תוך חווית ההאזנה. עם כל החידושים הטכנולוגיים של השנים האחרונות, אפשר לומר שאנו חיים בגן עדן לחובבי מוזיקה וסאונד.

עם זאת, מכיוון שאין סוף לאפשרויות ולמערכות השונות, רבים מתקשים למצוא את עצמם ולא יודעים לבחור את מערכת השמע שהבית שלהם באמת צריך. חשוב להכיר את המגוון כדי לדעת להתאים את המערכת לצרכים שלכם.

כדי לעזור לכם להשיג את חווית ההאזנה שאתם מחפשים, נעשה לכם סדר וניתן לכם את כל הדגשים שאתם צריכים לפני שאתם יוצאים לדרך. שנתחיל?

סוגי מערכות סאונד

לפני הכול, צריך להכיר, אפילו על קצה המזלג, את סוגי מערכות סאונד ביתיות השונות שמסתובבות בשוק. אלה המובילות שבהן:

מערכת סטריאו המערכת הקלאסית והידועה. מורכבת משני רמקולים (שמאל וימין), כשאליהם ניתן להוסיף סאב וופר בשביל לקבל בסים יותר עמוקים ורבי עוצמה. חלק מהמערכות מגיעות עם רמקולים ומגבר מובנים וחלקן ברכיבים נפרדים. רוב המערכות גדולות ומסיביות יחסית, אך לעתים העיצוב שלהן מפצה על הגודל והן יכולות להשתלב מצוין בחלל שלכם. מדובר באפשרות זולה ופשוטה יחסית. השמע מגיע מכיוון אחד, והאפשרויות מוגבלות למדי.

מערכת סראונד כיום, רבים לא מוכנים להתפשר ולהסתפק בשני רמקולים ותו לא. חווית הסטריאו לרוב לא עומדת בסטנדרט שאנשים מחפשים. לכן, מערכות הסראונד הלכו וצברו תאוצה בשנים האחרונות וכיום הן פתרון נהדר למי שרוצה לייצר לעצמו סאונד היקפי בחדר מסוים. מערכת כזו מתחילה מ-5.1 רמקולים, קרי – 5 רמקולים (שמאל מקדימה, ימין מקדימה, מרכז מקדימה, שמאל מאחורה וימין מאחורה) וסאב וופר. מכאן ניתן רק לעלות בכמות הרמקולים ולהרחיב את ההיקף. כך, אפשר להוסיף גם רמקולים שקועי תקרה, שקועי קיר ועוד.

מערכת רב אזורית (Multiroom) כפי שהשם שלה באנגלית מרמז, מערכת רב אזורית מתפרשת על פני מספר חדרים בבית. למעשה, היא חוסכת את הצורך להציב מערכת סאונד עצמאית בכל חדר בו אתם רוצים שתהיה מוזיקה. בנוסף, עם מערכת Multiroom ניתן לנגן את אותה המוזיקה בכל החדרים וכך לייצר אווירה נעימה בבית כולו. מערכת כזו מתאימה במיוחד למי שמסתובב הרבה בבית ואוהב שמתנגנת לו מוזיקה ברקע, למשל בעת הבישולים, בזמן הישיבה בשולחן האוכל וכולי. גם כאן, לרוב מתקינים בחלק מהחדרים רמקולים מסוגים שונים, בהתאם לצורך המסוים של אותו חדר.

תרשים זרימה מגבר שקוע קיר PureAcoustics AV 85BTממה בכלל מורכבת מערכת שמע וסאונד ?

מערכות שמע ביתיות מגיעות במגוון תצורות, אך יש בסיס מסוים עליו רובן מושתתות.

תחילה, מקורות השמע. כדי להבין את הצרכים ואת דרישות המערכת, חשוב לדעת מה הם המכשירים מהם השמע מגיע. למשל, טלוויזיה, סטרימר, פלאפון שמתחבר ב-Bluetooth? האפשרויות כאן באמת אין סופיות ורק אתם יודעים איך אתם אוהבים לשמוע מוזיקה או לצפות בסרטים.

שנית, רסיבר. בעזרת המגבר שמותקן בו, הרסיבר מקבל את אות השמע, מגביר אותו ושולח אותו לרמקולים כך שהם יוכלו להשמיע אותו. בנוסף, הרסיבר נמצא במרכז העניינים ואליו ניתן לחבר את כל מקורות השמע כדי להחליף ביניהם, ודרכו ניתן לשלוט בעוצמה, באקולייזר ובמאפיינים שונים. רסיברים רבים מגיעים גם עם Bluetooth, WiFi ורדיו מובנים.

ואחרונים חביבים, הרמקולים. אות השמע המוגבר יוצא מהרסיבר ונכנס לרמקולים. הם, כמובן, משמיעים לנו אותו. כמות וסוג הרמקולים תלוי בצרכים וברצון שלכם וכמובן בחלל (או בחללים) שיש ברשותכם.

סוגי רמקולים

קצרה היריעה מלמנות את כל סוגי הרמקולים, אך יש כמה סוגים שחשוב להכיר כשאתם רוצים לבנות מערכת שמע ביתית.

רמקול מוגבר – רוב הרמקולים הם מסוג המכונה “רמקולים פסיביים”, כלומר הם מקבלים אות שמע שכבר הוגבר לפני שהוא הגיע אליהם והם רק משמיעים אותו. רמקול מוגבר מכיל בתוכו מגבר וכך הוא יכול לשמש בפני עצמו כמערכת סאונד. החיסרון הוא האיכות והעוצמה, רמקול כזה לא באמת יספק את הסחורה כמערכת סאונד ביתית ראויה.

 

רמקולים שקועים – כשמם כן הם, רמקולים המותקנים (שקועים) בתוך הקיר או התקרה. מעבר לעובדה שהם מאפשרים להרחיב את חווית ההאזנה ההיקפית בחדר אחד ולייצר מערך רמקולים שמרשת את הבית כולו, הם משתלבים נהדר בעיצוב החלל ומעניקים לבית מראה מודרני ואלגנטי. [ ראו כאן קטלוג רמקולים שקועים ]

 

רמקולים מוגני מים – מגיעים כרמקולים שקועים או חיצוניים ומתאימים בעיקר לחדרי אמבטיה ולגינות, למי שרוצה לקחת את מערכת הסאונד הביתית שלו עוד צעד קדימה ולשמוע את המוזיקה האהובה עליו גם בזמן הרחצה או שגרת הבוקר. [ ראו כאן קטלוג רמקולים לגינה ]

מקרני קול – מעין רמקול ארוך, שמגיע במראה מינימליסטי ומתאים בעיקר למי שמחפש פתרון עיצובי לחלל שלו. איכות השמע של מקרני הקול לא משתווה לשאר סוגי הרמקולים ולא תספק את הסחורה כחלק ממערכת סאונד ביתית ראויה.

דגשים חשובים

כלל האצבע הוא לבחור את מערכת הסאונד שלכם לפי הדרך בה אתם אוהבים לצרוך מוזיקה.

אם בעבר היינו מאזינים לדיסקים, הרי שהיום פלטפורמות הסטרימינג שולטות בעולם המוזיקה ביד רמה. לכן חשוב שהכול יהיה לכם נגיש, כלומר שיהיה לכם אפשרות להתחבר בבלוטות’ או ב-WiFi. שיהיה לכם מקור שמע שמספק לכם את הצורך שלכם, בין אם זה האזנה למוזיקה דרך יוטיוב או ספוטיפיי. בנוסף, אם אתם אוהבים פשוט לשים את תחנת הרדיו האהובה עליכם ברקע, אתם צריכים לוודא שיש לכם את היכולת הזו בקלות.

שנית, מיקום הרמקולים ישפיע רבות על הבחירה שלכם. כאשר תבינו היכן אתם רוצים למקם את הרמקולים שלכם, תוכלו לדעת איזו מין מערכת סאונד אתם מחפשים. אם אתם לא רוצים למלא את הבית שלכם בקופסאות גדולות רק כדי שתוכלו לעמוד במטבח  ולבשל כשהמוזיקה מתנגנת ברקע, או להסתובב ברחבי הבית ולקבל את המוזיקה שלכם בכל החדרים, רמקולים שקועים הם הפתרון האידיאלי. אם אתם אוהבים לשבת בסלון, להרים את הווליום ולצלול בצלילים, או שאתם בונים מערכת קולנוע ביתית, לא תוכלו לוותר על סראונד בחלל שלכם. היו קשובים לצרכים שלכם.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !