כאשר מתכננים אירוע כזה או אחר, עולה שאלת השאלות. כיצד ניתן לתכנן אירוע קטן לילדים עם ציוד הגברה? רמקולים מוגברים במרכז או אפילו ערכת קריוקי יד ראשונה, הינם אופציה אחת מיני מגוון של אופציות. כאמור, כאשר בוחרים להפיק אירוע ילדים עם ציוד ראוי, חשוב ביותר לברור מערכות הגברה על פי כל הנהלים והכללים הנדרשים. מהם מרכיבי המערכת הנדרשים? כיצד לרכוש? להלן כמה אפשריות כדלקמן.
לרכוש את המיקסר הנכון
אם קיים הרצון לתכנן מסיבת קריוקי או פשוט לספק מסיבה לברנשים הקטנים, מדברים על מארז המכיל בתוכו לא מעט כניסות ויציאות של חיבורים למיקרופונים, כלי נגינה ואפילו כלי השמעה כאלה ואחרים. ראוי לציין ולדבר על כניסות וערוצים נפרדים ומכאן יתרונות של מיקסר ויכולתו לברור את הצלילים כראוי. מיקסרים משוכללים מדברים על מספר יציאות וכניסות גדולות וזהו למעשה יתרון נוסף נוכח כל השאר.
בחירת המגבר והרמקולים
בחירת מגבר ורמקולים מדברים בעיקר על אותות מפוצלים. מדברים על כניסות למגבר ויכולת הגברה מתאימה על פי רמה הראויה. אחר כך מדברים על רמקולים אשר תפקידם להנעים את האוזן בהיבט של צלילים נעימים לאוזן. היכולת של זיהוי והנחת הרמקולים במקום המתאים ביותר להשלמת המשימה. רמקולים במקום הנכון משפיעים על קול נמוך או קול גבוה. רמקולים עם צליל גבוה יונחו במקום גבוה ומאידך רמקולים עם צלילים נמוכים, יתאימו למקום הנמוך.
כיצד לאתר חברת הגברה? טיפים
1. חשוב לאתר חברת הגברה המציעה את כל האפשרויות ללקוחותיה. מדברים על סוגים ואיכות של מוסיקה משלימה. כאמור, הבחירה תהיה גם על פי חברה המשווקת מוצרים נוספים הבולטים בתחום. כך למעשה תגלו מוניטין עם שם מתאים.
2. על מנת לשים את היד על חברת הגברה שממנה תשכרו או תרכשו את הציוד המתאים, ראוי ביותר לברור ארגון מופעים ענקיים ברזומה, כך גם מערכות איכותיות שלא מעט אנשים כבר לקחו חלק בהם ויכולים להמליץ עליהם בהתאם.
3. בסיכום דבר, חשוב לברור עלות שווה לכל כיס ומאידך רכישה מאנשי מקצוע ראויים .

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !