מהי מקצועיות? כאשר מדברים על ערכת קריוקי ביתית או אפילו ערכת קריוקי למכירה, חשוב לברור את אותם הדברים. כאמור, השאיפה היא להשיג את הטוב ביותר למסיבת המסיבות. היבט וניסיון של יותר מחמש שנים ומוניטין של חברה. רק במסגרות הללו שווה לרכוש ערכות קריוקי כאלה ואחרות. מה כולל ציוד הקריוקי? הגברה? מקרנים? הפעלת קריוקי באירועים? מסיבות קריוקי הן בהחלט דבר בלתי נשכח. במסגרת רכישת הציוד, חשוב לקחת בחשבון כמה וכמה דברים וזה מעבר לאולפן הקלטות או אפילו שירים של קריוקי. ראשית, בואו ונדבר על מהות הקריוקי.
משמעות המילה קריוקי
קריוקי משמעותו תזמורת ריקה. כוונה מוסיקה ללא מילים. כאמור, מדברים על פלייבק לכל דבר. כל אחד ממלא תפקיד של זמר וכול אחד יכול להפוך זמר גם אם לא נולד כזה. הכול תלוי בציוד הנבחר. שירותי הקריוקי מביאים כמה וכמה רעיונות החל ממסיבת קריוקי רגילה ועד להפעלת קריוקי באירועים. הכול בהתאם למטרה. חשוב לציין כי יש לרכוש ציוד מאנשים בעלי רישיון בלבד. כך גם לגבי מאגר וזכויות יוצרים באשר לשימוש בשירים של אמנים מוכרים. הקריוקי המקצועי בא לידי ביטוי בשירים בכל מיני שפות החל מאנגלית, צרפתית וכל השאר.
ממי לרכוש ציוד קריוקי?
אם לדבר על רכישת קריוקי חשוב לדבר על אספקת ציוד מאנשים יודעי דבר. לקוחות שיכולים להמליץ וכמובן ציוד איכותי ללא פשרות. חשוב לשכור שירותים מנותני שירות של יותר מעשרים אנשים לפחות. כך גם לגבי אירועים גדולים יותר. הכול בהתאמה אישית. מה כולל ערב קריוקי? הוא כולל שירים בהתאמה אישית, מחרוזות גדולות עם סגנונות משתנים, שירים ישראליים, מזרחיים או כל דבר שבא באמצעות דרישה כזו או אחרת. גם שירים דתיים הם חלק מכל השאר. החשוב ביותר הוא להשיג תוצרים טובים ואפשרות בחירה גדולה נוכח העובדה כי יש לא מעט אפשריות של בחירה מתוך מגוון של בחירות. שירים מתאימים, מסך או מקרן ואפילו שירים בעלי התאמה אישית על פי סוג הקהל שעומד לפקוד את המקום בפועל. כך למעשה ניתן להפיק אירוע של פעם אחת בחיים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !