כאשר מחפשים לקנות מיקסר מוגבר, מחפשים לשלוט על המוסיקה של האירוע. מיקסר הוא למעשה לב העניין. הוא עומד מאחרי כל מערכות הסאונד ונותן את הטון הנכון. יתרונות בחירת המיקסר באים לידי ביטוי ביכולת ליהנות מניקיון וכיוון של צליל בו זמנית. בחירת האפקטים, כיוון עוצמת המערכת, טיפול בעניין של צלילים נמוכים או גבוהים וכד’. אלו הם למעשה רק חלק מהדברים שיכול להעניק לכם המיקסר. הרעיון הסופי קשור ברכישת מיקסר מוגבר איכותי ובו זמנית השכרת ציוד קריוקי מתאים להשלמת המשימה.
מיקסר מוגבר- טיפים לרכישה
זה לא סוד שתדרשו לעשות סקר שווקים. אם פניכם לרכישת מיקסר חדש, חשוב כי תסמנו את המטרה באופן פרטני. האם אתם צריכים את המיקסר לאולפן הביתי או רק למסיבת קריוקי? השתדלו לשאול את השאלות הנכונות. כמה ערוצים מכיל המיקסר כחלק מהמפרט המוצע? כמה מיקרופונים יהיה ניתן לחבר במקביל, כמה כלי נגינה? אלו הן שאלות חשובות כאשר השאיפה לבדוק נכון את המרכיבים וכך למעשה לבצע את הבחירה הנכונה. אלו אפקטים מספק המכשיר? כאן מדברים על אפקט ריוורב, אפקט של דיליי , צלילים גבוהים או נמוכים ויכולת קביעת כמות האפקט בזמן אמת, על כמות הערוצים כבר דיברנו? השאיפה היא לקנות את המיקסר הנכון בעיקר על פי מטרות ועל פי אפשרויות בלתי מוגבלות. חשוב לציין כי יש לא מעט מיקסרים המשלבים usb לצורך שמיעת שירים.
חיבור למחשב ומגבר פנימי
כאשר מדברים על חדר הקלטות, מדברים על שילוב כרטיס קול במיקסר. כרטיס קול הוא מרכיב המסייע להחליף את המוסיקה לאותות דיגיטליים בהתאם, כמו כן, מאפשר כרטיס הקול לעבד את היצירה באיכות הגבוהה ביותר. ניתן למצוא בשוק המוסיקה וההגברה מיקסרים מובני כרטיס קול. מיקסרים מהסוג הנ”ל מעצימים ומשפרים את הסאונד בהתאם והם טובים יותר משימוש בכרטיס קול סטנדרטי. עניין המגבר הפנימי מתייחס לבחירת רמקולים פאסיביים שהם למעשה לא מוגברים. האפשרות לרכישת מיקסר שיכול לשמש גם מגבר קיימת מאז ומתמיד. מגבר מובנה מביא איתו לא מעט יתרונות ומקל על המתפעל אותו בפועל.

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !