מהם מאפיינים של מערכת הגברה טובה? מה ראוי לדעת לפני שרוכשים רמקולים מוגברים במרכז לצורך מופע הקריוקי או אפילו ערכת קריוקי יד ראשונה. אם בחרתם לרכוש ערכת קריוקי או שאלתם את עצמכם, איפה אפשר למצוא ערכת קריוקי חדשה, ראוי כי תדברו בראש ובראשונה על המאפיינים המעניינים אתכם נוכח הרכישה הקרבה ובאה. מה עושים ואיך בוחרים? כל התשובות תחת קורת גג אחת.
מאפיינים של מערכת הגברה
בראש ובראשונה מדברים על מיקסר חזק וטוב. מדברים על מארז שיש בו כמה כניסות ויציאות המאפשרות גם חיבורים של מיקרופונים, רמקולים וכל השאר. יכולת השמעה באמצעות מכשירי השמעה, ערוצים נפרדים ואפילו כלים ייעודיים אשר ישמשו את המשך ההליך בדרך כזו או אחרת. מיקסר משוכלל אשר ייבחר, הינו מיקסר אשר יעניק את כל האפשריות המתקדמות ביותר להשיג סאונד נכון ביותר.
בחירה של מגברים
השלב הבא מתייחס לבחירה של מגברים. מדברים על אותות שונים שנכנסים אל המגבר ואמורים לספק את כל האפשרויות לרבות סאונד מעולה. הגברה בצורה מקצועית ביותר גם באמצעות רמקולים אשר יערבו לאוזן השומעים והנשמעים. יש לא מעט אפשריות בעת רכישת רמקולים כאלה ואחרים, מדברים על סוגי צלילים ועל היכולת של זיהוי הרמקולים נוכח העובדה כי הם ממוקמים בחדרים שונים. היכן ניתן להקים רמקולים? צלילים נמוכים בגובה נמוך ואילו גבוהים יימצאו במקום גבוה. במסגרת הרכישה, מדברים על מוניטורים נוספים אשר יהיו חלק מהרכישה. השימוש של המוניטורים יעזור לזמרים וגם לנגנים כאחד. אחר כך מדברים על סוגי מגברים נוספים- הכול בהתאם לאירוע. כאמור, כאשר מדברים על רכישת ציוד הגברה, יש לרכוש את הציוד במקומות ראויים ביותר. אין לרכוש במקומות שאינם מוכרים ובטח שלא בחנויות המתיימרות למכור ציוד כזה או אחר. לאחר מכן, מדברים על רכישות זולות יתר על המידה, הן תמיד עלולות לעלות לכם ביוקר.
ידן של מערכת ההגברה הוא לקבל אות מוסיקלי בכניסתה ולהגביר אותו ביציאתה

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !