מרכז הסאונד | יבואני מקרנים עם בלוטוס – במחירים הזולים בישראל !!! 

מרכז הסאונד מתמחה בייבוא של מקרנים למכירה לצרכים שונים, לרבות, עשרות דגמי מקרן נייד , מקרן ביתי (מכירה סיטונאית בעיקר) וגם לפרטיים במחיר הזול בארץ ! תבדקו אותנו !

050-2288600

בחירת המקרן המתאים לצרכים העסקיים שלכם

אם אתם רוצים שהמצגות שלכם יבלטו או שלא הצלחתם לקבל החלטה ולמצוא את המקרן הטוב ביותר לשימוש עסקי – הגעתם לאן שחיפשתם.
בין אם אתם מחפשים מקרן לחדר ישיבות, או מקרן נייד למצגות, ולנסיעות עסקים ואף מקרן להצגת תכני פרסום בחנות שלכם, יש כמה דברים שתצטרכו לקחת בחשבון לפני שתקבלו את ההחלטה הגדולה הזו. בראש ובראשונה, אתם צריכים להחליט היכן המקרן העסקי שלכם יישמר. הסביבה בה תשתמשו במקרן היא אחד מהגורמים המשפיעים והחשובים ביותר על בחירת מקרן. לאחר מכן, קבעו מה התקציב שלכם ואילו תכונות החברה שלכם צריכה.

המקרנים העסקיים הטובים ביותר מגיעים עם שילוב של בהירות מצוינת, איכות תמונה וסוגי חיבורים.

חדרי ישיבות

כשאנו שומעים את המילה “ישיבה”, אנחנו מדמיינים מקרן ענק באמצע החדר, שולחן ארוך עם כיסאות מסביבו ופודיום ליד המקרן של חדר הישיבות. חשוב שהתקנתו לא תיקח הרבה זמן, המסך צריך להיות מספיק גדול כדי שכל אחד מהעובדים יוכל לראות אותו והכי חשוב – צריכה להיות לו מספיק בהירות (אתם לא רוצים שאנשים יתחילו לקום מהכיסאות שלהם כדי להצליח לקרוא מה כתוב בשקופיות).

לחדר ישיבות קטן

אם חדר הישיבות קטן מספיק כדי להכיל עד 10 אנשים, תצטרכו בהירות של בין 800-1000 ANSI לומן. בהירות כזו תהיה יותר ממספיק כדי שההקרנה על גבי מסך הקרנה חשמלי גדול תהיה ברורה לכל מי שנמצא בחדר. המקרן הביתי XGIMI Elfin הוא מקרן Full HD שמתאים לשמש כמקרן לחדר ישיבות בזכות העיצוב הקומפקטי שלו, כאשר הוא מהטובים ביותר בשוק ויש לו בהירות של 800 ANSI לומן.

בנוסף, הוא מצויד בטכנולוגיה היוקרתית של XGIMI – התאמת מסך חכמה (ISA), הכוללת פוקוס אוטומטית, תיקון קיסטוןן אוטומטי, הימנעות ממכשולים ויישור מסך חכם. כל אלה מקלים על ההתקנה והשימוש עבור המשתמשים, בין אם הם חובבי טכנולוגיה ובין אם לא.

מסך הקרנה בחדר הישיבות במשרד

לחדר ישיבות בינוני עם יותר אנשים

לחדר ישיבות בינוני, אנו ממליצים לכם ללכת על XGIMI HORIZON Pro או XGIMI HORIZON. שני המקרנים העסקיים האלו יעניקו לכם 2200 ANSI לומן ומסך בגודל של “150 כדי שתוכלו להקרין בקלות את המצגת שלכם ליותר מ-20 אנשים במקביל. שניהם מצוידים באותה טכנולוגיית ה-ISA ודירוג ה-ANSI לומן שלהם זהה. ההבדל היחיד הוא הרזולוציה שכל אחד מהם מספק.
XGIMI HORIZON מספק רזולוציית Full HD של 1080, בעוד שה-XGIMI HORIZON Pro מעניק רזולוציית 4K. כל אחד מהם יספק את הסחורה לחלוטין בחדר הישיבות שלכם.

לחדר ישיבות גדול

אם חדר הישיבות שלכם גדול ומסוגל להכיל יותר מ-50 אנשים, תצטרכו לשקול היטב במה אתם בוחרים. המצגת שלכם יכולה לבלוט אם היא תופסת את תשומת הלב של כל אחד ואחד שנמצא בחדר, לכן המקרן XGIMI AURA, מקרן לייזר להטלה קרובה, הוא הבחירה הטובה ביותר. המקרן יעניק לכם בהירות של 2400 ANSI לומן ו- מסך הקרנה בגודל של “120 כך שגם העובד שנמצא בכיסא הכי רחוק יוכל לראות כל פרט בלי להתאמץ. AURA מצויד ברמקולים גדולים ומובנים, הטובים ביותר בשוק, מבית Harman Kardon. הרמקולים מגיעים עם 2 וופרים וטוויטרים ואיכות שמע ברורה, גם אם אתם נמצאים בפגישה מקוונת מרחוק.

דבר אחד שחשוב לקחת בחשבון כשאתם רוכשים את המקרן הזה לחדר ישיבות – הוא חייב להיות קרוב לקיר, כדי שהאור מבחוץ לא יפריע להקרנה.


לשלטי פרסומת

אם יש לכם חנות או חברה גדולה ואתם רוצים להציג ללקוחות שלכם מה יש לכם בחנות, יש לנו המלצה מושלמת עבורכם.

המקרן XGIMI AURA יקרין בצורה חדה וברורה את מה ומי שאתם, כדי שהלקוחות יוכלו לראות עוד לפני שהם נכנסו לחנות. המקרן מתאים למסך גדול עם איכות התמונה הטובה ביותר, כפי שציינו קודם לכן, והוא בהיר מספיק כדי למשוך מספיק לקוחות, כאשר דירוג ה-ANSI לומן שלו הוא 2400. הציבו אותו קרוב לקיר כך שלא משנה באיזו שעה, האור הטבעי לא יפריע לו. רמקולים גדולים מבית Harman Kardon עם 2 טוויטרים ו-2 וופרים ילוו את הווידיאו הנהדר עם איכות שמע מדהימה. לא תצטרכו לדאוג לגבי עלויות התחזוקה, משום שמקור אור הלייזר של המקרן מסוגל להחזיק כ-20,000 שעות אם אתם משתמשים בו במשך 4 שעות ביום לאורך 13 שנים!

 

לנסיעות עסקים

אם אתם יוצאים הרבה לנסיעות עסקים, אתם ודאי יודעים כמה חשוב שהנסיעה תעבור חלק. וללא ספק, ברור לכם שנסיעת עסקים לא אומרת שלא תמצאו את עצמכם יושבים בישיבות ופגישות.
תארו לעצמכם שבעוד כמה דקות, אתם צריכים לעשות בריף לכמה לקוחות חשובים והמשרד שלכם נמצא במרחק של שעה נסיעה. אתם צריכים מקרן לנסיעות עסקים שיהיה נייד, קליל, קל מאוד להתקנה וכמובן, קל לנשיאה. XGIMI פיתחה שני מקרנים כאלו בדיוק, שלוקחים בחשבון את צרכי הלקוחות.


XGIMI Halo+ יעניק לכם רזולוציה גבוהה של 1080 Full HD, עם 900 ANSI לומן במשקל של לא יותר מ-1.5 ק”ג. המקרן מספיק קטן כדי שתוכלו לשאת אותו בקלות ממקום למקום ולא תצטרכו הרבה מקום כדי להתקין ולהפעיל אותו.
הוא מגיע עם טכנולוגיית ISA הנהדרת להקלה על ההתקנה עבור המשתמשים. בנוסף, ה-XGIMI Halo+ מצויד בסוללה מובנית שמסוגלת לפעול כ-2-4 שעות ללא צורך בחיבור לחשמל.

השני, XGIMI Elfin, מגיע עם אותה טכנולוגיית ISA שפגשנו במקרנים הקודמים. עם רזולוציה של 1080p, הוא מספק בהירות של 800 ANSI לומן ושוקל בסה”כ 0.9 ק”ג. Elfin לא מגיע עם סוללה מובנית אבל גודלו הקטן יאפשר לכם לדחוף אותו לתיק ולחבר אותו ברגע שתמצאו שקע.

 

קבוע או לא

כשאתם רוכשים לעצמכם מקרן לצרכים עסקיים, בדקו האם אתם צריכים מקרן שתצטרכו לקחת איתכם ממקום למקום, או שמא הוא יישאר במקום אחד קבוע.
XGIMI Elfin ו-XGIMI HORIZON משמשים לחדרי ישיבות קטנים וגדולים, בהתאמה, והם ניידים אם אתם צריכים להתקין אותם בחדר ישיבות אחר לאחר זמן מה.
אם אתם צריכים התקנה במיקום גדול אחד, מומלץ שתלכו על XGIM AURA, מקרן הלייזר עם 2400 ANSI לומן.
XGIMI Halo+ הוא מקרן לחדר ישיבות גדול שמגיע עם סוללה מובנית. שניהם יכולים לשמש בתור מקרנים לנסיעות עסקים.

סיכום

אם אתם מחפשים את המקרן הטוב ביותר לצרכים עסקיים, חשבו קודם כל מה אתם בעצם צריכים. מה הכי חשוב לכם? הבהירות? עיצוב טוב ואיכותי? ניידות? איכות תמונה נהדרת? המקרן הטוב ביותר הוא זה שעומד בכל הצרכים שלכם.
אם אתם כל הזמן בדרכים, הניידות תהיה גורם חשוב במיוחד עבורכם. אם אתם רוצים שהרזולוציה תהיה כמה שיותר טובה, כדי שהטקסט במצגת שלכם יהיה מפורט וחד, עדיף שתלכו על מקרן שיעזור לכם להציג את המצגת שלכם ברזולוציה הגבוהה ביותר.

בסופו של יום, הכול תלוי בכם. בהצלחה!

 

מידע מקצועי נוסף בתחום המקרנים במרכז הידע שלנו:

[ ראו כאן דירוג מקרני 4K מומלצים והטובים ביותר – מתעדכן]

[ ראו כאן מדריך בנושא יחס הטלה במקרנים ]

[ ראו כאן מדריך בנושא בהירות מקרנים ]

[ ראו כאן מדריך בנושא רזולוציית מקרנים ]

[ ראו כאן מדריך בנושא רמקולים למקרנים ]

[ ראו כאן מדריך בנושא בחירת מסך למקרן ]

מעוניינים שמומחה ממרכז הסאונד יחזור אליכם ?

מלאו את הטופס הבא ומומחה מטעם מרכז הסאונד ישוב אליכם בהקדם !