איזה מאפיינים יש למערכת הגברה טובה? מה חשוב לדעת לפני שקונים רמקולים מוגברים במרכז בשביל להפיק אירוע או מופע קריוקי? חשוב ביותר לשים את הבחירות על בחירת ערכת קריוקי חדשה. השאלה אם בחרתם בעברכם ערכת קריוקי לכל מטרה. מה היו השימושים בפועל? אלו מאפיינים יש בכדי לרכוש את הציוד המתאים ביותר? מה עושים וכיצד בוחרים את בחירת הבחירות? ציוד לכל מטרה.
טיפים לבחירה נכונה
הרבה לפני הכול מחפשים אחר מיקסר חזק ומתאים אשר יעשה לכם את העבודה על הצד הטוב ביותר. חשוב להזכיר ולהגיד כי מדברים על מארזים נכונים. כניסות ויציאות לרבות חיבורים למיקרופונים נכונים. מכשירי השמעה לכל הנדרש. ערוצים נפרדים או כלים מתאימים בכדי לתת את הכול למסיבה שעומדת להתרחש לכם מתחת לאף. אלו כלים ייעודיים יכולים לתרום לכם? איזה מיקסר יענה לכם על הציפיות? חשוב ביותר לתת את הסאונד הראוי ביותר לשם כך. השלב הבא ידבר למעשה על בחירת מגברים שיעניקו את כל התשובות.
לבחור נכון- מגברים
עכשיו מדברים על בחירה של מגברים. האותות הבאים מדברים על בחירת סאונד. הגברה מקצועית לרבות רמקולים אשר יעניקו את הסאונד הנכון ביותר. המון אפשריות של רכישת רמקולים מתאימים בכדי להשלים את איתותיו של הסאונד על כל המשתמע מכך. צלילים נמוכים או צלילים גבוהים? במסגרת הקנייה חשוב ביותר לברור גם מוניטורים שיעשו לכם את העבודה. סוגי מגברים אשר מדברים על רכישת ציוד הגברה ראוי. רכישה נכונה של ציוד שאי אפשר לפספס. רכישה זולה או יקרה? אם בזמרים מדברים, חשוב ביותר לקחת בחשבון את כיוון הסאונד על כל המשתמע מכך. רוב האנשים פוסחים על הדבר הנכון, לצד הרמקולים, מדברים גם על ההגברה ועל כל שאר הדברים על כל המשתמע מכך. כאמור, הגברה היא למעשה הדבר הראוי ביותר לתת לו את ההדגשים בכדי לייצר מסיבת קריוקי או מסיבה כזו או אחרת בשטח הבית או מחוצה לו.
. למעשה, מערכת הגברה הינו שם כולל למגוון רחב של אלמנטים, שמטרתם ליצור אווירה מתאימה

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !