רמקול שקוע בקיר הוא פתרון סאונד נפלא לבתים, אולמות אירועים, אולמות כנסים, מועדונים וכל חלל הזקוק להגברה אשר חשוב לו גם המראה והעיצוב של המקום.
שימושים של רמקול שקוע בקיר ניתן למצוא במטבחים ביתיים, סלונים, מבואות ולובי של בניינים וכדומה ואפילו בחדרי אמבטיה.
כיום ניתן להטמיע בצורה חלקה רמקולים מוגנים שקועים ובטיחותיים כמעט בכל מקום, זאת כל עוד מתכננים מראש, אם באמצעות יועץ סאונד (בשילוב תאורה), אדריכל פנים, מהנדס חשמל, כאשר ניתן לחסוך הן במקום והם בעלויות כאשר נעשית הכנה טובה בטרם ההתקנה של הרמקולים, בין אם בקירות גבס או בטון וכמו כן בתקרה ואף רמקולים שקועים ברצפה.
בבואכם לתכנן רמקול שקוע בקיר, בדקו את גודל החלל וחלקו אותו לפי ההספק הדרוש להגברה – רק יועץ סאונד יידע להתאים עבורכם את כמות הרמקולים והמרחקים הדרושים בים רמקול אחד למשנהו, המיקום המועדף, הסידור וסוגי הרמקולים – זוהי תורה שלמה הבנויה על יסודות הקול, החזרי גלים, זוויות ואורכי גל, ואם אינכם מתמצאים התחום רצוי להיעזר באיש מקצוע.
רמקול שקוע בקיר הוא פריט עיצובי מעבר להיותו שימושי ויעיל בהגברה. כאשר אתם משפצים או בונים מחדש חלל כלשהוא, זהו מרכיב חשוב בתכנון החלל ותקבלו יתרון משמעותי אם תדאגו למערכת סאונד או מערכת סראונד איכותית המורכבת מרמקולים שקועים.
תוכלו לקבל אפקט של אולם קולנוע ביתי אם תדעו להציב בצורה נכונה את הרמקולים השקועים בקיר, ותיהנו מחוויית הגברה איכותית וייחודית בבית שלכם, או בעסק.
תכנון מראש של התקנה גם יפחית עלויות, רמקולים שקועים בקיר ישתלבו היטב בביתכם ולאחר שיהיו ברשותכם תחשבו איך יכול להיות שפעם התקינו רמקולים חיצוניים – כאשר היתרונות ברורים: מקום גדול יותר לדברים אחרים, עיצוב חלק ומשתלב עם הסביבה, סאונד יציב יותר ושמירה על אורך חיי הרמקול בנוסף לשאר הדברים.
השתמשו בתבונה ואל תתביישו לשאול בעלי מקצוע גם אם החלום שלכם הוא רמקול שקוע במקום בו לא חשבתם שזה אפשרי.
היכנסו לאתר ומצאו מפרטים טכניים ופרטים נוספים על רמקולים שקועים לקיר ולתקרה, היעזרו במומחים של מרכז הסאונד והיוועצו לפני קנייה ורכישה של רמקולים גם עבור חללים גדולים במיוחד לרבות בקניונים ובמגדלי מגורים.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !