רוב האנשים מכירים את כל הנדרש כאשר רוצים לארגן אירוע. זה בא לידי ביטוי בבחירת תאריכים, משתתפים, מקום מתאים, קייטרינג ואפילו השכרת ציוד הגברה מתאים. עד כמה מהותי עניין בחירת ציוד הגברה לאירוע? הדבר הראשון שיידרש מכם לעשות הוא לערוך רשימת אורחים. וודאו כמה אנשים יש באירוע ולאחר מכן בחרו את הסביבה המתאימה. אלו למעשה שני פרמטרים חשובים לבחירת ציוד הגברה. אירוע קטן אשר יכלול ברובו נאומים לא ידרוש ציוד הגברה גדול ביחס למיקום ציוד הגברה במקום נרחב.
טיפים להשכרת ציוד
לאחר בחירת ציוד ההגברה, הגיע שלב ההתקדמות ואיסוף ההזמנה מנקודת הרכישה. חשוב לציין כי חברות מקצועיות להשכרת ציוד הגברה, תגענה בעצמן ותבאנה לכם את הציוד עד למקום האירוע. במקרים הללו, תוכלו לקבל ייעוץ וסיוע מאנשי המקצוע בזמן אמת. מה כבר לא נאמר על אקוסטיקה? עניין האקוסטיקה אף הוא עניין קריטי ובפרט כשמדברים על חללים פתוחים או סגורים. כמו כן, הנחת רמקולים בסמוך לשולחנות מיושבים, יהפוך את הערב למייגע ומרעיש במיוחד. על מנת שתוכלו למנוע מחדלים אלו ובפרט אם לא התנסיתם בתחום הסאונד, בחרו באופציה השנייה ופנו אל אנשי המקצוע.
איך בוחרים רמקולים להשכרה
בחירת רמקולים מתבצעת על פי בדיקת אינץ. ככל שהרמקול יותר גדול כך גם הספקו לרבות התאמת הצלילים. יתרון של רמקולים גדולים טמון גם בהגעת סאונד למרחקים גדולים. רמקולים דיגיטאליים קלים לסחיבה והספקם חזק. ביחס לרמקול הרגיל ,משקלם משתווה לחצי מהרמקול הרגיל. רמקולים קטנים עד בינוניים של מתחת ל12 אינץ, יספקו את הבית ומאידך אירועים קטנים בגינה יהיו על סמך בחירת רמקולים 12 אינץ. אירועים גדולים ישתמשו ברמקולים 15 אינץ. במסגרת בחירת הרמקולים, תעלה שאלה בנוגע לרמקולים פאסיביים או אקטיביים. האם תרצו לשכור רמקולים עם מגבר מובנה או רמקולים שבהם תדרשו להרכיב לחוד את המגבר? אם יש לכם אירוע שבו המרצים והמרקידים ייקחו חלק, שהרי רמקולים אקטיביים יהיו מצוינים לטובת העניין, מאידך אם האירוע ברובו מושתת על מוסיקה ופחות דיבורים והוא מכיל מקבץ גדול של אורחים, אולי כדאי שתבחרו רמקולים פאסיביים לשם כך.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !