אם אתם בעניין של שירה או מופעי קריוקי ביתי. אירועים בלתי נשכחים ידרשו מכם כמה וכמה דברים. אז נכון שבחירת ערכות קריוקי תספק את המטרה ומאידך, מערכות של קריוקי- איך לבחור? ממה מרוכבת מערכת קריוקי? מערכות קריוקי הן דבר שניתן לבחור על פי מגוון ענק של אופציות, זה בא לידי ביטוי בתוספים ואינספור שדרוגים. לאחר בחירת המחשב הנייד ובחירת השירים חשוב לדבר על עוד כמה פרמטרים כדלקמן.

מרכיביה של ערכת הקריוקי
הרמקולים המוגברים הם רק חלק מהערכה. כאמור, רמקולים מוגברים מהווים ומגיעים אפשרויות שונות ומגוונות. אם אתם מתכוונים לערוך את המסיבה במקום פתוח, חשוב כי תרכשו רמקולים שיש בהם סוללה נטענת לשש עד שמונה השעות הבאות. רמקולים מוגברים הינם רמקולים שהמגבר הינו חלק בלתי נפרד מהם. השלב הבא הינו מיקרופונים אלחוטיים. יש רגילים ויש אלחוטיים, הכול תלוי בתקציב ורצונות. במסגרת הבחירות, יהיה ניתן לבחור מיקרופונים דינאמיים עם כבל או מיקרופונים אלחוטיים בטכנולוגית VHF, מיקרופון מדונה וכד’.

כמות המיקרופונים, מיקסר ונגן המדיה
כמות המיקרופונים בערכה הם ערך המוסף. לאחר בחירת סוגי המיקרופונים חשוב לבחור שני מיקרופונים אשר ישמשו שירה הן בקבוצה והן במיעוט. המיקסר הינו חלק בלתי נפרד ותפקידו לשלוט על העוצמות של המיקרופונים לרבות אפקט שירה. נגן המדיה ינגן את קבצי המוסיקה הנבחרים כאמור, MP3, CD.DVD וכד’. בסיכום דבר, אם אתם לפני בחירה, בחרו את הגודל המתאים של המערכת, וודאו כי ההובלה והשימוש קלים ונגישים לכל מקום גם כאשר מדברים על חלל גדול. אלו אפקטים מוצעים במיקסר שרכשתם? האם יש סנכרון סאונד בין המיקרופונים לבין סוגי האפקטים? (אקו, דילאיי וכד’), ככל שיהיו לכם יותר אפקטים במיקסר ומספר ערוצים רחב יותר, תוכלו לספק לכם את הדרישה. במסגרת סקר השווקים, נסו לברור בו זמנית כמה מערכות קריוקי המותאמות למיקום. הימנעו מרכישות יד שנייה והיעזרו באנשי מקצוע יודעי דבר. השתדלו לרכוש מערכות שניתן לחברן ולפרקן בקלות ללא סיוע של גורם חיצוני וכך למעשה תוכלו להימנע מתקלות לטווח הרחוק.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !