מה תדרשו לרכוש? האם יהיו אלה רמקולים שקועים למכירה במרכז או אולי רמקולים שקועים בגבס. מה מהות העניין של בחירת רמקולים מקצועיים שקועים במרכז? אספנו עבורכם כמה תשובות באשר לשאלות הנחשקות ביותר בתחום של רמקולים שקועים בגבס. 

שאלה: אלו חברות מייצרות רמקולים שקועים?

חשוב לבחור רמקולים שקועים בגבס באמצעות חברות מובילות בתחום האודיו ולא אחרת. יש לא מעט חברות ביניהן חברת פיוניר, פולק, ימהה ועוד.

שאלה: מדוע לרוב יבחרו לא מעט אנשים ברמקולים שקועים כהתקנה לבית?

סאונד הרמקול השקוע הינו מעל לכל וזאת למעשה הבחירה והשיקול של לא מעט אנשים ביחס לבחירה של רמקול רגיל. חשוב לציין כי הפרמטרים לבחירה קשורים גם בסוג הרמקול וגם בגודלו. השאיפה לצור בבית מראה משוחרר כמה שיותר ומכאן שרוב האנשים הפרטיים בוחרים לא פעם רמקולים שקועים בקירות. לא מעט מעצבי  פנים בוחרים בבחירה הזו דווקא מהסיבות אשר הזכרנו. גודל רמקולים שקועים נע בין 1 על 4 ומסתיים גם ב8 ועד 10 אינצ’. הכול עניין של בחירה בסופו של דבר.

שאלה: מה צורת הרמקול השקוע שעדיף להתקין?

שאלת השאלות עולה והיא עוסקת בצורת הרמקול אותו תתקינו. האם יהיה זה עגול, שקוע או מלבני? האקוסטיקה לא קשורה כאן אלא הנוחות בהתקנה והמראה הסופי בסלון או בכל פינה. לצורך העניין, רמקול גבס שקוע באמבטיה יתאים את עצמו לרמקול העגול וכך גם בסלון. מקומות בהם תרצו להשמיע מוסיקת רקע כמו באמבטיה או אפילו במשרד, יותקנו למעלה על התקרה ומכאן שיבחרו כעגולים.

שאלה: האם אפשר לצבוע רמקולים שקועים?

אפשר לעשות הכול על פי בחירה. אפשר לצבוע רמקולים שקועים בכל הצורות ובכל הגדלים. אין צורך לייצר צביעה מיוחדת מכיוון שאפילו ספריי צבע פשוט יעניק לכם את התשובות. כמו בכל דבר, גם כאן ראוי להתייעץ עם מקצוענים בטרם תבצעו את הצביעה בפועל. אנשים טכניים או אנשים המבינים באודיו, יענו לכם ויספק את הפתרון המיידי של השימוש, ההתקנה ואפילו הצביעה של הרמקול השקוע.  בסיכום דבר? בחירות נכונות ובעיקר שימושים נכונים יניבו את התוצאות.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !