אלו סוגים של מערכות קריוקי מקצועיות מופצות בשוק הפתוח? יש לא מעט אפשרויות החל מבחירת ערכת קריוקי יד ראשונה ועד מערכת קריוקי למסיבת יום הולדת 15. מה משמעות חגיגת הקריוקי בפועל? מסיבת קריוקי באה לידי ביטוי כתזמורת לכל דבר. היא מעניקה אפשרות של “פלייבק ריק”. מוסיקה ריקה שעל השירה היא ממנה אתכם הזמרים. כל אחד לוקח את התפקיד והוא למעשה מעניק את ערך המוסף ואת הליווי המוסיקלי המושלם.

קריוקי בפן המושלם

אם תרצו לשלב קריוקי עם ריקודים או אפילו מופע כזה או אחר, מדברים למעשה על תוספת מחיר מראש. כיצד מתרחש הליך של קריוקי? איך מנהלים מסיבה לגילאי ה15? הכול מתחיל ונגמר בבחירת השירים המתאימים ביותר. המנחה מזמין את הזמר שרושם את שם השיר , משתדל שלא להתערב בהליך הזיופים ומכאן מתגלגלת המסיבה ומעניקה לכל אחד בכל גיל ובפרט בגיל 15 להיות זמר ליום אחד.

מה תהיה עוצמת המגבר?

עוצמת המגבר באה לידי ביטוי על פי האירוע. אם מדברים על מיקום וגודל, שהרי מדברים על פרמטרים נוספים. גם המקום הפתוח והסגור לרבות מספר האנשים, מעניק את התשובות בהתאם. האם מדברים על דיבור משלב מוסיקה או אירוע על טהרת הקריוקי? זהו פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון. חישוב של וואט על פי כמות האנשים לצרכי דיבור או שירה, הינו פרמטר נוסף בבחירת הציוד בהתאם. אם לצורך העניין אתם מתכוונים להפיק אירוע ילדים במקום פתוח, עוצמת הווליום תהיה אף היא על פי תנאי.

יתרונות של חגיגת קריוקי

אם תשאלו את רוב האנשים, הם לבטח יעידו על שימוש במיקרופונים אשר יחליפו את המסרק במקלחת. אחר כך, מדברים על ילדות אשר מפעילות את ערכת הקריוקי על פי דיסקים אך לא רק. מכשיר לניגון דיסקים, חיבור של כמה מיקרופונים יחד ואפשרות של שירת דואט או שירה קטנה. הילדות או הילדים המשלבים בילוי עם בידור ושירה. כך גם יכולת של שילוב מרכיבי שירה עם בידור וצחוק תחת אפשרות אחת ועוד היד נטויה.

.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !